Goedenavond,
Een vriend van me vroeg of ik, iemand met niet veel ervaring in PhotoShop, een logo kon ontwerpen in verband met zijn studie. Ik ben er vanavond voor gaan zitten en ben ongeveer 60% tevreden met wat ik nu heb. Ik ben ook erg benieuwd naar de meningen (en vooral de tips) van anderen, vandaar dat ik dit topic heb geopend. (Indien niet juist geplaatst of ongepast, gewoon verwijderen
)
Dit is het logo zoals deze nu is:

Zoals je ziet erg gedateerd (2003). Ik was best wel vrij met het logo 'opnieuw' ontwerpen, alleen zouden het dakje/huisje en de rolstoel wel terug moeten komen.
Hier ben ik mee begonnen, later heb ik daar verschillende variaties op gemaakt:

Allereerste concept. Ik vind het huisje nog te breed en de kleuren niet helemaal super, daarnaast vind ik het logo nog niet 1 geheel.
Variatie 1: Andere kleur + zelfde kleur grijs

Variatie 2: 'P' verbonden met het logo om het meer één geheel te maken

Zoals ik al zei; tips en kritiek is heel welkom.
Het is het eerste logo wat ik zal ontwerpen en mijn PS-ervaring beperkt zich tot twee maanden posters maken.
Het lettertype vond ik persoonlijk erg goed bij de stijl van het logo zelf passen, vandaar dat ik voor die gekozen heb.
Groet,
Luc
Een vriend van me vroeg of ik, iemand met niet veel ervaring in PhotoShop, een logo kon ontwerpen in verband met zijn studie. Ik ben er vanavond voor gaan zitten en ben ongeveer 60% tevreden met wat ik nu heb. Ik ben ook erg benieuwd naar de meningen (en vooral de tips) van anderen, vandaar dat ik dit topic heb geopend. (Indien niet juist geplaatst of ongepast, gewoon verwijderen
Dit is het logo zoals deze nu is:

Zoals je ziet erg gedateerd (2003). Ik was best wel vrij met het logo 'opnieuw' ontwerpen, alleen zouden het dakje/huisje en de rolstoel wel terug moeten komen.
Hier ben ik mee begonnen, later heb ik daar verschillende variaties op gemaakt:

Allereerste concept. Ik vind het huisje nog te breed en de kleuren niet helemaal super, daarnaast vind ik het logo nog niet 1 geheel.
spoiler: Met blauwe achtergrondkleur

Variatie 1: Andere kleur + zelfde kleur grijs

spoiler: Met grijze achtergrondkleur

Variatie 2: 'P' verbonden met het logo om het meer één geheel te maken

spoiler: Met grijze achtergrondkleur

Zoals ik al zei; tips en kritiek is heel welkom.
Het is het eerste logo wat ik zal ontwerpen en mijn PS-ervaring beperkt zich tot twee maanden posters maken.
Het lettertype vond ik persoonlijk erg goed bij de stijl van het logo zelf passen, vandaar dat ik voor die gekozen heb.
Groet,
Luc
[ Voor 4% gewijzigd door DaLucovic op 03-03-2015 02:16 ]
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic