Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

17,3" laptop voor 500 euro.

Pagina: 1
Acties:

• tenhagen12500
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-11 20:59
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een laptop met 'groot scherm' voor mijn opa en oma. Ze hebben nu een vreselijk trage PC staan en willen daar eigenlijk vanaf, voornamelijk omdat het bureau waar de PC op staat behoorlijk wat ruimte in neemt.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal eigenlijk alleen worden gebruikt om te emailen, internetten en foto's kijken.

Wat is je budget?
Het budget dat ik heb meegekregen is 500 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal niet echt veel mee worden genomen, maar ze willen dus wel dat hij goed op te bergen is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Er zijn geen merken waar ik zelf echt een voorkeur voor heb. De laptop moet wel een flink aantal jaren meegaan.

Ik zat er eerst aan te denken om een goedkopere laptop te nemen, om daar vervolgens een SSD-kaart in te zetten. Zo is hij in ieder geval een heel stuk sneller, en zou hij ook sneller blijven. Maar dan moet ik er wel zelf mee aan de slag, en ook al is dat leuk om te doen dan vraag ik me nog af of het echt de moeite waard is. Maar om deze optie toch in het achterhoofd te houden, heb ik ook een goedkopere laptop geselecteerd waarbij nog budget overblijft voor een 250/256GB SSD.

Dit is het lijstje:
#ProductPrijsSubtotaal
1Dell Inspiron 17 (5748-6223)€ 499,-€ 499,-
1HP Pavilion 17-f052nd€ 479,95€ 479,95
1Lenovo IdeaPad G700-59401775€ 406,90€ 406,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.385,85

Ik vind zelf de HP er erg mooi uitzien, zeker de mooiste van de 3. Ook is de levertijd van deze laptop een heel stuk beter dan van de andere 2. De goedkopere Lenovo is wel een stukje forser, hij is ongeveer 1 cm dikker dan de andere modellen maar wel als voordeel dat ik dus budget over heb voor een SSD...
Wat is wijsheid?

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:14

• tenhagen12500
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-11 20:59
Oh ja die zag ik inderdaad ook staan. Geen idee waarom ik die niet in de lijst heb gezet eigenlijk... Lijkt me een prima laptop, zelfs met FHD scherm. Maar ik vraag me af in hoeverre de specs kloppen aangezien er staat dat er een 500GB SSD en 1TB HDD in zit :?

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:14
Zal wel foutje zijn voor die prijs koop je haast niet eens de ssd en de hdd los zit denk ik gewoon een normale hd in van 500 gb.