Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Beste tweakers,

Ik heb een HP2510p, die heeft een toetsenbord waarin 2 knoppen zitten die zich boven het touchpad bevinden, ook zit er een trackball in. (Google HP 2510P keyboard) Er staat Windows 8.1 op. Wanneer ik de trackball gebruik, komt er alleen een piepjes uit de boxen, als ik hem een paar sec gebruikt hangt de pc vast, en vervolgens reageren alle knoppen vreemd, één enkele klikt selecteert dan heel veel, en maakt alle schermen full screen (dus een soort F11, geen maximized Window). Wanneer ik de knoppen boven het trackpad gebruik dan hoor ik bij enkel klik drie piepjes uit de boxen.

Ik heb geen idee waar het aan ligt, heb verschillende drivers geprobeerd, maar kan blijkbaar niet de juiste installeren.

Windows geeft me wel een melding dat ik een driver moet installeren voor
"Het stuurprogramma voor uw sensor device downloaden en installeren"

Dan staat er dat ik "HP Protect Smart Hard Drive Protection" moet installeren

Maar deze mislukt vervolgens. Ik krijg de melding dat HP 3D drive guard is geïnstalleerd en ik de pc opnieuw moet opstarten, als ik dat gedaan heb geeft Windows me dezelfde melding.

In de lijst met apparaatbeheer zie ik dat er een "COM3" apparaat bijgewerkt moet worden of niet geïnstalleerd is (geel uitroepteken).

Iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

Groeten,
Miicker

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miyazakiman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-08 14:53
Zelf gebruik ik PC-Wizard voor dit soort problemen:
http://www.cpuid.com/softwares/pc-wizard.html

Je gebruikt de software voor het opzoeken van de naam/model van het stukje hardware. Vervolgens google je "Naam hardware" + drivers en dan vind je eigenlijk het altijd wel.

Hopelijk heb je er iets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik ben er eens naar gaan kijken, maar PC-Wizard werkt niet, wanneer hij opent reageert hij niet. Heb hem nu ruim één uur aan laten staan, maar hij reageert nog altijd niet.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.