win 8.1 inactieve tekst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldopa
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08-2024
Goedenavond,

Ik draai sinds kort met Win 8.1 en stuit op een probleem dat ik niet goed kan verwoorden, laat staan googelen.

Als ik bijvoorbeeld in het programma Spotnet een link open dan wordt er een nieuw tabblad geopend. Als ik daarna dit tabblad sluit dan is de voorgaande link niet meer 'highlighted'. Dit probleem had ik niet met Win7.

Andere programma's hebben hier ook last van. Iemand een idee?

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Beelden zeggen soms meer dan 1000 woorden. En aangezien je de woorden niet kan vinden, misschien een idee even wat beelden te plaatsen? Of beter nog, een filmpje.

(want ik snap niks van je verhaal ;))

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 02-03-2015 20:59 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldopa
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08-2024
Room42 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:58:
Beelden zeggen soms meer dan 1000 woorden. En aangezien je de woorden niet kan vinden, misschien een idee even wat beelden te plaatsen? Of beter nog, een filmpje.

(want ik snap niks van je verhaal ;))
Sorry, ik probeer het nog één keer met woorden :)

Wanneer ik in een programma (zoals Spotnet) op een spot (lees: link) klik wordt deze blauw. Als ik de link dubbelklik dan opent zich een nieuw tabblad met de inhoud van deze link. Wanneer ik daarna dit tabblad sluit, dan is mijn link niet meer actief, of beter gezegd niet meer blauw. Ik heb dus geen idee meer wat mijn laatst geopende link was.

In beter Jip en Janneke kan ik het echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oh zo. En jij denkt dat dat een issue van Windows is?

Nouja, wat je in ieder geval NIET moet doen is in het 'deel' van de lijst klikken waarmee je naast de link klikt. Dan deselecteer je de link. Zie het als het naast een bestand in de verkenner klikken, dan deselecteer je het bestand.
[...]
In beter Jip en Janneke kan ik het echt niet :)
Pffff! Ik had liever een technische omschrijving, dan kon ik er nog wat mee :P

[ Voor 20% gewijzigd door Room42 op 02-03-2015 21:16 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron