Breakneck (2000)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mupp3t102
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-09 16:04
Mensen van het forum,

Ik speelde 15 jaar geleden het spel BreakNeck. Misschien dat jullie het kennen? Dit spel had toendertijd nogal wat problemen, maar de basis van het spel was echt geweldig! Nu vroeg ik mijzelf af of er ondertussen een fatsoenlijk spel is gemaakt met ongeveer dezelfde setup? Moet zeggen dat ik van dit soort spellen er maar weinig voorbij zie komen.
Hoopte dat iemand mij hiermee kon helpen.

Mupp3t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:00

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Heb BreackNeck net even op YouTube opgezocht, maar ik begrijp niet helemaal wat dit zo uniek maakt :? . Zou je mij en de andere Tweakers die dit spel niet kennen willen uitleggen wat concept is?

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Dat was gewoon een arcade racer die er voor de tijd goed uit zag, maar verder echt helemaal niets bijzonders... pak iedere gemiddelde arcade racer van tegenwoordig en je hebt een game met eenzelfde setup.

De game heet overigens origineel N.I.C.E.2 en ontwikkeld door Synetic en uitgegeven door THQ... misschien dat je dan wat meer kan vinden mbt racegames van dezelfde studio oid.

Wikipedia: Synetic GmbH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mupp3t102
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-09 16:04
nou ja, de combinatie van arcade racer met heel de wapens & diversiteit aan auto's waar je uit kon kiezen. racers, monster trucks etc. je hebt natuurlijk carmageddon. maar die is ook niet zo bijzonder.
ik denk dat ik gewoon opzoek ben naar een mariokart achtig iets maar dan met auto's en wapens ;) haha

bedankt voor de reacties iig