Toon posts:

Aankoopadvies: Office printer all-in-one met goede scanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Een all-in-one office (inkjet) color printer met auto document invoer, goede scanner eigenschappen. De printer moet snel documenten kunnen scannen om de administratie te automatiseren en bij voorkeur ook OCR software meegeleverd. Wifi support is een vereiste. Printen in foto kwaliteit niet echt het belangrijkste.

Wat is je budget?
tot 300,-.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis gebruik. semi zakelijk. Inscannen heel veel papieren administratie

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
En welke heb je zelf al gevonden? De eerste stap bij aankoopadvies is altijd eigen input.

Verwijderd

Topicstarter
Terechte vraag. Ik kijk naar printers met genoemde eigenschappen en kom dan uit bij deze set printers:

http://www.printershop.nl...62=Y&8206=Y&6677=Y&3195=Y

Zullen op zich allemaal prima werken maar mijn doel is ook een substantieel deel van de administratie mee te digitaliseren. Zijn deze printers voldoende geschikt hiervoor? of dan beter een aparte scanner kopen?

Ik krijg ook geen beeld van de scansnelheid, hier is weinig over te vinden.

Wellicht heeft iemand ervaring hiermee?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Scansnelheid kun je gewoon vinden op de site van de fabrikant, en ja al die printers zijn prima om administratieve documenten mee te printen. Kortom, even je huiswerk doen met het uitzoeken, zo moeilijk is het niet.

39

Verwijderd

Vergeet niet te kijken naar OCR mogelijkheden met scannen als je door je ingescande documenten inhoudelijk wilt zoeken (wat mij wel wenselijk lijkt met administratie). Ik heb een automatische dubbelzijdige invoer scanner, maar gebruik nog steeds een oude flatbed scanner omdat deze ingebouwde OCR heeft (ook voor administratie papieren).

Verwijderd

Topicstarter
Dank! dat is inderdaad nodig om documenten te kunnen doorzoeken. De HP OfficeJet Pro 8620 biedt OCR ondersteuning volgens de handleiding.
Pagina: 1