Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe spyware verwijderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

• Rickjuh
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ik weet niet of het in het juiste deel van het forum staat maar:

Ik heb last van advertenties en troep in mijn browser.
Ik gebruik Chrome en heb een Add blokker geïnstalleerd, de advertenties komen nog voor ondanks de add blokker.

Weet iemand hoe ik deze advertenties/spyware weg krijg?(zonder dat ik de laptop opnieuw moet installeren)

Ik heb al verschillende programma's gedownload tegen spy ware, maar die zijn gratis tot dat je de spyware wil verwijderen, dan moet je betalen.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Alle extensies bekijken in Chrome en de onnodige wissen. Alles verwijderen van de geschiedenis vanaf het eerste gebruik.
Dan de zoekmachines bekijken en het onnodige verwijderen.

Verder in configuratiescherm alle rare installaties verwijderen. Vaak met een installatie van wat programma's installeer je perongelijk spyware mee.

Daarna nog even een paar scans draaien met Hitman Prohttp://tweakers.net/downl...manpro-379-build-238.html en MalwareBytes. Deze kan je gewoon van hun website afhalen en kan je een maand gratis gebruiken.

Ik denk dat straks dit topic hierna toe word verplaatst: Beveiliging & Virussen

[ Voor 19% gewijzigd door Hupske op 02-03-2015 20:01 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit topic hoort natuurlijk in B&V thuis, alleen wordt daar, net als op bijna heel het forum veel meer eigen inzet verwacht. Dit is een vrij bekend fenomeen waar genoeg over te vinden is. Ik ga hem derhalve dan ook niet verplaatsen, maar sluiten.

Dit topic is gesloten.