Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal,

Ik heb een Asus N56VV laptop: http://tweakers.net/pricewatch/354303/asus-n56vv-s4069h/specificaties/

Deze wil ik graag uitbreiden met extra geheugen, gezien de specificaties kom ik uit op dit lijstje:

http://tweakers.net/categ...kWKGxiZomi18AASSuQU1tbCwA

Voor de zekerheid wil ik toch graag even weten of dit inderdaad de goede geheugen modules zijn, kan iemand dat bevestigen? En wat zijn de ervaringen met de verschillende merken... Of merk je daar verder weinig vershil in?

Marco :)

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03:53
Je hebt het goede geheugen gekozen hoor, gewoon SODIMM, zolang je maar geen MAC mem neemt.

Verder, er zit niet heel veel verschil in de merken, ik zou gaan voor de Crucial's of de Corsair's. Dat zijn beide prima merken die zich beide bewezen hebben goed geheugen te leveren.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

3L3ktr1k schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:36:
Je hebt het goede geheugen gekozen hoor, gewoon SODIMM, zolang je maar geen MAC mem neemt.
Geheugen voor een mac is in principe niets anders dan gewoon standaard geheugen hoor.

• 3L3ktr1k
TERW_DAN schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:08:
[...]

Geheugen voor een mac is in principe niets anders dan gewoon standaard geheugen hoor.
Dat werkt normaal toch niet samen, aangezien het voor Mac is?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

3L3ktr1k schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:09:
[...]

Dat werkt normaal toch niet samen, aangezien het voor Mac is?
Wat zou er zo anders zijn aan het geheugen dan?

• 3L3ktr1k
TERW_DAN schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:17:
[...]

Wat zou er zo anders zijn aan het geheugen dan?
Met wat voor systeem het werkt, misschien gebruikt Mac OS het geheugen anders dan Windows.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het OS heeft helemaal niets met het geheugen te maken. Het enige dat van belang is is de geheugencontroller. En de Intel CPU's die in een Mac zitten hebben heus geen aangepaste controller erin zitten die ander geheugen vereist.
Dat is allemaal standaardspul.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb voor het Crucial geheugen gekozen.
Pagina: 1