De iphone 6 had de galaxy s6 moeten zijn..

Pagina: 1
Acties:
  • 658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-07 15:19
Ik ben erg blij met mijn iphone 6, doet het goed, werkt vlot, noem maar op.
Nu zag ik de samsung galaxy s6.. Qua uiterlijk een beetje een iphone clone, maar damn, dat uiterlijk, die specificaties. Dit is precies wat ik van de iphone 6 gewild had toen de grote schermen werden aangekondigd.

Het is alsof samsung de iphone 6 heeft gepakt, en alles heeft verbeterd. Meer werkgeheugen, een scherper beeldscherm, minder bezel, standaard 32gb geheugen.

Wat als deze telefoon iOS zou draaien, wat een beest zou het dan zijn.

Wat denken jullie, zal de 6s ook soortgelijke specificaties krijgen? Ben blij met de iphone 6, maar heb het idee dat dit niet de beste telefoon is die apple kan maken, ik weet dit wel zeker nu ik de nieuwe samsung zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruw ER schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:21:
Ik ben erg blij met mijn iphone 6, doet het goed, werkt vlot, noem maar op.
Nu zag ik de samsung galaxy s6.. Qua uiterlijk een beetje een iphone clone, maar damn, dat uiterlijk, die specificaties. Dit is precies wat ik van de iphone 6 gewild had toen de grote schermen werden aangekondigd.

Het is alsof samsung de iphone 6 heeft gepakt, en alles heeft verbeterd. Meer werkgeheugen, een scherper beeldscherm, minder bezel, standaard 32gb geheugen.

Wat als deze telefoon iOS zou draaien, wat een beest zou het dan zijn.

Wat denken jullie, zal de 6s ook soortgelijke specificaties krijgen? Ben blij met de iphone 6, maar heb het idee dat dit niet de beste telefoon is die apple kan maken, ik weet dit wel zeker nu ik de nieuwe samsung zie.
Jij gaat puur af op cijfers? Het is nog vroeg om al te gaan vergelijken maar om maar even een korte samenvatting te geven =

1) Apple behoud de waarde van het toestel veel langer
2) Apple maakt optimaal gebruik van de hardware
3) Apple ondersteund de software updates veel langer
4) Apple komt met een nieuw design, wie is de eerste om die na te maken denk je?
5) Samsung is sterk in cijfers, maar de praktijk is wat telt...

Moet ik nog doorgaan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Dan ruil je hem in voor de s6...
Raar topic dit, specificaties zeggen namelijk helemaal niks over de prestatie van een iphone.

Zoals SyKel al heeft aangegeven hebben beide toestellen sterke punten. Ik vind de prijs het zwakste punt van de S6, voor het bedrag van dat toestel ga je volgens mij sneller voor een iphone 6.
Apple heeft toch een bepaalde uitstraling waar een samsung maar gewoon een samsung is, het merk heeft geen enkele exclusiviteit.

Zelf gebruik ik overigens een Moto G op dit moment. In het verleden meerdere iphone's en lumia's (jaja) gehad, dit om fanboy reacties voor te zijn :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 22:09
Als je voor specs gaat had je nooit een iphone moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-07 15:19
@sykel

Wat ik bedoel is, ik heb het idee dat apple niet de telefoon produceerd die het kan produceren. Mijn iphone 6 had veel beter kunnen zijn.

Waarom maakt apple de iphones niet echt echt high end, want ik zie dat de s6 op veel punten beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:14
Dit topic heeft weinig zin. Je kunt natuurlijk niet een telefoon die al lang uit is, op deze manier vergelijken met een telefoon die nog uit moeten komen. Daarnaast zal dit waarschijnlijk alleen maar leiden tot de Android is beter, nee iOS is beter discussie ;).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.