MS Intellimouse -> wat een bagger zooi

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024
En ja hoor, mijn tweede Microsoft Intellimouse Exploder heeft het vandaag begeven in een jaar tijd.
Wat een klote produckt. Me garantie is ook net voorbij, dus kan zelfs een nieuwe muis halen. Dit keer wordt het dus fijn weer een Logitech, die houden het tenminste langer dan een half jaar vol :r

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Vind ik knap van je, die van mij (althans die van het werk) houd het al wat jaartjes vol, en dan sjouw ik hem ook nogeens dagelijks mee in mijn laptoptas.

Nu zit er wel verschil tussen de OEM en Retail uitvoering, heb dus de retail.

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 15:05

wiewatwaar

whatever

Als je fysiek net zo reageerd als dat je verbaal doet kan ik me voorstellen dat een muis geen jaren dienst doet

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• MJC
Ik heb ook de retail.
Het is een heerlijke muis om mee te werken, schokvrij en heel gevoelig. Waarschijnlijk is de techniek ook gevoelig, want zo'n muis hoort bij normaal gebruik toch minstens 5 jaar mee te gaan? (Microsoft geeft niet voor nix 5 jaar garantie)

Tuurlijk, opmerkingen dat ik te ruw met zo'n muis zou omgaan had ik al verwacht :r

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op Friday 15 June 2001 12:55 schreef MJC het volgende:
is de techniek ook gevoelig, want zo'n muis hoort bij normaal gebruik toch minstens 5 jaar mee te gaan? (Microsoft geeft niet voor nix 5 jaar garantie)
Hoe krijg je het dan voor elkaar om in een jaar tijd twee muizen kapot te krijgen terwijl ze alletwee buiten de garantie zitten?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

ik zou ffies met je verkoopunt gaan praten, zit toch zowiezo 1 jaar op bij hun en nog wat meer bij micro$oft. En je mag zowiezo verwachten dat z'n product langer dienst doet. (mijne is bijna 1 jaar, en doetut nog toppie, zelf met meesjouwen in laptas)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Verwijderd

Wat doet er dan niet meer aan je muis?? Ik bedoel, er zitten geen bewegende delen in, dus dan vraag ik me af wat de symptomen zijn?

Die van mij doet het nog prima (maar die is ook maar 6 maanden oud...)

• MJC
Me verkooppunt heeft hem getest en kapot bevonden. Hij is nu opgestuurd naar Microsoft...mmm zolang moet ik nu 3d-en met een ouwe ball-mouse..hummz

Ik snap ook niet waarom die muizen kapot gaan, vandaag was ik gewoon aant werk en plop, muis pointer weg en muis dood.
Een paar keer muis op de kop en de led begon weer te branden...verder muizen en weer dood etc...precies hetzelfde als bij de eerste muis.

• Martin Sturm
  • Laatst online: 13-08 12:34
Op vrijdag 15 juni 2001 12:12 schreef HBM het volgende:
Vind ik knap van je, die van mij (althans die van het werk) houd het al wat jaartjes vol, en dan sjouw ik hem ook nogeens dagelijks mee in mijn laptoptas.

Wat zit er dan voor verschil tussen de retail en de oem? Op mijn werk gebruiken ze OEM's en ik heb wel eens retail muizen van kennisen gezien, maar ik kan echt geen verschil ontdekken.. ff afgezien van het doosje dan :P

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:51

botoo

💀 too old to die young

Ik heb zowel een retail als een oem versie van de Intellimouse (Explorer), en ik zie er geen verschillen behalve verpakking en meegeleverde software.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

:Z
Ik denk dat je nog eens op je aankoopbewijs moet kijken.... dat ding is nog niet eens 3 jaar (volgens mij nu zo'n 2 jaar) op de markt

Maar verder ben ik het met je eens.. goed muisje..... die van mij houdt het nu ook al meer dan een jaar uit.
De meeste reviews zijn uit november 1999.

Verwijderd

Ik heb zowel een retail als een oem versie van de Intellimouse (Explorer), en ik zie er geen verschillen behalve verpakking en meegeleverde software.
dat is nou juist het verschil |:(

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:56

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

je krijgt zeker een nieuwe, garantie is bullshit. Volgens de nederlandse wetgeving mag je verwachten dat je produkt het toch wel enkele jaren volhoud. Je hebt daar gewoon recht op, dat meen ik serieus!

Sommige mensen weten dit niet, en kopen zomaar gelijk nieuw |:(

/dev/null

Verwijderd

Ben ik toch maar blij dat ik een Logitech heb . Deze is langerekekter , dus meer geschikt voor m'n berenpoten en hij zo mooi mettalic blauw dat ie lekker bij m'n case past :) . Maar die MS heb ik ook overwogen , was een leuke muis maar paste niet zo goed , was niet mooi en was dan ook nog duurder . Heeft wel 1 knopje meer .

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Hmmz, das eerder een uitzondering dan een k*tmuis hoor. Ik heb de mijne al zanderhalf jaar en die heeft meer meegemaakt dan de gemiddelde muis aangezien ik hier ook alle mogelijke voetjes op heb gekluscht (uiteindelijk glazen voetjes ---> w000t), en bij de werkzaamheden zaten hamerslagen inbegrepen(naja, bij wijze van spreken dan :) )

...gamen blijft leuk...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb de mijne al meer dan een jaar en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.. echt een heerlijk muisje.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik heb een optical.. die dubbelklikt als ik 1 keer klik.. verder is het een perfect muisje

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Mijn MS Explorer muis is nu bijna 2 jaar oud, en nogsteeds top. Zuinig zijn is het sleutelwoord denk ik ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:54
Ben ook erg tevreden over de mijne, en hij was nog lekker cheaper als die Logitech's ook :)

Flickr | Lego collectie

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:24
Op zaterdag 16 juni 2001 01:49 schreef Exirion het volgende:
Mijn MS Explorer muis is nu bijna 2 jaar oud, en nogsteeds top. Zuinig zijn is het sleutelwoord denk ik ;)
Die van mij ook zoiets.
Doet het nog altijd perfect hoor :)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:36
Mijnes werkt ook nog steeds... ik denk dat je het defect gaan bij je muis niet moet gaan zoeken bij de muis maar ergens anders.... zo'n muis gaat niet zo kapot.. en wat ik zo snel zie is dat je ook de enige bent waar ze zo snel kapot gaan.

https://wren.co/join/Devian

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Op vrijdag 15 juni 2001 11:58 schreef MJC het volgende:
En ja hoor, mijn tweede Microsoft Intellimouse Exploder heeft het vandaag begeven in een jaar tijd.
Wat een klote produckt. Me garantie is ook net voorbij, dus kan zelfs een nieuwe muis halen. Dit keer wordt het dus fijn weer een Logitech, die houden het tenminste langer dan een half jaar vol :r
Tja....Microsoft he..dat zit vol fouten :(

En je moet het zo zien, als ie het begeeft heb je een nieuwe nodig dus weer geld in het laatje bij Oom Gates :r

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 12:55
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn microsoft optical muis

maar bij mij kwam het door een brakke usb poort, als ik aan het snoertje van de muis ging kutten sprong die elke keer uit
In andere usb poort gestopt en Hasta la Pasta hij doet het weer perfect.
Dinsdag heb ik de muis precies 2 jaar, wereld ding :)

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 13:37

Kvn

Op vrijdag 15 juni 2001 12:15 schreef wiewatwaar het volgende:
Als je fysiek net zo reageerd als dat je verbaal doet kan ik me voorstellen dat een muis geen jaren dienst doet
>:)

Verwijderd

je moet er ook niet mee gaan gooien. an alle hardware die ik heb is de muis de enige die nog niet kapot is gegaan. Microsoft intellieye is niet kapot te krijgen

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-08 16:58

Paddo

¿Ik hier?

Op vrijdag 15 juni 2001 22:47 schreef Mithril het volgende:

[..]

dat is nou juist het verschil |:(
Als je ff wat beter de thread had gelezen was het niet nodig geweest om zo te reageren.
botoo zei dit
Op vrijdag 15 juni 2001 18:39 schreef botoo het volgende:
omdat HBM dit zei
Dus ff lezen voor dat je iemand zit te bestoken met |:(

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb de OEM versie, en ook hier geen problemen, heb de muis dan ook nog maar 6 maanden.
Tja....Microsoft he..dat zit vol fouten
En je moet het zo zien, als ie het begeeft heb je een nieuwe nodig dus weer geld in het laatje bij Oom Gates
Stoer om ome Bill uit te schelden hoor, nu ben je een echte tweaker :r (NOT)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heheey, mijn explorer heeft het na 16 maanden van trouwe dienst ineens begeven. Het is zelfs zo erg dat mijn computer niet meer opstart als die muis er aan hangt (via USB) en op een ander systeem word ie gewoon niet herkend (zowel PS2 als USB).. windows ziet wel een USB device, maar weet niet wat het is.

Wel jammer dat het buiten de garantie is, maar ik koop gewoon een nieuwe.. het blijft een fijn muisje en die Logitech vind ik toch niet ideaal in de hand liggen.
Pagina: 1