Hoi,
Ik heb momenteel een Nvidia GTX 285 en wil deze gaan upgraden zonder de rest van de computer te vervangen.
Ik bezit:
CPU: Intel Core i7 920 @ 2.67GHz
RAM: 12GB
MOBO: Intel DX85SO
Ik gebruik 2x 24' schermen, allebei op HDMI.
Budget: liefst iets van minder dan 200 euro maar alle opties mogen natuurlijk.
Vraagjes:
- Is dit nog de moeite om deze kost te doen? Indien ik deze upgrade niet zou doen zou ik volgend jaar een volledige nieuwe pc aankopen. Indien wel deze upgrade probeer ik dit nog wat uit te stellen.
- Zal het systeem beter lopen qua het spelen van games (CS:GO, Battlefield 4)? Zal het verschil groot zijn?
Nieuwe videocards:
- http://www.geforce.com/ha...ce-gtx-680/specifications Alhoewel dat deze op 6Gbps draait en mijn MOBO maar 3Gbps aankan?
- GTX 500 reeks? 580 of 590 lijkt mij wel goed.
Zouden er nog andere opties zijn?
Alleen vind ik niet meteen een website waar ik deze kaart nieuw kan aanschaffen. Lukt dit uberhaupt nog?
Alvast bedankt!
Groeten
extreme8eight
Ik heb momenteel een Nvidia GTX 285 en wil deze gaan upgraden zonder de rest van de computer te vervangen.
Ik bezit:
CPU: Intel Core i7 920 @ 2.67GHz
RAM: 12GB
MOBO: Intel DX85SO
Ik gebruik 2x 24' schermen, allebei op HDMI.
Budget: liefst iets van minder dan 200 euro maar alle opties mogen natuurlijk.
Vraagjes:
- Is dit nog de moeite om deze kost te doen? Indien ik deze upgrade niet zou doen zou ik volgend jaar een volledige nieuwe pc aankopen. Indien wel deze upgrade probeer ik dit nog wat uit te stellen.
- Zal het systeem beter lopen qua het spelen van games (CS:GO, Battlefield 4)? Zal het verschil groot zijn?
Nieuwe videocards:
- http://www.geforce.com/ha...ce-gtx-680/specifications Alhoewel dat deze op 6Gbps draait en mijn MOBO maar 3Gbps aankan?
- GTX 500 reeks? 580 of 590 lijkt mij wel goed.
Zouden er nog andere opties zijn?
Alleen vind ik niet meteen een website waar ik deze kaart nieuw kan aanschaffen. Lukt dit uberhaupt nog?
Alvast bedankt!
Groeten
extreme8eight
[ Voor 4% gewijzigd door extreme8eight op 02-03-2015 19:21 ]
PSN: extreme8eight