[PS3]God of War Saga Collection DLC niet in EU te downloaden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:55
Voor een cadeautje voor mijn vriendin ben ik op de volgende aanbieding gestuit: pricewatch: God of War Saga Collection, PlayStation 3

Bij deze advertentie staat:

- God of War Chains of Olympus*
- God of War Ghost of Sparta*
* deze games komen als voucher, US PSN account noodzakelijk.

En ook:

LET OP: Dit is een import game, maar kan wel gewoon gespeeld worden op elke regio spelcomputer. Eventuele DLC kunnen wij echter niet garanderen.

Dus mijn vraag is, kan het écht niet op een EU account? En is het moeilijk om een US account aan te maken met een EU PS3 en/of EU IP adres? Ik ben geen console gamer dus heb er de ballen verstand van.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal werkt DLC/codes niet als ze voor een andere regio bestemd zijn in verband met een andere productcode. Je kan het natuurlijk wel proberen, maar zeer waarschijnlijk heb je er geen succes mee. Een US account is niet lastig te maken. Via Google kun je prima guides vinden (mogelijk zelfs in het Nederlands). Volgens mij hebben deze games geen specifieke DLC overigens, dus dat probleem zul je niet hebben.

Met het account kun je vervolgens de games downloaden. Daarna switch je op de PS3 naar je reguliere account en kun je de games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:55
Geweldig. Ik ga hem aanschaffen :)

edit1: Hij is binnen! Ik zal hier mijn bevindingen posten, mocht iemand nog ooit hier naar zoeken.

edit2: Ok, vandaag voor het eerst geboot. GoW I en II staan op 1 schijfje, GoW III op een 2e schijfje.

De 2 downloadable games kunnen alleen middels een US account, maar dat is gewoon aan te maken zoals je normaal ook zou doen. Nog niet getest dus, maar dat zal wel werken.

[ Voor 110% gewijzigd door Dekar op 05-03-2015 21:48 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's