• Metaltoby
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-01 13:43
Ik heb meer dan een maand geen verbinding meer met de RTLXL app via de philips tv.

Type: 42PFL7606H/12

Ik heb hierover contact gezocht met RTLXL. Zij gaven aan dat dat een probleem is van veel Philips TV's.
Er zou een nieuwe firmware komen voor deze TV maar tot op heden heb ik nog niets gezien.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Mededeling van RTL XL:
oudere Smart TV's van Philips worden niet meer te ondersteund. Hierdoor is de RTL XL app niet meer beschikbaar op modellen uit 2009, 2010, 2011 en sommige modellen uit 2012. Voor modellen uit 2013 en 2014 is er reeds een update geweest.

Modellen van het jaar 2012 uit de high-end lijn (modelcode eindigend met een H) zijn waarschijnlijk wel voldoende voor een update. De beschikbaarheid van deze update dient nog nader bepaald te worden. Vandaar de melding ‘Binnenkort’.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:43
Als de update er nog niet is, dan kan je er weinig aan doen.

The devil is in the details.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De tekst van die melding is denk ik het antwoord op je vraag. Je kan alleen wachten of er een update komt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, hier is geen andere oplossing voor dan afwachten of er misschien nog ooit een firmware update komt.

Samen met de matige gebruikservaring vormen de gebrekkige software ondersteuning de 2 hoofdreden dat ik persoonlijk niets zie in "smart" tv-functies. Alle geboden features kun je stukken beter tot je nemen via andere wegen.

• Metaltoby
Via welke wegen kan je RTLXL ofwel programma gemist wel op de philips TV bekijken?

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:49
Bijv. Apple TV, heb dat nu zelf ook op die wijze opgelost.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Metaltoby schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:51:
Via welke wegen kan je RTLXL ofwel programma gemist wel op de philips TV bekijken?
Raspberry Pi met XBMC of met een Chromecast. Allebei kost het rond de 35 euro, Chromecast is een klaar product de Raspberry Pi daar moet je een beetje mee hobby-en.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Metaltoby
thnx voor de info.
Pagina: 1