Toon posts:

IPS monitor 200-400 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
IPS-Monitor 25 tot 27 inch voor de mooie kleurweergave

Wat is je budget?
200-400€

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeur

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is vooral bedoeld om te photoshoppen/webdesign en geregeld ook wel wat games ( fifa, race games, counterstrike, etc.
Systeem beschikt over een Radeon R9 280x Club 3d kaart en 8gig ram, dus ik vroeg mij af dat dit geen problemen zou geven bij games als ik een resolutie zou nemen boven de 1980-1020 ?

Zelf had ik de Dell UltraSharp U2515H LED IPS al op het oog maar een iets grotere variant 27inch zou ook welkom zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 17:20 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Eerste vraag bij een topic zonder eigen voorzet, welke heb je gevonden? Je eisen zijn vrij vast omlijnd, dus dat moet niet al te moeilijk zijn.

Tevens je titel licht aangepast. De aankoopadviesfora zijn sowieso voor aankoopadvies, dus dat hoeft niet in je titel ;). Een budget kan echter wel heel nuttig zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door br00ky op 02-03-2015 17:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:17:
Eerste vraag bij een topic zonder eigen voorzet, welke heb je gevonden? Je eisen zijn vrij vast omlijnd, dus dat moet niet al te moeilijk zijn.

[mbr]Tevens je titel licht aangepast. De aankoopadviesfora zijn sowieso voor aankoopadvies, dus dat hoeft niet in je titel ;). Een budget kan echter wel heel nuttig zijn.[/]
Aangepast ;) , budget sta er trouwens bij hoor!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
offtopic:
Ik bedoelde in je titel. Die heb ik er net bij gezet.

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:22:
offtopic:
Ik bedoelde in je titel. Die heb ik er net bij gezet.
Oow :), thanks !

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Als het toch in je budget zit, zou ik lekker de pricewatch: Dell U2515H Zwart nemen, voor 25" monitors heeft ie een lekker hoge resolutie, en verder gewoon een goed IPS paneel.

Echter, moderne AMVA's doen het qua kleuren ook behoorlijk goed, ze doen niet veel onder voor consumenten IPS'en, maar hebben een veel hoger contrast, wat bij fotobewerking ook wel eens prettig kan zijn. pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart is qua ontwerp best slecht vergeleken met de Dell's, maar het paneel wat erin zit is imo erg goed.

Sowieso kan ik je aanraden een scherm te kalibreren, wel zo handig bij foto's :+ Een vriend van mij ging eens met zijn TN op fabrieksinstellingen foto's bewerken, en hij vond het zo vreemd dat de uiteindelijke foto's zo rood en donker waren :+

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
VasZaitsev schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:38:
Als het toch in je budget zit, zou ik lekker de pricewatch: Dell U2515H Zwart nemen, voor 25" monitors heeft ie een lekker hoge resolutie, en verder gewoon een goed IPS paneel.
Ja de Dell u2515h ligt momenteel zeker in pole position :+

Ik twijfel enkel nog dat ik geen spijt ga krijgen dat ik geen groter model ( 27 inch ) zou nemen.

Ik kom nu van een 23/24" cheap asus TN scherm.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Tja, het mooiste is gewoon uitproberen, ik vind zelf 27" wat te groot, en dan zet ik mijn monitor gewoon verder weg, waardoor ik eigenlijk weer even groot beeld heb als met mijn 22" :+

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1