Hallo allemaal. Ik ben 17 en gek op audio. Heb zelf een 5.1 van met jbl es20bk en jbl sca138 center en achter en heb een magnat 130A subwoofer. Ik heb de sub nu al een tijdje en wil graag meer. Mijn idee was nu dus om de woofer van me subwoofer eruit te halen en er een andere ervoor in de plaatst te stoppen. Specs van de woofer die er nu in zit is 90watt 160w max en wil graag een zwaardere erin zetten. Nu ben ik nog niet heel lang bekend met audio 2 jaar nu ongeveer dus heb wat vragen en hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Ik wil een auto subwoofer in me kist zetten (12inch) waarschijnlijk een jbl gto1204 alleen die heeft pieken van 1400 watt en is bestemd voor in de auto en ik weet nu niet waar ik allemaal rekening mee moet houden en of het wel mogelijk is. De sub is actief en is met bas reflex. Ik wil graag diep en strak geluid. Maar wil ook graag hard kunnen knallen als het kan daarom de auto sub. Ik leeg nu allemaal dingen over een omvormer en andere voeding en weet ik wel niet allemaal en zit nu een beetje klem. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast onwijs bedankt voor de moeite !
M.V.G kaj
M.V.G kaj