Toon posts:

Draadloos toetsenbord advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat jullie mij iets kunnen aanraden/aanbevelen want ik kan zelf niet echt iets vinden.
Dus via hier proberen kan altijd

Ik zoek een?
Draadloos toetsenbord dat mijn bekabelde toetsenbord kan vervangen. Ik gebruik heb als een regulier toetsenbord en wil hem gaan gebruiken om af en toe vanuit me lui bed iets te kunnen typen zonder dat ik eruit moet. Dus bijvoorbeeld even gouw een film titel intikken.

Wat is je budget?
Ik weet niet hoeveel het kost om een leuk draadloos toetsenbord te kopen maar rond de €30-€40 moet denk ik lukken

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur..

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik een normale computer, ik denk dat iedere draadloze randapparatuur beschikt over usb ontvanger

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 16:54 ]

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-02 20:59
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:54:
...
Ik gebruik heb als een regulier toetsenbord en wil hem gaan gebruiken om af en toe vanuit me lui bed iets te kunnen typen zonder dat ik eruit moet. Dus bijvoorbeeld even gouw een film titel intikken.
...
Misschien is zoiets of zoiets dan wel erg handig, heeft een ingebouwd touchpad zodat je ook meteen een muis hebt :). Wil je ook een losse muis dan kan je kijken naar zoiets.

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-02 10:51
Op mijn stage adres altijd de K400 gebruikt, zeker een aanrader als je gewoon een simpel toetsenbord zoekt wat goed functioneert. En misschien iets van aan android-flymouse ? Werken verre van ideaal maar zijn vaak wel goedkoop.