Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Momenteel ben ik 3,5 jaar werkzaam bij een bouwmarkt en dat beviel tot op heden altijd goed.
Nu had ik laatst mijn CV op het net gezet omdat ik toch wel toe ben aan iets anders, en werd ik benaderd door een bedrijf, deze bieden mij een baan aan als Campaign Developer‏.

Na de zeer nette email gelezen te hebben, had ik al snel begrepen dat de baan wel iets met mijn huidige opleiding te maken heeft, het is namelijk het ontwikkelen van e-mails in html, voor bedrijven voornamelijk.

Nu heb ik zelf als student Applicatie Ontwikkelaar wel genoeg kennis van html voor dit zulk klusjes, althans daar ga ik wel vanuit. Heb al vaker een website gemaakt voor o.a. kennissen.

Nu zit ik eigenlijks een beetje te twijfelen of ik het zou moeten doen, erg veel leren ga ik daar denk ik niet, ik beheers html al, en zocht in eerste instantie iets meer richting de php ontwikkelen.

Andere kant, ik heb er wel een goed gevoel bij, telefonisch contact ging prima en kreeg een goed gevoel bij het bedrijf, als uur tarief bieden zij 8 tot 13 euro per uur bruto aan. hoeveel dat netto is weet ik niet, dat heb ik nog niet gezocht, zou op internet heus wel tooltjes voor zijn.

Ook bieden hun 8 tot 32 uur werk aan per week, alles kan je zelf inplannen en ook dit is weer een pluspunt, omdat ik als student soms minder tijd heb om te werken, zoals nu maak ik op mijn huidige baan minuren omdat ik het erg druk heb met stage.

Heeft iemand hier ervaring met soortgelijk werk? Ik ben namelijk bang dat het misschien snel kan vervelen, het heeft pluspunten maar ook nadelen, bijvoorbeeld de reistijd, ik ga toch richting de 35 kilometer per werkdag moeten rijden, word wel 0,19/km vergoed.

Ik ben nieuwsgierig of iemand hier ervaring heeft met het werk en of ik met beide handen zou moeten aannemen of juist een no-go, ik twijfel een beetje =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:24
Als student wellicht een leuk klusje, maar ik vind persoonlijk het templaten van HTML e-mails het ergste wat er is. Klanten willen altijd hele exotische dingen en zie dat maar eens goed te krijgen in elke e-mail client, die allemaal weer hun eigen eigenaardigheden hebben. Je kan amper moderne technieken gebruiken en zit constant met tables te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
cooper87 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:37:
Als student wellicht een leuk klusje, maar ik vind persoonlijk het templaten van HTML e-mails het ergste wat er is. Klanten willen altijd hele exotische dingen en zie dat maar eens goed te krijgen in elke e-mail client, die allemaal weer hun eigen eigenaardigheden hebben. Je kan amper moderne technieken gebruiken en zit constant met tables te klooien.
Precies dit. Ik moest ze eerst ook wel eens maken, maar het is echt heel, heel, heel erg frustrerend.

Ik moest wel heeeel veel geld krijgen voor zo'n baan voor ik het zou verkiezen boven werken in een bouwmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 10:57
Wij besteden dit eigenlijk altijd uit omdat, zoals hierboven al gezegd, html mails over het algemeen een nachtmerrie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist wel dat zo een email opgebouwd word met tables, maar ik heb er inderdaad niet aan gedacht dat waarschijnlijk elke email client dus ook weer anders is, zo te horen zijn jullie niet zozeer positief over deze functie ^^

Ik moet er even achter zien te komen wat 8-13 euro bruto per uur is zodra je het omzet naar netto, maar het zal naar mijn idee wel meer zijn dan wat ik momenteel verdien in de bouwmarkt

Ik moet alleen even mezelf de vraag stellen of het wel de moeite waard is om van baantje te switchen, als ik het zo van jullie lees begin ik nog erger te twijfelen, in de bouwmarkt zit ik in principe prima. het werk varieert, contact met mensen, leuke collega's, ben alleen toe aan wat anders, zit er nu al 3.5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:57:
Ik wist wel dat zo een email opgebouwd word met tables, maar ik heb er inderdaad niet aan gedacht dat waarschijnlijk elke email client dus ook weer anders is, zo te horen zijn jullie niet zozeer positief over deze functie ^^

Ik moet er even achter zien te komen wat 8-13 euro bruto per uur is zodra je het omzet naar netto, maar het zal naar mijn idee wel meer zijn dan wat ik momenteel verdien in de bouwmarkt

Ik moet alleen even mezelf de vraag stellen of het wel de moeite waard is om van baantje te switchen, als ik het zo van jullie lees begin ik nog erger te twijfelen, in de bouwmarkt zit ik in principe prima. het werk varieert, contact met mensen, leuke collega's, ben alleen toe aan wat anders, zit er nu al 3.5 jaar.
Ik zou nog 100x liever wordpress sites erdoor rammen dan HTML emails maken. Dan kan je beter kleine webdesignbedrijfjes zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:57:
...

...
Ik ga er even tussen in zitten: €10,50 per uur. Gemiddeld zitten er 170 werkuren in een maand.
170 * 10,50 = circa €1800 bruto per maand. Netto zo'n €1500. Cijfers bij een fulltime dienstverband. Als je parttime werkt zal je relatief iets minder belasting betalen per verdiende euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 17:26 ]

Pagina: 1