Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Cadeau gekregen Desktop advies

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb vandaag een desktop opgestuurd gekregen van een vriend binnen World of Tanks. Dit zodat ik op hogere specs kan gamen ipv op men huidige Lenovo Laptop. Mijn doel is dus voornamelijk om World of Tanks op ultra te kunnen spelen op deze desktop.

http://www.amazon.co.uk/g...ge_o00_s00#productDetails

Omdat ik niet echt veel verstand hebt van de inhoud wil ik jullie vragen wat deze allemaal kan. Daarnaast heb ik al wel gezien dat er geen draadloze netwerk kaart inzit. Maar zou ik hiernaast nog meer moeten aanschaffen buiten draadloze netwerkkaart en een monitor? Windows 7 pakket komt erbij

Alvast bedankt dames en heren!

Met vriendelijke groet,

Ramon

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 15:08 ]

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:54
Whut? Krijg je gewoon even een desktop van iemand die je via een spel kent?

• edwinjm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 12:52

edwinjm

Webdeveloper

Ziet eruit als een complete PC. Zelfs toetsenbord en muis zitten erbij.

Het enige wat nog mist is geluid. Denk dus aan een paar speakers of een koptelefoon.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:38

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Ramon,
Heel mooi dat je dit gekregen hebt natuurlijk, maar we verwachten hier een stuk meer eigen inzet. Pak de onderdelen bij de hand en zoek wat je kan vinden. Van alle onderdelen is wel iets te vinden. Kom je er dan niet uit, post dan je knelpunten, dan krijg je vast nuttige feedback.

Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.