Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DanielsWrath
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Dag,

Ik heb een OnePlus One, en ik heb deze een korte tijd geleden geflashed naar CM12. Dit werkte allemaal prima, maar ik had (helaas) mijn telefoon encrypt, waarna TWRP er niet meer mee om kon gaan. Daarna heb ik mijn telefoon helemaal gewiped en geflashed naar de orginele firmware (CM11S), waarna ik weer CM12 erop heb gezet. (Uitgebreider is het te lezen: hier).

Nu werkt alles weer, behalve één ding: Google Now. Ik erger me hier behoorlijk aan, aangezien ik het redelijk vaak gebruik. Daarnaast zou het gewoon moeten werken. Google Now werkt gewoon, totdat ik inlog met mijn google account, dan geeft hij een error "Network Error". Ik kan de cards niet inschakelen, zie deze afbeelding.

Ik heb ook geprobeerd mijn telefoon weer terug te zetten naar de recovery (CM11S) die ik gemaakt heb met TWRP voor de eerste keer dat ik CM12 ging flashen. In CM11S werkt google cards ook niet meer, als ik dan inlog zegt google "google account is not eligible for google now". Wat toch wel raar is.

Meer informatie staat ook op het OnePlus forum.

Alvast bedankt!

UPDATE:
Probleem is opgelost (zie OP forum link)

[ Voor 1% gewijzigd door DanielsWrath op 02-03-2015 19:18 . Reden: opgelost ]