Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 15:54
Goedemiddag,

Sinds de afgelopen update van VLC op mijn Iphone 6,kan ik geen MKV bestanden meer afspelen, heeft iemand hier ook problemen mee?

Ik krijg de volgende error: codec not supported vlc could not decode the format a52

Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Groeten,
T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Known issue.. http://www.onemorething.n...rote-update-voor-mac-app/
Via de website van VLC kan je nog een 2.3.0 downloaden (ik dacht zelf dat dat niet kon via appstore..)
Er zijn meerdere mensen die dezelfde foutmelding krijgen.

Edit: oudere versies worden waarschijnlijk op OS X toegepast niet voor iOS..
Wachten op update 2.4.2..

[ Voor 16% gewijzigd door GerardVanAfoort op 02-03-2015 20:12 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Overigens als je een fraai gratis alternatief zoekt dan kan ik je zeker VidOn Player aanraden die ook prima MKV ondersteund echter geen AC3/DTS audio ondersteund.

Ben je bereid wat geld uit te geven dat zijn nPlayer (4,99 euro) - wel AC3 support of beter nog Infuse 3 Pro (9,99 euro) - (o.a. AC3/DTS support, opensubtitles.org, automatisch metadata download) fraaie opties.

[ Voor 11% gewijzigd door funrider op 04-03-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ineens ook erg irritant probleem. :(
Bij afspelen van films op ipad vanaf mijn eigen cloud met app vlc krijg ik melding dat geluid niet kan worden afgespeeld. Codec not supported. Vlc could not decode the format a52.

Heeft dit te maken met updates etc.?

Ik heb ook infuse app gedownload en die geeft ook melding dat geluid niet kan worden afgespeeld. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Yep vanaf 2.4.1. Er is nog geen update geweest sinds dit topic is geopend. AC3/DTS geeft error, overigens dacht ik alleen bij multi channel niet bij 2.0...?

Klik mijn eerder geposte link maar eens aan, diverse ervaringen met dezelfde error code!

NRG