Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een kwaliteitsvolle wekkerradio voor mijn iPhone 5s. Dit omdat ik deze ochtend niet wakker ben geworden door de 8 wekkers die ik gezet had. Hierdoor was ik afwezig op zowat de belangrijkste afspraak van dit jaar.

Onafgezien daarvan, ik ben dus op zoek naar een deftig toestel, met goede speakers, die zeer betrouwbaar is. Krijsplasse: <€250

Kunnen jullie mij iets aanraden? Op internet vond ik tal van reviews maar deze leken sponsor-based (en dus vertekend) of waren eerder oud.

Alvast bedankt voor het delen van uw kennis,
NeedGoodInfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je niet wakker wordt door 8 wekkers, dan gaat een 'betrouwbare' wekkerradio ook niet helpen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tenzij die boksen iets luider kunnen dan die kleine speakers op mijn toestel zelf. Maar inderdaad, ik had moeten wakker schieten. Ik probeer gewoon iets te leren uit mijn fout, en met een goede wekkerradio zal het euvel verholpen worden vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:05
Is zo'n ouderwetse wekker (met zo'n hamertje tussen twee metalen bellen) geen beter idee? Een stuk goedkoper dan € 250 en dat maakt toch aardig wat herrie :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Zelf heb ik deze http://www.bol.com/nl/p/p...dio-wit/9000000012365912/
En die maakt echt een pokkeherrie waar je wakker van schrikt. Ik heb de speaker dan ook afgeplakt zodat ie wat minder herrie maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat ik slechts 1 stopcontact heb nabij mijn bed. Aangezien de batterij van een iPhone zo goed als niks waard is, zou ik dus de wekkerradio/oplader willen combineren.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:52
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:19:
Het probleem is dat ik slechts 1 stopcontact heb nabij mijn bed.
Afbeeldingslocatie: http://hollandlamp.nl/39747-large/hk-tafelcontactdoos-stekkerblok-ra-3-v-kb-3m-wit.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 16:22
Ik gebruik de huistelefoon als wekker. Die monotoon is in ieder geval hard genoeg :')

Misschien een tip ;)

[ Voor 21% gewijzigd door DutchOx op 02-03-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Danku Wimmel_1,

ik ben inderdaad op zoek naar zo'n systeem. Alleen weet ik dat er vrij veel merken bestaan, dus was ik op zoek op dit forum naar mensen die hier ervaring mee hebben en mij kunnen aanraden wat eventueel aan te schaffen en wat zeker brol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Bij veel elektronicazaken (mediamarkt?) hebben ze deze dingen gewoon staan als demomodel. Ga er heen met je iPhone en kijk hoe hard 'ie kan.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:11:
Danku Wimmel_1,

ik ben inderdaad op zoek naar zo'n systeem. Alleen weet ik dat er vrij veel merken bestaan, dus was ik op zoek op dit forum naar mensen die hier ervaring mee hebben en mij kunnen aanraden wat eventueel aan te schaffen en wat zeker brol is.
Ik heb hier een voorloper van die eerder aangehaalde "Clock Dock" in huis (Linkje naar de Philips DC295/12 met specs en reviews) en ben daar uitermate tevreden over.
Voordeel van die versie is dat er een afstandsbediening bij zit en je de radio dus ook gewoon een paar meter van je bed kunt zetten en 'm dan tóch kunt bedienen (kan ook wel eens een nadeel zijn doordat je 't ding alsnog UIT zet zonder je nest uit te komen :o ).

De 2x5Watt RMS met Bass Reflex poorten is méér dan voldoende om een partij herrie te generen zodat ik wakker wordt.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1