Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

redelijke laptop voor €650

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

ik ben op zoek naar een goede laptop voor 600-700 euro.

Ik ga de laptop voor schoolwerk gebruiken. Word en exel veder moet alles vloeiend en soepel draaien. Het moet een windows laptop zijn.

Mijn budget is tussen de 600-700 euro

Ja de laptop moet veel meegenomen worden en zoek een 15.6 inch laptop.

ik heb al verschillende modellen gevondenalleen nog niet de goede.
Kunnen jullie mij helpen?

Wensenlijstje:

Full hd scherm 15.6 inch
ssd +1000 gb hardeschijf
8 Gb ram
liefst een mat scherm
de processor een i5 het maakt niet uit welke generatie.

graag hoor ik van jullie, alvast bedankt.

Grt

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:44
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 59440290

Full HD mat scherm ga je niet vinden denk ik in deze prijsklasse, evenals de combinatie met SSD. Laptop zelf is nu te koop voor 599, dan hou je nog 100 euro over om er zelf een bracket + SSD te monteren.

Dus dan heb je een nette laptop die alleen niet aan je matte scherm eis voldoet :)

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:32
Je moet of je wensen of je budget gaan aanpassen, want de goedkoopste laptop die aan jouw eisen voldoet is €1200.
Jep, vooral door de combinatie van 15,6" en een SSD + 1000GB HDD combi zijn ze duur.

Als je die 1000gb harde schijf eis laat vallen kan je een van deze laptops nemen en er zelf nog een SSD inzetten (bijvoorbeeld deze).

[ Voor 69% gewijzigd door Balance op 03-03-2015 09:47 ]

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:59
Balance, geloof je het zelf?

Verwijderd

Ach 2ehands zijn er ook deuren. Laatst een super leuke elitebook 8460p gekocht voor 235.
Bakbeest. Helemaal voor jouw gebruik.
Staar je niet blind op full hd. Neem concessies. En ga van de rest van het geld eens lekker op vakantie.

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
http://www.informatique.n...vn7-591g-56de-laptop.html

Deze komt redelijk in de buurt. Kost alleen wat meer :P

Ik vond hem persoonlijk alleen erg warm aanvoelen door de harddisk.. heb hem dus niet gekocht.

Kan voorlopig ook geen keuze maken.

http://www.informatique.n...-e5-572g-38nm-laptop.html

Dit is het goedkoopste met een Full HD scherm dat ik heb gevonden. Moet je nog zelf SSD inbouwen, maar zit je met een i3.

http://www.informatique.n...-v3-572g-57cv-laptop.html

Deze is wel aardig, maar kleine SSD en geen harddisk.

Oftewel: het is het altijd net niet en mijn budget is blijkbaar nog te laag (ongeveer 800 euro met uitloop naar 1000 als de laptop echt geweldig is). Maar ik wil ook Full HD, liefst IPS, 256GB SSD en i5. Valt het niet mee. Soms denk ik dan nog "SSD kan ik later inbouwen" maar ja.

Ik stel het nog even een tijdje uit. Misschien dat ze over een half jaar goedkoper zijn :P

[ Voor 93% gewijzigd door Lethalis op 03-03-2015 10:26 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Pagina: 1