Toon posts:

Macbook Pro 13 inch (late 2011) - Brom koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik was zojuist wat muziek aan het luisteren op mijn macbook toen ik ineens een brom door mijn koptelefoon hoorde. De brom is hoorbaar wanneer ik muziek luister. Als ik de muziek stop is de brom nog even te horen en verdwijnt daarna. Ik hoor de brom ook als ik mijn macbook niet aan de oplader heb hangen. Ik heb de koptelefoon getest op andere apparaten en daar hoor ik geen brom. Het is dus de laptop denk ik. Iemand ervaring met dit probleem? Ik wil dit het liefst zo snel mogelijk verhelpen dus als er mensen zijn die een adres weten in Amsterdam om dit te fixen, let me know!

Gr,

Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Genius Bar in amsterdam?

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar zou ik even langs kunnen gaan ... Vraag me alleen af of er misschien mensen zijn die een goedkoper alternatief weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb als tijdelijke oplossing even een USB naar audio poort besteld voor een 10tje, is even wat goedkoper dan een reparatie. Topic kan gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipinholland
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11-2023
waarschijnlijk wat stof in de jack aansluiting. Voorzichtig met een speld schoonmaken kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 15:44
Heb je al de SMC gereset?
Pagina: 1