Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 659912

Topicstarter
Hoi,
Ik had van iemand gehoord dat er bamboe hoesjes voor smartphones zal worden gemaakt en dat hij er een paar van ging bestellen van China, en hier verkopen. Zou dat kunnen kloppen? En zo ja op welke site zou je die dan kunnen kopen? En ik heb nog een vraag, wat voor product kan ik kopen van China dat ik hier voor een paar euro meer zou kunnen verkopen, het liefst een product wat ik voor onder de 20 euro zou kunnen kopen. Trouwens ik ben 14 dus ik
heb er niet veel verstand van maar wil het wel! Dankjewel voor de mensen die moeite hebben gedaan om dit te lezen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 17:46
Als je het van iemand hoort, dan kan je het toch aan diegene zelf vragen? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:50

spartacusNLD

This is Sparta!!

Heb je google gebruikt? :O ik doe t maar even dan en je 2e vraag

[ Voor 25% gewijzigd door spartacusNLD op 01-03-2015 22:51 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Omg hz doe ik zo dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:50

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: http://www.whatlol.com/uploads/proper_grammar_and_spelling._6849632835.png

sorry kon het niet laten

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:03
Ja en Nee.

Lees het volgende eerst even :De regels voor dit forum

Daarin staat al duidelijk het volgende :
Wat hoort er niet thuis in Mobile?

Accessoires, je kunt daarvoor het beste naar AN (Accessoires & Navigatie). Daar staat alles van headsets t/m navigatiesystemen en van bluetooth t/m carkits
Daarin staat ook het volgende :
Beschrijf het probleem duidelijk.
Met alleen een topicstart als 'ik heb thuis geen ontvangst' krijg je geen antwoorden waar je wat aan hebt. Beschrijf zo veel mogelijk wat je probleem is, of je er iets aan aangepast hebt, wat je al gedaan hebt,... Hoe meer (on-topic) info hoe beter.

Taalgebruik en opmaak.
We verwachten dat je normaal Nederlands taalgebruik hanteert als je reageert. Gebruik punctuatie, grammaticale correctheid en witregels om je topic netjes en overzichtelijk te houden. Je zult op deze manier ook netter behandeld worden en je vermijdt opmerkingen als "Sorry zo kan ik dit niet lezen, leer eens typen!".
Daarbij is dit soort info inderdaad makkelijk te vinden mbv Google of andere zoekmachines. Probeer het eerst daar eens en kom dan terug met de info
  • Wat je gevonden hebt.
  • Wat je niet gevonden hebt
  • Waarom dat wat je gevonden hebt niet voldoet
  • Waar je specifiek wel naar op zoek bent
Daarbij. Als je punt 4 duidelijk weet te omschrijven kan je dit natuurlijk ook vinden dmv Google. ;)

(14 jaar is geen excuus, maar ook geen reden om zo te reageren als je het aan mij vraagt)

[ Voor 0% gewijzigd door __R__ op 02-03-2015 00:06 . Reden: { --> [ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke, Dankjewel voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT