Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraag over agenda's in Google.

Wat wil ik:
Ik wil de agenda delen met m'n vriendin maar niet dat al onze afspraken samen in 1 agenda komen. We hebben beide goed gevulde agenda's en ik heb zelf op m'n iphone 2 agenda apps geïnstalleerd. De ene laat mijn Google agenda zien en de andere die van m'n vriendin.

Het probleem:
Ik heb ook op de Android telefoon van m'n vriendin twee agenda apps geïnstalleerd. Maar het lukt niet om de agenda's te scheiden. Het lijkt er op dat alle agenda's standaard kijken naar de settings in Android en als ik dus via App A die van mij uitzet hij dit ook automatisch bij agenda B doet.

Kan dit niet op Android of doe ik het verkeerd.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
Met agenda widget plus kun je separate agenda's weergeven als widget.
Met 2 agenda apps kun je ook gewoon in de instellingen van die app aangeven welke agenda hij weer moet geven.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het vreemde.
Als ik in bijde Apps in de instellingen aan geef dat ik bv in deze mijn agenda niet wil zien dan start ik de andere App om erachter te komen dat in deze app nu hetzelfde gebeurt.

Als ik dan in de tweede App de instellingen van die app weer aanpassen zodat ik daarin alleen mijn agenda wil zien prima doet hij dan ook.

Maar als ik dan weer terug ga naar app 1 staat daar nu ook weer alleen mijn agenda. Het lijkt dus alsof beide agenda's naar dezelfde standaard settings kijken van Android en het aanpassen in App ook die settings aanpast.

Had gehoopt dat de App gewoon zelf inlogt op het betreffende account en alleen die laat zien. Ipv kijkende naar de Android accounts.