Iemand die dit kan bevestigen?Robinvdh5 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:00:
Volgens mij is de gewone 15" macbook pro ook enorm in prijs gestegen!
Eerst rond de €2429,- te koop en nu €2799,- WTF!
Ja USB-c naar ethernet, want ik heb werk thuis nog steeds met een kabeltje aan mijn desk
Tering hè die prijzen.
Als je ze terug rekent klopt het nog ook. Wist wel dat de koerst slecht stond maar zo slecht.
Als je ze terug rekent klopt het nog ook. Wist wel dat de koerst slecht stond maar zo slecht.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jups. Ik wou er eentje kopen maar vond dat je voor het geld weinig opslag kreeg. Nu lappen ze er nog 200€ bij ook

Jammer dat de MacBook net niet die dunne schermranden heeft zoals de Dell XPS 13 (2015). Dat had het echt de mooiste laptop van dit jaar gemaakt...

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Zal vast komen, maar v.z.i.w. zijn die er nog niet. In elk geval niet van Apple.iAbdel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:06:
Ja USB-c naar ethernet, want ik heb werk thuis nog steeds met een kabeltje aan mijn desk
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Meeste winkels houden, op 't moment van posten, €2429 aan. Maar die prijzen zullen de komende dagen wel overal aangepast worden, dus als je van plan was een MacBook Pro te kopen... grijp nu je kans.
pricewatch: Apple MacBook Pro 15,4" Retina (2014) 2,5GHz 512GB
EDIT En het 'goedkoopste' 15 inch model is nu €2249. Was €1999 bij de Apple Store €2029... en ook nog voor die prijs te krijgen, totdat de winkels hun prijzen aanpassen.
pricewatch: Apple MacBook Pro 15,4" Retina (2014) 2,2GHz 256GB
[ Voor 25% gewijzigd door Uniciteit op 09-03-2015 20:11 ]
Ik heb donderdag ook een MBP 15" gehaald voor 2029 en die is nu 2249 geworden.
Weddings are basically funerals with cake.
Hebben de Air's en Pro's nu ook een broadwell processor? Zie dit namelijk nergens erbij staan.
Misschien van de zomer die 12' Macbook halen. (Al twijfel ik nu tussen de 12" en XPS13)
Misschien van de zomer die 12' Macbook halen. (Al twijfel ik nu tussen de 12" en XPS13)
Handig die macbook met 1 poort voor alles. En als ik nou een kopieer actie van usb naar hdd wil maken en mn batterij is bijna leeg? Eerst opladen voordat ik kan kopiëren? En met een vaste netwerkverbinding. Als mn macbook leegraakt maar even de netwerkverbinding afkoppelen? Vreemde zet van Apple
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Thanks. Duidelijk, ik weet dus wat mij te doen staatUniciteit schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:08:
[...]
Meeste winkels houden, op 't moment van posten, €2429 aan. Maar die prijzen zullen de komende dagen wel overal aangepast worden, dus als je van plan was een MacBook Pro te kopen... grijp nu je kans.
Ik verwacht dat wij snel een Apple USB-C hub kunnen verwachten.Vince22 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:11:
Handig die macbook met 1 poort voor alles. En als ik nou een kopieer actie van usb naar hdd wil maken en mn batterij is bijna leeg? Eerst opladen voordat ik kan kopiëren? En met een vaste netwerkverbinding. Als mn macbook leegraakt maar even de netwerkverbinding afkoppelen? Vreemde zet van Apple
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Het is nu eerlijker dan ooit.harrytasker schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:01:
[...]
yup en ook toen al betaalde je te veel, ook als je BTW en alles meeteelde, dus niks nieuws
....
Sport 42mm:
$399 is €371
€449 is zonder btw €373
Apple heeft weer wat nieuws uit gevonden:

USB 3.1 Gen 1 (up to 5 Gbps)
Voor zover ik weet had je USB 2.0 (480 Mb/s), USB 3.0 (5 Gb/s) en USB 3.1 (10 Gb/s), maar Apple denkt daar blijkbaar anders over
.
Verder is het sws jammer dat het maar één enkele USB (Type C) poort is, ik had er minimaal 3 willen zien om hem überhaupt te overwegen (een voor stroom, een voor scherm en een voor muis of andere randapparatuur). En gratis meegeleverde adapters naar USB Type A, HDMI en Displayport. Dat hele alles over één kabel verhaal is leuk, maar het gaat voorlopig nog niet werken zonder weer een extra hub.
Edit:

Voor zover ik weet had je USB 2.0 (480 Mb/s), USB 3.0 (5 Gb/s) en USB 3.1 (10 Gb/s), maar Apple denkt daar blijkbaar anders over
Verder is het sws jammer dat het maar één enkele USB (Type C) poort is, ik had er minimaal 3 willen zien om hem überhaupt te overwegen (een voor stroom, een voor scherm en een voor muis of andere randapparatuur). En gratis meegeleverde adapters naar USB Type A, HDMI en Displayport. Dat hele alles over één kabel verhaal is leuk, maar het gaat voorlopig nog niet werken zonder weer een extra hub.
Edit:
Dat werkt inderdaad, maar je hebt wel thuis, op het werk én eentje voor onderweg = minimaal 3 hubs nodig om dat concept werkend te krijgen. Met Apple prijzen ben je dan weer minimaal €100 verder. Of je moet elke keer die hele hub loskoppelen maar dan is het hele voordeel van één poort ook weer weg.Helox-in-a-box schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:16:
[...]
Wellicht dat alles nu naar de adapter verhuist? Dus de USB-C naar je mac en dan je muis en scherm aansluiten op je adapter? Zou dat niet handig zijn?
[ Voor 30% gewijzigd door Balance op 09-03-2015 20:20 ]
Vince22 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:11:
Ook droevig is de prijs van de Apple TV. Is nu 69$ in de US (63 euro) en kost in NL 79 euro. Had toch wel verwacht dat de prijs hier 69 euro zou zijn.
Wellicht dat alles nu naar de adapter verhuist? Dus de USB-C naar je mac en dan je muis en scherm aansluiten op je adapter? Zou dat niet handig zijn?Balance schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:14:
Apple heeft weer wat nieuws uit gevonden:
[afbeelding]
Voor zover ik weet had je USB 2.0 (480 Mb/s), USB 3.0 (5 Gb/s) en USB 3.1 (10 Gb/s), maar Apple denkt daar blijkbaar anders over.
Nou poe poe €2,- duurder dan in de Vs.Aghanim schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:15:
Ook droevig is de prijs van de Apple TV. Is nu 69$ in de US (63 euro) en kost in NL 79 euro. Had toch wel verwacht dat de prijs hier 69 euro zou zijn.
Bij elk nieuw device van Apple waarbij ze weer eens ouderwetse zaken weglaten zoals de dvd drive krijg je die reacties. Misschien was twee inputs beter geweest, maar ik snap dat dit de toekomst is. WiFi AC is snel, bestanden uitwisselen doe je via internet... blijft over opladen en extern scherm.
Dat komt dan vooral door de lage Euro. Exclusief BTW kom je uit op 65 euro.. en dat is ongeveer $70. Eigenlijk is de Apple TV vrijwel 1:1 geprijsd vergeleken met de VS.Aghanim schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:15:
[ Voor 8% gewijzigd door Uniciteit op 09-03-2015 20:18 ]
Precies. Ex btw prijzen vergelijken, de prijzen in de Vs zijn immers ook zonder Sales Tax.Uniciteit schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:17:
[...]
Dat komt dan vooral door de lage Euro. Exclusief BTW kom je uit op 65 euro.. en dat is ongeveer $70.
Dan is er nagenoeg geen verschil.
ik verwacht dat de iphone 6s ook duurder gaat worden dan de huidige iphone, van 699 naar 749 euro.
39
Dat is er eentje voor het WTF topic. €7 mille voor een leren bandje

Er zal vast een stumper zijn die daar in trapt.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Wel een lederen bandje uit het mooie Brabantse Dongen! 
Ecco maakt namelijk de lederen bandjes.
Ecco maakt namelijk de lederen bandjes.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je daar in trapt ben je vast van alles, maar geen stumper lijkt mij...Ethirty schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:19:
[...]
Er zal vast een stumper zijn die daar in trapt.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Rijke stumper?Fiber schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:20:
[...]
Als je daar in trapt ben je vast van alles, maar geen stumper lijkt mij...

Zo'n stumper?
Edit:
Vrijwillig €250 aan de Telegraaf Media Group geven? Dan vind ik je toch wel een beetje een stumperMektheb schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:25:
Ik zou eerder zeggen, topsponsor.
Heeft niets met stumper te maken >.<
[ Voor 49% gewijzigd door Balance op 09-03-2015 20:27 ]
Verwijderd
Ja en nee, je hebt dan wel waarschijnlijk last van vingerafdrukken op het scherm.Haas schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:07:
[...]
Jammer dat de MacBook net niet die dunne schermranden heeft zoals de Dell XPS 13 (2015). Dat had het echt de mooiste laptop van dit jaar gemaakt...
[afbeelding]
Ik zou eerder zeggen, topsponsor.
Heeft niets met stumper te maken >.<
Ook rijke mensen kunnen opgelicht wordenFiber schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:20:
[...]
Als je daar in trapt ben je vast van alles, maar geen stumper lijkt mij...
Man, voor dat geld koop je genoeg leer voor een luxe auto-interieur. Of gewoon bij Rolls 1 stoel bestellen en in reepjes snijden, super-exclusief
Het is een mooi apparaatje hoor, maar die gouden valt ruimschoots in de categorie: "omdat ze het toch wel betalen doen we maar een random prijsje".
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Schakelde wat laat in met de keynote. Die nieuwe MacBook is wel retestrak. Prijs vind ik wel wat hoog, had meer op Air prijzen gehoopt.
Ik heb nu een MBP met los Cinema scherm en wil al erg lang upgraden. Deze setup bevalt mij wel (werken als desktop en toch mobiel zijn), maar ik wil naar Retina. Een los Retina Cinema scherm hebben ze nog niet. Een MBPr kan die volgens de geruchten niet aansturen. Een iMac Retina als werkpaard met simpele MacBook voor het mobiel zijn zou een mooie oplossing zijn, maar 1450 euro is wel serieus geld voor een 12" laptop.
Over de Apple Watch was weinig nieuws t.o.v. de vorige keynote. Ik ben liefhebber van mooie horloges en van Apple, maar de Watch ga ik niet aanschaffen. Het is wel een mooi product, maar functioneel voor mij niet nodig. Het zal mij ook niet hetzelfde gevoel geven als een mooie Zwitserse automaat.
Ik heb nu een MBP met los Cinema scherm en wil al erg lang upgraden. Deze setup bevalt mij wel (werken als desktop en toch mobiel zijn), maar ik wil naar Retina. Een los Retina Cinema scherm hebben ze nog niet. Een MBPr kan die volgens de geruchten niet aansturen. Een iMac Retina als werkpaard met simpele MacBook voor het mobiel zijn zou een mooie oplossing zijn, maar 1450 euro is wel serieus geld voor een 12" laptop.
Over de Apple Watch was weinig nieuws t.o.v. de vorige keynote. Ik ben liefhebber van mooie horloges en van Apple, maar de Watch ga ik niet aanschaffen. Het is wel een mooi product, maar functioneel voor mij niet nodig. Het zal mij ook niet hetzelfde gevoel geven als een mooie Zwitserse automaat.
Apple Watch app

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je moet uiteraard de ex belasting prijzen hanteren hè.Aghanim schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:28:
[...]
Is gewoon 10 euro duurder. Inclusief tax kom je op 75$ wat omgerekend 69 euro is.
Dat hun daar minder belasting betalen over dergelijke goederen heeft weer hele andere nadelen.
89 euro maar voor het verloopstekkertje...
Niet bij de watch sport. Daar gaat het over 2,-
Feit is meer dat er elke release van dit gemekker is.
"Want het is daar goedkoper". Dat we het hier heel goed hebben en daar wat belasting voor betalen wordt dan voor het gemak even vergeten.
ouch!Haas schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:33:
[afbeelding]
39
Als ze daar nou een versie met 1 of 2m snoer van uitbrengen heb je een instant docking optie die je kan wegwerken ipv een bundel kabels op je tafel.Haas schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:33:
[afbeelding]
#team_UTC+1
Ik heb ze beide incl. gedaan om dit als consument de incl. prijzen moet betalen. Maar laten we niet te ver offtopic gaanDonstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:32:
[...]
Je moet uiteraard de ex belasting prijzen hanteren hè.
Dat hun daar minder belasting betalen over dergelijke goederen heeft weer hele andere nadelen.
Vind de nieuwe Pro qua prijs wel aardig gewaagd. De upgrade is qua hardware niet significant waarbij het natuurlijk lastig blijft om te bepalen wat een nieuwe connector en trackpad waard zijn. Als je dan ook nog 89 euro voor een connector moet betalen dan ben je ruim 300 euro duurder uit dan met de huidige Pro.
Toen ze de nieuwe trackpad lieten zien had ik eigenlijk verwacht dat ze de losse Magic Trackpad voor de iMac ook zouden voorzien van een update. Waarschijnlijk eind dit jaar.
39
Juist, en dan ook even de Gigabit Ethernet netwerkpoort toevoegen! Die moet je nu nog even erbij kopen om van USB naar Gigabit Ethernet te gaan.Ethirty schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:36:
[...]
Als ze daar nou een versie met 1 of 2m snoer van uitbrengen heb je een instant docking optie die je kan wegwerken ipv een bundel kabels op je tafel.
Het wordt wel een zooitje om alle dongles aan elkaar te knopen. USB-C to USB en daaraan weer een USB naar Gigabit Ethernet. 
Maar daar zullen op korte termijn genoeg oplossingen voor komen. Alleen het Thunderbolt Display aansluiten gaat klaarblijkelijk niet meer?
Maar daar zullen op korte termijn genoeg oplossingen voor komen. Alleen het Thunderbolt Display aansluiten gaat klaarblijkelijk niet meer?
[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 09-03-2015 20:45 ]
Je moet wat voor een compacte laptop met maar 1 poort voor allesRivanov schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:44:
Het wordt wel een zooitje om alle dongles aan elkaar te knopen. USB-C to USB en daaraan weer een USB naar Gigabit Ethernet.
#team_UTC+1
dit is eigenlijk wat je nodig hebt:Haas schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:42:
[...]
Juist, en dan ook even de GigaBit netwerkpoort toevoegen! Die moet je nu nog even erbij kopen om van USB naar GigaBit te gaan.
Charging
HDMI
GigaBit netwerkpoort
USB
Jammer dat er geen nieuwe Apple TV is aangekondigd. Die had ik direct besteld. Kan die in de woonkamer naar de slaapkamer en die op de slaapkamer kan de kast in.
[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 09-03-2015 20:49 ]
incl XBMC voor geinstalleerdRivanov schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:49:
Jammer dat er geen nieuwe Apple TV is aangekondigd. Die had ik direct besteld. Kan die in de woonkamer naar de slaapkamer en die op de slaapkamer kan de kast in.

Dat hoeft niet. Ik gebruik Plex.
Maar een Apple TV met 802.11ac zou wel leuk zijn.
[ Voor 41% gewijzigd door Rivanov op 09-03-2015 20:54 ]
Voor welke rede ?, kan alles afspelen via me macbook op de apple tv.
Gewoon met airplay, er zit Youtube op en Netflix
Dat is alles wat ik nodig heb.
Ja maar dat is natuurlijk niet zomaar leer he...Fietsbel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:49:
Raar dat de 15" retina macbook geen forcetouch heeft gekregen.
Ook bizar zijn de prijzen van de bandjes, 249 dollar voor een leren bandje...
[insert leerfilmpje]
Dat wordt dus geen apple watch voor mij.. Ik ga geen 1149,- betalen voor een horloge wat niet bijzonder is.. (een model wat je veel vaker tegen kan komen en weinig uniek is)
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Sterker nog, daar koop je een 128gb Iphone 6 Plus voor met oude Pebble Watch en een simpel hoesje.crazylegs schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:57:
Dat wordt dus geen apple watch voor mij.. Ik ga geen 1149,- betalen voor een horloge wat niet bijzonder is.. (een model wat je veel vaker tegen kan komen en weinig uniek is)
Ik heb mijn wel kapot gelachen na de bekendmaking van de prijs van Gold editie, Ive en Cook hebben blijkbaar te veel wiet gerookt of zo de prijs is gewoon absurd.
[ Voor 17% gewijzigd door Mizgala28 op 09-03-2015 21:00 ]
Autsj! Het is waarschijnlijk een actieve adapter, waarzelf ook nog hardware in zit om alle signalen te verdelen. Blijft me verbazen dat ze niet op z'n minst meer USB Type C poorten erin hebben gezet, één is gewoon te weinig. Als je één USB poort voor het laden, een voor het scherm, een voor je muis en een voor ethernet hebt dan kan je passieve adapters gebruiken die minder dan €2 kosten om te maken. 2 USB Type C poorten aan beide kanten van de laptop (of desnoods de achterkant) had makkelijk gekund...Haas schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:33:
[afbeelding]
Een Razer Forge of Nvidia Shield achtig idee had ik ook wel leuk gevonden. A8X processor erin en er een hybride console + mediaplayer van maken. App Store spelletjes met je iDevice als remote, games en media vanaf je iDevice streamen en lekker films en series kijken in 4k. H.264, H.265 en VP9 decoder die 4k 60fps aankan + een HDMI 2.0 poort erin en je hebt een erg leuk kastje. Prijskaartje tussen de €150 en €200 en dat ding vliegt over de toonbank.Rivanov schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:49:
Was van plan om max 749 uit te gaan geven, maar 400 meer.. no thnx..Mizgala28 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:59:
[...]
Sterker nog, daar koop je een 128gb Iphone 6 Plus voor met oude Pebble Watch en een simpel hoesje.
Ik heb mijn wel kapot gelachen na de bekendmaking van de prijs van Gold editie, Ive en Cook hebben blijkbaar te veel wiet gerookt of zo de prijs is gewoon absurd.
Misschien had dit concessies betekend voor de dikte of het ontwerp en was daarom de afweging om geen additionele poorten toe te voegen. In dat geval zou je dan naar de Pro moeten gaan, die biedt wel meer poorten en krijgt misschien bij de volgende update ook deze looks.Balance schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:59:
Autsj! Het is waarschijnlijk een actieve adapter, waarzelf ook nog hardware in zit om alle signalen te verdelen. Blijft me verbazen dat ze niet op z'n minst meer USB Type C poorten erin hebben gezet, één is gewoon te weinig. Als je één USB poort voor het laden, een voor het scherm, een voor je muis en een voor ethernet hebt dan kan je passieve adapters gebruiken die minder dan €2 kosten om te maken. 2 USB Type C poorten aan beide kanten van de laptop (of desnoods de achterkant) had makkelijk gekund...
Watch Sporteditie klein: €399,-
Watch Sporteditie groot: €449,-
Sporteditie ondersteund alleen sportband.
—–
Watch klein sportband: €649,-
Watch groot sportband:€699,-
Watch klein klassieke gesp: €749,-
Watch groot klassieke gesp: €799,-
Watch klein Milanees bandje: €749,-
Watch groot Milanees bandje: €799,-
Watch klein Moderne gesp: €849,-
Niet in groot verkrijgbaar.
Watch groot Lederen band:€799,-
Niet in klein verkrijgbaar.
Watch klein schakelarmband:€1149,-
Watch groot schakelarmband:€1199,-
—–
Watch edition klein met sportband: €11000,-
Watch edition groot met sportband: 13000,-
Watch edition klein met moderne gesp:€18000,-
Niet in groot te krijgen
Watch edition groot met klassieke gesp:€16000,-
Niet in klein te krijgen
Lachen hoor, dus bij de sport editie moet je een lelijke sportarmbandje hebben, bah.
en dan de Watch Edition, really, met sportband? Maar goed en mooi bandje ervoor kost slechts 7000 euro.
—–
—–
Niet in groot te krijgen
Niet in klein te krijgen
Lachen hoor, dus bij de sport editie moet je een lelijke sportarmbandje hebben, bah.
en dan de Watch Edition, really, met sportband? Maar goed en mooi bandje ervoor kost slechts 7000 euro.
Waar haal je dit vandaan?Mizgala28 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:08:
Watch Sporteditie klein: €399,-
—–
—–
Niet in groot te krijgen
Niet in klein te krijgen
Duitse apple store heeft alle prijzen online staan
[ Voor 60% gewijzigd door Fietsbel op 09-03-2015 21:12 ]
39
Ik neem aan dat we hem volgende week kunnen bezichtigen in de Apple Store :-)?
Leuk, kom je op 749-799 uit als je een stalen zonder sportband wilt, gewoon twee iPhones aftikken als je ook een nieuwe telefoon haalt

Nee, ergens in April/Mei en dan doel ik op Nederland.mprkooij schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:14:
Ik neem aan dat we hem volgende week kunnen bezichtigen in de Apple Store :-)?
Nee ik bedoelde dat er alleen sport bandjes op de sport kunnen.Fietsbel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:12:
[...]
Duitse apple store heeft alle prijzen online staan
http://www.apple.com/nl/watch/apple-watch-sport/Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:16:
[...]
[...]
Nee ik bedoelde dat er alleen sport bandjes op de sport kunnen.
Helemaal onderaan staan de beschikbare modellen van de Sport editie, ik vroeg voor de grap of er ook andere bandjes op kunnen, kreeg heel snel een antwoord van Apple en het is simpel, NEE alleen bij de Stalen en Watch editie kun je alle beschikbare bandjes hebben, bij de Sport alleen sportarmband.
vind de sport modellen qua prijs prima. Jammer genoeg hebben ze daar nog geen andere bandjes voor. Hopelijk komt dat op den duur nog...
wel weer een leuke gadget om te hebben
...
Ik denk dat andere bandjes voor de Sport pas ergens met de 2de generatie Apple watch komen, klink logisch, is een verschil met de huidige dus reden voor opnieuw verkopen.koentjuh1987 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:20:
vind de sport modellen qua prijs prima. Jammer genoeg hebben ze daar nog geen andere bandjes voor. Hopelijk komt dat op den duur nog...
De 10e maar eens gaan bekijken in Duitsland denk ik en dan beslissen welke ik eventueel de 24e ga aanschaffen. Zal misschien eens een keer niet zon gekkenhuis worden bij release 
Voor de prijs van de RVS heb je bijna een nw. MacBook, die trouwens ook ziekelijk mooi is.
Ships april 10th. Benieuwd wanneer die te preorderen is.
Voor de prijs van de RVS heb je bijna een nw. MacBook, die trouwens ook ziekelijk mooi is.
Haters everywhere but I don’t really care
Zal wel aan mij liggen want ik zie jet niet.Mizgala28 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:19:
[...]
http://www.apple.com/nl/watch/apple-watch-sport/
Helemaal onderaan staan de beschikbare modellen van de Sport editie, ik vroeg voor de grap of er ook andere bandjes op kunnen, kreeg heel snel een antwoord van Apple en het is simpel, NEE alleen bij de Stalen en Watch editie kun je alle beschikbare bandjes hebben, bij de Sport alleen sportarmband.
Ik zie wel de modellen die leverbaar gaan worden maar ik zie nergens dat er alleen Sport bandjes op een sport kunnen.
Gemiste kans als dat zo zou zijn.
The Leather loop zou bv prima prima gaan, of dat stalen ding.
Zo lang ze maar geen Chrome uiteinde hebben zeg maar.
klopt. opzich doen ze het daar marketing technisch nog niet zo slecht.Mizgala28 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:21:
[...]
Ik denk dat andere bandjes voor de Sport pas ergens met de 2de generatie Apple watch komen, klink logisch, is een verschil met de huidige dus reden voor opnieuw verkopen.
...
Ik woon helaas te ver van de grens om even te gaan kijken.matthijst schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:23:
De 10e maar eens gaan bekijken in Duitsland denk ik en dan beslissen welke ik eventueel de 24e ga aanschaffen. Zal misschien eens een keer niet zon gekkenhuis worden bij release
Als ik kan reserveren dan rij ik wel even naar Duitsland op release.
(Reserveren ging bij de iPhone laatst ook prima, ging niet eens heel hard)
die nieuwe Macbook is echt heel erg mooi. Moet er echter wel snel een mooie dock gemaakt worden, zodat ik thuis al mijn zaken mooi aan kan sluiten. Ik wacht nog wel even de prestaties van de CPU af. Als deze goed genoeg is voor wat ik ermee wil dan ga ik denk ik voor deze mooie laptop.
Als de huidige Macbook Retina 13" standaard 256 GB SSD had, dan was die het waarschijnlijk geworden. We wachten nog even de benchmarks af
En die Apple Watch.... ik ga wel voor een Pebble Time
Als de huidige Macbook Retina 13" standaard 256 GB SSD had, dan was die het waarschijnlijk geworden. We wachten nog even de benchmarks af
En die Apple Watch.... ik ga wel voor een Pebble Time
Prachtig ding die nieuwe Macbook, de enige showstopper voor mij is dat het erop lijkt dat het niet mogelijk is om meer dan 1 extern scherm aan te sluiten. If so komt ie er niet
Als je 5/6 ton verdient maal je daar niet om. En alle paupers die op je willen lijken zadelen zichzelf op met de basis versie of net daarboven. Zo werkt het zo'n beetje.Mizgala28 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:59:
[...]
design is weer top maar ben ook bang dat het geringe aantal opties dat je er stand alone mee hebt te beperkt zal zijn...vistu schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:36:
Prachtig ding die nieuwe Macbook, de enige showstopper voor mij is dat het erop lijkt dat het niet mogelijk is om meer dan 1 extern scherm aan te sluiten. If so komt ie er niet
Ben benieuwd hoe ze deze lijn gaan doorzetten bij de eventuele nieuwe macbook pro's
...
Per maand dan. Met 600k per jaar zou ik nog steeds geen Apple watch elite kopen (ja, zo ga ik hem voortaan noemensatya schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:36:
[...]
Als je 5/6 ton verdient maal je daar niet om. En alle paupers die op je willen lijken zadelen zichzelf op met de basis versie of net daarboven. Zo werkt het zo'n beetje.
#team_UTC+1
Mooie benaming eigenlijk. Al patent aangevraagdEthirty schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:41:
[...]
Per maand dan. Met 600k per jaar zou ik nog steeds geen Apple watch elite kopen (ja, zo ga ik hem voortaan noemen)
Wow ging uit van 349 en 399 euro en vond dat al duur...... Maar dus zelfs 50 euro duurder...
Beter komt er snel een alternatief of een jailbreak zodat we android watches kunnen gebruiken.
Beter komt er snel een alternatief of een jailbreak zodat we android watches kunnen gebruiken.
[ Voor 44% gewijzigd door Valinor op 09-03-2015 22:09 ]
Voor welke ga je?Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:28:
[...]
Ik woon helaas te ver van de grens om even te gaan kijken.
Als ik kan reserveren dan rij ik wel even naar Duitsland op release.
(Reserveren ging bij de iPhone laatst ook prima, ging niet eens heel hard)
Denk dat ik toch maar voor de alu met plastic band ga. RVS lijkt me t mooist, maar die prijs. Hmmm.
Canada zijn ze nog wel gunstiger geprijsd lijkt het?
Leuk, zag laatst een artikel op MacRumors van een opvouwbaar toetsenbord met een design van het mechanisme dat butterfly design genoemd werd, zoals Apple het dus ook noemt en claimt te hebben ontworpen. Zie http://www.macrumors.com/...h-the-textblade-keyboard/ en dan bij Technology.
Ik ben 25 mei pas in Canada helaas. Zo lang kan (lees: wil) ik niet wachten hoormatthijst schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:22:
[...]
Voor welke ga je?
Denk dat ik toch maar voor de alu met plastic band ga. RVS lijkt me t mooist, maar die prijs. Hmmm.
Canada zijn ze nog wel gunstiger geprijsd lijkt het?
Ik ga voor de 42mm SpaceGrey.
Vond ik al mooi toen ik onderstaande foto voor het eerst zag. Ook na release lijkt me dit de mooiste.
(En stiekem lijkt de schakel armband me er wel mooi op)

Even kijken of we op 10 april kunnen reserveren in Duitsland. Mocht dat kunnen dan doe ik dat. Anders wordt het via vrienden in de VS hierheen versturen.
Is via de USA niet sowieso goedkoper?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze toch ook wel steeds mooier vindt naarmate ik er vaker naar kijk..

De stainless steel modellen worden me toch echt veel te duur..
Via USA is niet meer goedkoper met die dollarkoers nu. Tax, verzenden...
De Space Grey aluminium vind ik ook wel mooi. Eigenlijk zou ik een aluminium variant van de link bracelet willen hebben
De Space Grey aluminium vind ik ook wel mooi. Eigenlijk zou ik een aluminium variant van de link bracelet willen hebben
Nee USA is niet goedkoper Idd.
Zal erom hangen.
USA import
$399 + 6% sales tax x 21% btw + $45 FedEx = € 509,-
Duitsland
€449 + milieustickert €10,- + Benzine delen €25 + parkeergeld € 10 = €494,- (en dan moeten we nog en dag vrij nemen enz)
Plus het feit dat een bezoek aan de Fysieke Apple store altijd extra geld kost. Want dan neem je er een bandje bij, of een hoesje voor je iPhone. Enz.
Zal erom hangen.
USA import
$399 + 6% sales tax x 21% btw + $45 FedEx = € 509,-
Duitsland
€449 + milieustickert €10,- + Benzine delen €25 + parkeergeld € 10 = €494,- (en dan moeten we nog en dag vrij nemen enz)
Plus het feit dat een bezoek aan de Fysieke Apple store altijd extra geld kost. Want dan neem je er een bandje bij, of een hoesje voor je iPhone. Enz.
Dat je aan die milieustickert denkt! Dat zou ik helemaal vergeten!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat bandje icm een SpaceGrey lijkt me ook wel fraai.crazylegs schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:37:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze toch ook wel steeds mooier vindt naarmate ik er vaker naar kijk..
[afbeelding]
Nou ik was hem op de release van de iPhone 6 plus ook bijna vergeten hoor.carpebios schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:50:
Dat je aan die milieustickert denkt! Dat zou ik helemaal vergeten!
Maar direct bij terugkomst van de auto gehaald (want lelijk). Dus moet er nu weer een kopen. Had eigenlijk niet verwacht weer naar Duitsland te gaan namelijk
Maar volgens mij is die combi niet te koop toch? Althans, ik zie die combi nergens voorbij komen zoals je 'm omschrijft..Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:51:
[...]
Dat bandje icm een SpaceGrey lijkt me ook wel fraai.
Nee klopt die is er niet.crazylegs schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:57:
[...]
Maar volgens mij is die combi niet te koop toch? Althans, ik zie die combi nergens voorbij komen zoals je 'm omschrijft..
Dat zal met een los bandje moeten (wanneer en voor hoeveel die ook mogen komen)
Zit je dus eerst aan de black stainless steel vast om later nog eens dit bandje los te kopen.. Duur geintjeDonstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:58:
[...]
Nee klopt die is er niet.
Dat zal met een los bandje moeten (wanneer en voor hoeveel die ook mogen komen)
Nee ik bedoel SpaceGrey Sport met dit bandje.crazylegs schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:00:
[...]
Zit je dus eerst aan de black stainless steel vast om later nog eens dit bandje los te kopen.. Duur geintje
Of de donkere Link Bracelet (mits dat staat)
Ah ja zo bedoel je.. de sport wordt 'm sowieso niet voor mij.. Ik ga voor stainless steel, hoef geen aluminium..Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:05:
[...]
Nee ik bedoel SpaceGrey Sport met dit bandje.
Of de donkere Link Bracelet (mits dat staat)
Verwachten jullie dat de prijzen van de huidge mac book pro / air nu goedkoper gaan worden?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nope, de rMBP is zelfs 150,- duurder geworden. Waarschijnlijk door force touch.Mars18 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:23:
Verwachten jullie dat de prijzen van de huidge mac book pro / air nu goedkoper gaan worden?
Normaal wel, maar aangezien Apple meteen de prijzen heeft aangepast voor de huidige dollarkoers zullen de oude modellen misschien wel even duur blijven (aangezien de snellere opeens duurder zijn).Mars18 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:23:
Ja de 13inch, maar ook de 15 inch is zonder enige hardware wijzigingen 150+ duurder geworden.....top model begint nu op 2799mprkooij schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:44:
[...]
Nope, de rMBP is zelfs 150,- duurder geworden. Waarschijnlijk door force touch.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Wel met een wijziging namelijk de force touch.SpoekGTi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:59:
[...]
Ja de 13inch, maar ook de 15 inch is zonder enige hardware wijzigingen 150+ duurder geworden.....top model begint nu op 2799
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]In dit topic is vanaf nu tot dinsdag 10 maart 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.~~~[/html]
~~~[html]In dit topic is vanaf nu tot dinsdag 10 maart 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.~~~[/html]