Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I'll do what I can, but expect very little.
39
10 april in de winkel.
[ Voor 23% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-03-2015 18:52 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
[ Voor 17% gewijzigd door Fiber op 09-03-2015 18:53 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Haters everywhere but I don’t really care
Weddings are basically funerals with cake.
O, o, oh, want die andere worden onpersoonlijk ofzo"It's the most personal device we have ever created."
[ Voor 11% gewijzigd door jip_86 op 09-03-2015 18:54 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Logisch, de CPU's zijn nog niet klaar..
[ Voor 11% gewijzigd door Silversin op 09-03-2015 18:55 ]
Is dat meteen, of pas later?
Verwijderd
Dat is de Shipping date (in bepaalde landen). Pre-orders is niets over gezegd.4bit schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:55:
April 10 dacht ik.
10 april inderdaad4bit schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:55:
April 10 dacht ik.
Weddings are basically funerals with cake.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Ga lekker ergens anders trollen joh.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:56:
Yay, de Watch is op 50 ms nauwkeurigWanneer horen we iets interessants, in plaats van onbelangrijke details en "revolutionairy amazing wonderful?"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het zijn waarschijnlijk Core M 5Y51 en Core M 5Y71 CPU's, die verschillen ook in turbosnelheid (2.6Ghz vs 2.9Ghz). Ik denk dat de meerprijs met name zit in de extra opslag.Silversin schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:54:
Is de CPU upgrade het waard? Volgens mij maar 0.1 ghz sneller ?
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Maar die moet je dan altijd bij je hebben. Raak je misschien kwijt etc
Twee usb-c zou wel handig zijn geweest
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Hmm ik hoop dat de Macbook te customizen is op de site.Moi_in_actie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:57:
[...]
Het zijn waarschijnlijk Core M 5Y51 en Core M 5Y71 CPU's, die verschillen ook in turbosnelheid (2.6Ghz vs 2.9Ghz). Ik denk dat de meerprijs met name zit in de extra opslag.
Verwijderd
16 GB zal wel mogelijk zijn.Silversin schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:59:
[...]
Hmm ik hoop dat de Macbook te customizen is op de site.
Haha precies. Dit zoek ik zelf wel uit als ik hem om de pols heb.matthijst schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:58:
Blabla prijzen aub
Is maar de vraag. Meestal noemen ze de opties wel. Ze hebben alleen de grotere storage optie genoemd.
[ Voor 11% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 09-03-2015 19:01 ]
nogal jaDonstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:00:
Dat elkaar plaatjes sturen is wel erg kinderachtig btw.
39
Verwijderd
Ja maar, je kan je hartslag opsturen!!!one1Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:00:
[...]
Haha precies. Dit zoek ik zelf wel uit als ik hem om de pols heb.
Nah, op zich een grappig ding, maar tot nog toe niets baanbrekends. Maar eens kijken wat de prijs wordt.
Maar wel leuk!Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:00:
Probleem is dat er zeker in het begin nog niet veel bekenden zullen zijn met wie je dat kan doen...
Verwijderd
Dat dus. Ook het "I've been wanting to take calls on my watch since I was 5!" is onzin. Dan is hij jaren te laat, want dat kon echt al heel lang. Ook dit geblaat over dat model interesseert me niet zo.Moi_in_actie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:01:
Het enige waar ik mij aan stoor zijn die dingen van Cook als "have never been done before". Sorry hoor, maar al die dingen van berichten lezen, telefoontjes ontvangen etc. is allang door anderen gedaan. Het is voor het eerst dat Apple het doet ja, maar niet voor het eerst op een smartwatch.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Alles om het publiek te laten klappen, voordat hij dat zei, was er nauwelijks applausVerwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:03:
[...]
Dat dus. Ook het "I've been wanting to take calls on my watch since I was 5!" is onzin. Dan is hij jaren te laat, want dat kon echt al heel lang. Ook dit geblaat over dat model interesseert me niet zo.

Verwijderd
Gaat toch ook goed op een Dell XPS13?Jumpman schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:03:
Intel Core M en een Retina display aansturen, gaat dit goed bij veeleisende beeldvullende applicaties?
Je hoeft niet te kijken. Ga dan wat nuttigs doen...Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:03:
[...]
Dat dus. Ook het "I've been wanting to take calls on my watch since I was 5!" is onzin. Dan is hij jaren te laat, want dat kon echt al heel lang. Ook dit geblaat over dat model interesseert me niet zo.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ze zijn nog niet klaar.Jassy schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:04:
Had veeeeeeeeeeeeeel meer verwacht van de Apple Watch!!
Dell is een ULV dacht ik, geen Core M
Het blijven natuurlijk Amerikanen. Die vinden alles nieuw of grensverleggend.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:03:
[...]
Die nieuwe Macbook is wel erg gaaf. Ben ook erg benieuwd naar het nieuwe touchpad.
Niet alleen lopen, ook je tijd bijhouden tijdens het lopenjip_86 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:04:
Marathons lopen, allemaal mogelijk sinds de Apple Watch
Het scherm aansturen zal geen probleem zijn, maar ik denk niet dat je zware video-editing met dit ding moet gaan doen. Denk dat Apple daar meer aanstuurt op het gebruik van de Macbook Pro voor dat soort taken.Jumpman schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:03:
Intel Core M en een Retina display aansturen, gaat dit goed bij veeleisende beeldvullende applicaties?
Hoezo? Gebruik jij nooit smileys? Hiermee kun je je eigen smiley sturen. En vast ook heel andere dingen.Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:00:
Ppff zo snel ben ik niet tevreden. Hoor.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
De Dell XPS 13 heeft een Core™ i5-5200U of Core™ i7-5500U en die zijn toch wel een stuk rapper dan de Core M processoren, dat zijn ultra low voltage CPU's. Ten opzichte van de bestaande macbooks lijkt mij het gebruik van de Core M een achteruitgang.
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
[ Voor 21% gewijzigd door jip_86 op 09-03-2015 19:07 ]
Klopt
Ze hebben wel erg veel gasten tijdens dit event inderdaad. Ze maken er steeds meer een soort show van.oohh schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:06:
Een mooi scripted gesprekje, had van mij niet gehoeven.
Haha scherpgekke-gerrit schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:08:
[...]
Die is allang verleden tijd![]()
[afbeelding]
Wij hebben intresse in techniek, niet in blabla over lopen. Het is een Apple keynote, niet de NikeChrisjuh_15 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:07:
Jullie hoeven niet te kijken als het je niet interesseert...
American Airlines
Salesforce Wave
MLB At Bat
[ Voor 62% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-03-2015 19:10 ]
Apple mag zelf wel bepalen waar ze het over hebben, hun Keynote, als ze het over babyolifantjes willen hebben mij best.Rob schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:09:
[...]
Wij hebben intresse in techniek, niet in blabla over lopen. Het is een Apple keynote, niet de Nike
http://www.omnidata.fr/
Ik daag je uit :-) tenzij je vaker loopt...NielsTn schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:07:
marathon in 4 uur, dus ca 10km/u... easy....
Life is what happens while you're busy making other plans
We mogen daar toch wel een beetje onze nuchtere hollandse kijk op geven of nietomnidata schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:09:
[...]
Apple mag zelf wel bepalen waar ze het over hebben, hun Keynote, als ze het over babyolifantjes willen hebben mij best.
Dit is marketing. Voor specs duik je over een paar uur in de PW en Apple Store...Rob schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:09:
[...]
Wij hebben intresse in techniek, niet in blabla over lopen. Het is een Apple keynote, niet de Nike
Verwijderd
We mogen het echter wel, net zoals dat we commentaar mogen leveren. Niet iedereen roept halleluja bij alles wat Apple zegt. En effectief heeft de Watch nog bar weinig nieuws gebracht, en dat Cook die andere smartwatches totaal negeert bij zijn speech laat hem dom overkomen.Chrisjuh_15 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:07:
Jullie hoeven niet te kijken als het je niet interesseert...
YESSS FUCKING YES PHOTOSHOP OP M:N IWATCH!!!!! JA IN CAPSSSSSSSidewalkSuper schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:11:
Kevin komt van Adobe.
39
april mijn eerste halve, na klein jaar hardlopen te zijn gestart.. (tja.. train nu voor triathlon dusss)
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Ik denk dat het pas gebeurt nadat je siri al hebt gebruiktStyx_ schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:11:
Mijn siri activeert ook opeens.

Wellicht dat je met de Apple Watch waterwerken kan verrichten.oohh schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:10:
Ik wist dat Willem Alexander een Apple fan was, maar niet dat hij ook developer was

Precies. Daar zitten we hier voor.jip_86 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:10:
[...]
We mogen daar toch wel een beetje onze nuchtere hollandse kijk op geven of niet
lol, hij is nu VP van tech bij Apple.Fietsbel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:11:
[...]
YESSS FUCKING YES PHOTOSHOP OP M:N IWATCH!!!!! JA IN CAPSSSSSS
Laat dat dan zien in plaats van een kinderachtig plaatje te sturen.....
Ook leuk om met je stem een herinnering in te spreken, alleen jammer dat je alsnog op het scherm moet klikken voor ok.
[ Voor 35% gewijzigd door Fly-guy op 09-03-2015 19:14 ]
Idd, wil wel 's zien hoe je er een bericht op typt.Fly-guy schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:13:
"Je kan reageren op een berichtje"..
Laat dat dan zien in plaats van een kinderachtig plaatje te sturen.....
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Of $1500 voor RVS
Dit topic is gesloten.
~~~[html]In dit topic is vanaf nu tot dinsdag 10 maart 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.~~~[/html]