[Apple Keynote] Spring Forward: 9 maart 2015, 18:00

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 25.903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
CoiLive schreef op zondag 08 maart 2015 @ 02:07:
Ik hoop echt op een nieuwe macbook air of een mooie upgrade voor de macbook 13 retina. Ik ben toe aan een vervanging voor mijn 3 jaar oude air. Minimaal retina of full HD, 8 GB ram heb ik nodig en toch wel minimaal een 254GB SSD en daarvoor wil ik dan in geen enkele configuratie meer moeten betalen. Ik ben wel bereid meer neer te leggen voor de 512 of eventueel 12/16GB ram.

De behuizing van de Air mag van mij ook wel een upgrade krijgen, want vooral het scherm ziet er niet uit (dikke aluminium randen). Dan komt er sowieso een nieuwe hier binnen! :9~
Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld in de macbook Air. Apple was altijd toonaangevend maar word in dit segment nu ruimschoots door de concurrentie ingehaald.

De Dell XPS is eigenlijk wat ik van de nieuwe Macbook Air / Pro had verwacht. Als de nieuwe Air niet beter / kleiner dan is dat wel een teleurstelling. Het lijkt me overigens sterk dat Apple deze niet aankondigd aan en nog langer achter de feiten blijft aanlopen.

(Zou ook een leuke vervanger van mijn huidige Apple zijn :9 )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Bospa01 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 18:39:
[...]

Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld in de macbook Air. Apple was altijd toonaangevend maar word in dit segment nu ruimschoots door de concurrentie ingehaald.

De Dell XPS is eigenlijk wat ik van de nieuwe Macbook Air / Pro had verwacht. Als de nieuwe Air niet beter / kleiner dan is dat wel een teleurstelling. Het lijkt me overigens sterk dat Apple deze niet aankondigd aan en nog langer achter de feiten blijft aanlopen.

(Zou ook een leuke vervanger van mijn huidige Apple zijn :9 )
Ik ben het helemaal met je eens en ik vind de Dell XPS ook een zeer mooie laptop (en ik ben zelfs wel gecharmeerd van Windows 10 tot nu toe), maar aangezien ik nu veel zaken goed heb lopen onder OSX en de resell waarde van een apple product zoveel hoger ligt (en dat vind ik wel een belangrijk punt) wil ik graag bij apple blijven. Dat betekend voor mij een keuze uit: Een nieuwe Macbook Air, maar deze moet een significantie update krijgen (maandag of in Q2) en anders ga ik voor een Retina Macbook Pro (wat ik misschien toch al van plan was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik denk dat niemand zich moet verbazen als bijvoorbeeld de MacBook Air een (kleine) update krijgt, maar de prijs opeens wel weer boven de €1000 ligt (t.o.v. de huidige €929). Een jaar geleden was €1 nog ongeveer $1.40, terwijl dat op dit moment €1 = $1.08 is... met een kans dat de euro nog minder waard wordt de komende tijd. Dat gaat Apple sowieso doorberekenen, zoals ze al jaren prijzen omhoog en omlaag bijstellen op basis van de wisselkoers (en heffingen, btw, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:53:
Ik denk dat niemand zich moet verbazen als bijvoorbeeld de MacBook Air een (kleine) update krijgt, maar de prijs opeens wel weer boven de €1000 ligt (t.o.v. de huidige €929). Een jaar geleden was €1 nog ongeveer $1.40, terwijl dat op dit moment €1 = $1.08 is... met een kans dat de euro nog minder waard wordt de komende tijd. Dat gaat Apple sowieso doorberekenen, zoals ze al jaren prijzen omhoog en omlaag bijstellen op basis van de wisselkoers (en heffingen, btw, etc.).
Er is een sterke correlatie met de olieprijs (extreem laag), dus goederentransport wordt eerder goedkoper dan duurder. Indirect zijn ook de grondstofprijzen gedaald (ijzererts), vanwege de verminderde groei in China (laagste sinds 25 jaar ofzo). De verwachting is inderdaad dat de euro komende periode nog harder gaat vallen. Wat meneer Draghi nu doet is quantative easing en daar moet de VS ook op reageren door de valuta te devalueren. China doet dit al jaren om de export te bevorderen. Dus ik verwacht niet dat de nieuwe producten veel duurder worden als de wisselkoersen globaal bijstellen.
De mensen die afgelopen maanden long in Apple zaten hebben de "klappen" mooi op kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:05
Al iemand waarbij het event icoon is toegevoegd op apple tv?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:35
Als ik dit topic zo lees verwacht ik zeker één ding vandaag. Moord en brand. Doemscenario's voor Apple.

De stainless steel edities met luxe bandjes gaan ruim meer kosten dan de meeste mensen nu hopen.

Ik voorzie alvast een frontpage waar het bericht met de introductieprijs van de originele iPhone een puntje aan kan zuigen.

Niet te spreken over de edition modellen.

John Grubers prijstelling lijkt me een realistische.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:06
Paar rare dingen, vind ik:

■Apple Watch Sport (all colors, with Sport Band): $349/399
Da's bekend. Redelijke prijs ook.

■Apple Watch, steel, Sport Band: $749/799
$400 voor een ijzeren kast, maar wel met die lame rubberen band? Wat is dan de meerwaarde van RVS? Als je toch voor rubber gaat dan voor $400 minder net zo goed alu, die weegt nog een stuk minder ook. En dan krijg je er gratis nog een bij voor je vrouw en kan je d'r nog mee uit eten nemen ook :D

■Apple Watch, steel, Link Bracelet: $1499/1599
Het zou kunnen, maar wie is dan de doelgroep? Zelf kijk ik er vanaf de aankondiging naar dit type uit. Ben behoorlijk Apple fan (eerste iPhone, eerste iPad gehad), maar 1500 euro voor een 1-dags battery horloge dat volgend jaar misschien alweer verouderd is?
Heel, heel, heeeeeeeel misschien, als de accu vervangbaar en het moederbord upgradebaar is. Maar dan nog: 1500 euro voor een 1st gen nog onbewezen product? Denk dat het dan voor mij een sportmodelletje wordt om hem eens te testen.

■Apple Watch, space black steel, Link Bracelet: $1899/1999
Waarom duurder? iPhone en iPad in space grey zijn ook niet duurder? En waarom ook meteen $400 duurder?

■Apple Watch Edition: $7499-$10.000
Uit de categorie: als je geld zat hebt dan kan het?

Met iPads en iPhones hield Apple altijd aardig vast aan de $100 stappen voor meer/beter.
Zou het apart vinden als ze hier opeens $1100 hoger zitten tussen sport/RVS.
Die link bracelet zou 9 uur kosten om te maken. Geen idee of dat lang of kort is. Wat kost het om een iPhone case te frezen? En we hebben over 9 uur in China-manuur :)

Voor mij blijft het vooral een leuk hebbeding: er zitten geen sensoren in die je "moet" hebben (hartslag, leuk), accu gaat een dag mee. Het is een horloge (hoeveel mensen dragen er nog een horloge?).
Mag best wat kosten, maar rond de 750 voor RVS is denk ik wel de max voor mij. Dan liever alu met een losse band, die ongetwijfeld gaan komen :)
Gebruik nog steeds een horloge, heb er twee (Seiko's), ook rond de 6-700 dacht ik, maar die gaan "onbeperkt" mee. Dat lijkt me voor Apple toch het grootste probleem voor nu: hoe overtuig je consumenten om zoveel geld voor een nieuw "type" horloge te betalen, als je ziet dat de eerste iPhone, iPad nu al vrijwel niet meer bruikbaar zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 09-03-2015 09:43 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Ook van Gruber is puur gissen...

Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat Apple de Watch standaard zal leveren met het bandje van de Sport. Dan haal je de helft van het onderscheid tussen de twee modellen weg. Daarnaast verwacht ik ook geen verschil in prijzen tussen de 38mm en 42mm modellen, het zijn geen smartphones, en het verschil in grootte is heel klein en vooral om het aantrekkelijk te maken voor kleine en grote mensen, mannen en vrouwen.

Daarnaast zal Apple het meest verdienen aan de Watch modellen, die zullen dus wel bereikbaar moeten blijven voor de gemiddelde 'iPhone 6 koper'. Vergeet niet dat het marktpotentieel van de Watch gelimiteerd is op het aantal iPhone bezitters, dus ze zullen zichzelf volledig uit de markt prijzen als ze te hoog gaan zitten. Zakenmensen die wellicht het geld hebben maar een Blackberry, Android, WP van de zaak zullen nooit een Watch kunnen aanschaffen.

Ik verwacht 349 voor de Sport/rubber, 549 voor Watch/leer. De gouden is puur gissen, kan me ook niet echt interesseren.

Sommige mensen beweren dat je de prijsstelling moet vergelijken met horloges. Ik ben het daar niet mee eens, aangezien een horloge 10+ jaar mee gaat. Een smartwatch niet. Daar moet ook naar geprijsd worden, of er moet een upgrade programma komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr Ton op 09-03-2015 09:56 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
200 euro voor een stukje leer, stukje ander glas en staal ipv alu.. lijkt me erg veel.
Denk eerder dat de watch ongeveer 100 euro duurder is, aangezien de potentie voor de sport er toch is omdat deze lichter is. Daarnaast is apple gek op de 100 dollar/euro verschil tussen versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Mijn voorspelling (combinaties met andere bandjes kunnen de prijs doen varieren):

Sport: 349
Stainless Steel: 549
Gold: 949

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
matthijst schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:28:
Paar rare dingen, vind ik:
■Apple Watch, steel, Sport Band: $749/799
$400 voor een ijzeren kast, maar wel met die lame rubberen band? Wat is dan de meerwaarde van RVS? Als je toch voor rubber gaat dan voor $400 minder net zo goed alu, die weegt nog een stuk minder ook. En dan krijg je er gratis nog een bij voor je vrouw en kan je d'r nog mee uit eten nemen ook :D
Inderdaad, die rubberen band met de stainless steel is een beetje raar, ook bij de gouden trouwens. Het zou me niets verbazen dat deze niet met rubberen bandjes verkocht worden en dat de andere bandjes dus dat gat opvullen. (Dus de ena goedkoopste gaat naar de prijs van de rubberen enz). Zodat het gat niet te groot wordt.
■Apple Watch, steel, Link Bracelet: $1499/1599
Het zou kunnen, maar wie is dan de doelgroep?
Over de de doelgroepen.

Ik denk dat er zo'n drie doelgroepen te onderscheiden zijn. Één voor elk model.

Sport

Natuurlijk de sportmensen, dat lijkt me erg logisch. Maar ik denk ook dat deze is gericht op de "gadget" liefhebbers. De mensen die van electronica houden. Welke laten zien, kijk eens wat voor leuke sensoren hier in zitten. Die het leuk vinden om een scherm op hun pols te hebben puur omdat het een leuke gadget is die mogelijk sommige punten in het leven "vergemakkelijkt".

Veruit de grootste doelgroep. En ik denk dat de meeste Tweakers ook om bovengenoemde redenen een smartwatch willen halen. De "Tech savvy" mensen.

Stainless steel
Dit model is meer gericht op de "modebewuste mens" iemand die een speciaal klokje naar gelegenheden zal dragen en dit model voor alledaags gebruik neemt. Het gaat hem of haar in grote mate om dat het er gewoon strak uitziet. (Vandaar dat inderdaad het rubberen bandje denk ik niet met dit model verkocht wordt). Uiteraard vind hij het ook leuk dat het koppelt aan zijn telefoon en wat niet. Maar een belangrijk punt is toch wel dat het er chique uit ziet. Mogelijk heeft deze al meerdere horloges in zijn verzameling. Of voelt hij zich stiekem toch wel aangetrokken tot "echte" horloges ook al heeft hij er nog nooit één gekocht.

Iemand die wat extra uit wil geven om hoe het er uit ziet in ieder geval. Ook volgens "deze watch guy" is het gewoon een erg mooi klokje qua afwerking. En de prijs zal daar gewoon naar zijn.

Gold
Uit de categorie: als je geld zat hebt dan kan het?

Zelf kijk ik er vanaf de aankondiging naar dit type uit.
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die meer bij de eerste doelgroep horen (gadget liefhebber) die er ook een gadget prijs voor willen betalen, maar eigenlijk voor die prijs het "modeartikel" willen hebben. En ik denk dat veel van die mensen teleurgesteld gaan zijn in de prijs.
■Apple Watch, space black steel, Link Bracelet: $1899/1999
Waarom duurder? iPhone en iPad in space grey zijn ook niet duurder? En waarom ook meteen $400 duurder?
Misschien zal hier geen prijsverschil in zitten, uiteraard zijn de dingen van DF ook puur speculaties. Maar wat meer de prijs gaat drijven van alle modellen is onderscheidingsvermogen dan de techniek die er achter zit. Apple staat in deze markt meer als een Rolex / Seiko / Invicta of een ander horloge merk. Primair modebewust. En niet zoals de andere electronica fabrikanten. Een nieuwe gadget welke je bij je kan hebben.
Met iPads en iPhones hield Apple altijd aardig vast aan de $100 stappen voor meer/beter.
Zou het apart vinden als ze hier opeens $1100 hoger zitten tussen sport/RVS.
Dat is weer je gedachte vanuit de techniek te zien en daar de prijs op te bepalen. Ik denk niet dat dat de route is die ze gaan nemen.
Dat lijkt me voor Apple toch het grootste probleem voor nu: hoe overtuig je consumenten om zoveel geld voor een nieuw "type" horloge te betalen, als je ziet dat de eerste iPhone, iPad nu al vrijwel niet meer bruikbaar zijn?
Ja, dat is inderdaad een punt om over na te denken.

Het feit dat Apple met mode-shows en bladen samenwerkt voor de promotie lijkt me ook een punt te zijn welke aangeeft hoe ze het in de markt plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ZpAz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:33:
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die meer bij de eerste doelgroep horen (gadget liefhebber) die er ook een gadget prijs voor willen betalen, maar eigenlijk voor die prijs het "modeartikel" willen hebben. En ik denk dat veel van die mensen teleurgesteld gaan zijn in de prijs.
Ik hoop het niet ('t is vooral nog hoop op dit moment) :)
Wat ook meespeelt: Apple kondigt het aan in het rijtje iPod, iPhone, iPad. Het is dus schijnbaar geen hobbyprojectje voor ze (dat blijkt ook wel uit de reclame die ze ervoor maken), maar hun doel zou toch moeten zijn: zoveel mogelijk verkopen. Ik heb eigenlijk nog van niemand gehoord dat ie ueberhaupt een Apple Watch wil gaan kopen, werk in de IT. En de ene waarvan ik het dan juist verwacht had dat die 'm 100% zou halen, had ook zoiets van: mweh, zie niet in wat ik eraan heb, heb een iPhone en een horloge.
Vind de reacties op berichten ook zo lauwtjes (hier en op iPhoneclub).

Wat anderen ook al zeiden: voor het gros van de mensen is een horloge van 200 euro al duur. Nu zit je met een instapmodel op 349,- en het is niet echt een horloge en de smart functionaliteit valt tot nu toe nog te bezien.
Of Apple mikt er inderdaad op dat het instapmodel gewoon miljoenen stuks verkoopt en de RVS/SG exclusiever zijn. Wat dat betreft zijn de reclames al minder hoopgevend: Colette, Vogue...

Iemand een idee of/hoe de Apple Watch "leeft" binnen horlogekringen?
Dat is weer je gedachte vanuit de techniek te zien en daar de prijs op te bepalen. Ik denk niet dat dat de route is die ze gaan nemen.
Als je hun 9 uur voor een bandje promo leest vrees ik inderdaad dat je gelijk hebt :)
M'n redenatie is waarschijnlijk ook meer een laatste sprankje hoop ;)
Het feit dat Apple met mode-shows en bladen samenwerkt voor de promotie lijkt me ook een punt te zijn welke aangeeft hoe ze het in de markt plaatsen.
En niet de minsten inderdaad.

Het enige voordeel van wat hogere prijzen zou nog de mindere hype bij release kunnen zijn. Hopelijk blijven die hosselaartjes dan een beetje thuis :)

Wel mooi, een beetje speculeren. Kan niet wachten tot het 18:00 is :D

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 09-03-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:19
Je kan de prijsverschillen wel ongeveer uitrekenen toch op basis van bestaande producten. Bijvoorbeeld Pebble Time vs Pebble Time steel kost 100 dollar meer. Stalen band van de Moto 360 kost bijvoorbeeld 79 dollar. Milanese bandje beetje afhankelijk van de kwaliteit enzo 100 dollar. Dat alles bij elkaar denk ik dat het wel een realistische schatting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de definitieve prijzen.. Ik heb het idee dat zelfs Apple zelf niet helemaal zeker weet hoe ze hun modellen het best kunnen prijzen.

Daarnaast ben ik enorm benieuwd naar de App ondersteuning.

Ik wil namelijk wel in WhatsApp aan kunnen geven van welke gesprekken/contactpersonen de notificaties gepusht worden en van wie niet. Als alles gepusht wordt dan wordt ik gek. Hetzelfde met Facebook, wel reacties op mijn post, maar niet een push bij iedere like.

Al zal Whatsapp waarschijnlijk pas na de zomer ondersteuning gaan bieden, gezien het tempo met updates dat ze altijd hanteren. 8)7

[ Voor 67% gewijzigd door Mr Ton op 09-03-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:19
weet iemand hoe je de stream kan volgen op een Windows bak? Of vloek ik nu in de Apple kerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
jip_86 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:14:
Je kan de prijsverschillen wel ongeveer uitrekenen toch op basis van bestaande producten. Bijvoorbeeld Pebble Time vs Pebble Time steel kost 100 dollar meer. Stalen band van de Moto 360 kost bijvoorbeeld 79 dollar. Milanese bandje beetje afhankelijk van de kwaliteit enzo 100 dollar. Dat alles bij elkaar denk ik dat het wel een realistische schatting is.
Al die bedrijven verkopen het als "tech items" dat gaat hier niet gebeuren denk ik zo. Ook denk ik dat de bouwkwaliteit van de Apple watch toch echt wel dichter in de buurt ligt van de chiquere horloges dan een Moto 360 of Pebble steel. Wat een groot verschil in de prijs kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Kappade schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:30:
weet iemand hoe je de stream kan volgen op een Windows bak? Of vloek ik nu in de Apple kerk
Ik weet niet of het nodig is om het vloeken in een Apple kerk te noemen...

Volgens mij kun je vaak een stream in VLC zetten om het te volgen, en anders via fan sites. Apples stream zelf is vaak beperkt tot OSX of Safari, weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ik las inderdaad iets over VLC player en de URL bij een ouder event; hoe kom ik aan die URL voor het event van vanavond?

Misschien iets voor in de startpost trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
Ik ben ook erg benieuwd naar de prijzen, op het WWDC zijn er welk enkele richtprijzen gevallen, maar die denk ik ook niet dat het de definitieve prijzen zijn. Een verschil van $400 vindt ik echt wel veel, en als het enkel het toestel zelf, het tastbare, is dat anders is in vergelijking met de sport denk ik niet dat het zijn verschil verantwoord. Als deze andere functies biedt ok, daar aan toe. Ik zou graag een gewone Watch kopen, maar als de prijs die hierboven vermeld van +- 900$ reel is, dan denk ik dat ik toch wel pas, tenzij het echt mooie functies heeft en zich duidelijk onderscheid van de andere watches. Ik denk niet dat het zo duur zal worden, want dan gaan veel mensen passen, ook heel wat "fanboys", zoals ikzelf. Maar ik gok op net wel een minder duur kantje.

Verder hoop ik voornamelijk op een hint naar de Apple Car, dat zou echt wel mooi zijn! Verder ook een 5K Thunderbolt scherm zou mooi zijn, maar dat verwacht ik eerder op het WWDC, of op de achtergrond. Ook meer opties voor de 5K imac zou ik graag zien, en algemeen wat hints naar producten, maar ik hoop vooral op een definitieve datum voor de Watch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
In de Edition zit ongeveer $640 aan goud.
Beste stap naar $10.000 als het binnenwerk hetzelfde is als de RVS.

Hoop inderdaad ook op prijzen en releasedatum voor Europa voor de horloges.

[ Voor 26% gewijzigd door matthijst op 09-03-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Overigens ben ik wel iemand die hoe dan ook een Apple Watch zal aanschaffen.Niet alleen omdat ik behoefte heb aan zo'n apparaat, ik heb tevens wat eigen webshops voor o.a. niche-cases en ik zie een gat in de markt voor leuke bandjes waar ik hoop te kunnen instappen, voor mij is vanavond dus erg belangrijk omdat ik erg benieuwd ben hoe gemakkelijk het is om bandjes te produceren voor de Watch en in hoeverre Apple dit stimuleert :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kappade schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:34:
Ik las inderdaad iets over VLC player en de URL bij een ouder event; hoe kom ik aan die URL voor het event van vanavond?

Kijken kan via Apple.com en via de AppleTV.

Ik ga de Startpost niet meer aanpassen voor vanavond.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Kijken kan via Apple.com en via de AppleTV.

Ik ga de Startpost niet meer aanpassen voor vanavond.
Kan dat nog steeds alleen vanaf Safari? Dan moet ik vanuit een VM gaan kijken om het te kunnen volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:11
Kappade schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:34:

Die VLC link deed het tijdens het vorige event goed op Mac en PC. Vanavond even dit topic in de gaten houden dan komt het vast weer langs. ;)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tio Nordin
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Dannydekr schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:46:
Overigens ben ik wel iemand die hoe dan ook een Apple Watch zal aanschaffen.Niet alleen omdat ik behoefte heb aan zo'n apparaat, ik heb tevens wat eigen webshops voor o.a. niche-cases en ik zie een gat in de markt voor leuke bandjes waar ik hoop te kunnen instappen, voor mij is vanavond dus erg belangrijk omdat ik erg benieuwd ben hoe gemakkelijk het is om bandjes te produceren voor de Watch en in hoeverre Apple dit stimuleert :)
Het wachten is op de eerste echt mooie adapter voor standaard-bandjes (in de trant van http://www.macrumors.com/...apple-watch-band-adapter/, maar dan wat stijlvoller) en iedereen koopt een Apple klokje met het goedkoopste rubber, pardon: fluoroelastomer, om vervolgens bij de juwelier op de hoek, of de Albert Cuyp, of een webshop een bandje naar keuze te halen.

My gear: Laptop, camera en telefoon. Me happy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Via Apple.com/live lukt inderdaad niet via een Windows machine op IE of Chrome. Weet even niet of ik destijds Safari geprobeerd had, maar volgens mij werkt dat ook niet:

Live streaming video requires Safari 5.1.10 or later on OS X v10.6.8 or later; Safari on iOS 6.0 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 6.2 or later.

Hopelijk kan iemand de URL rond 18:00 plaatsen die ik in VLC kan gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Tio Nordin schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:03:
[...]

Het wachten is op de eerste echt mooie adapter voor standaard-bandjes (in de trant van http://www.macrumors.com/...apple-watch-band-adapter/, maar dan wat stijlvoller) en iedereen koopt een Apple klokje met het goedkoopste rubber, pardon: fluoroelastomer, om vervolgens bij de juwelier op de hoek, of de Albert Cuyp, of een webshop een bandje naar keuze te halen.
Ik geloof niet zo in adapters, ik denk dat volledig geïntegreerde bandjes die volledig aansluiten altijd stijlvoller zullen zijn. Ik hoop alleen niet dat Apple moeilijk gaat doen m.b.t. patenten op het systeem m.b.t. bandjes en dat men dus de handel in 3rd-party-bandjes aan banden zal leggen.

Een open markt in bandjes zal de Watch echt enorm populair kunnen maken. Voor iedere gelegenheid een ander bandje :) Probleem voor Apple is dat zij weer de hoofdprijs zullen vragen voor de eigen bandjes terwijl je ze in China voor een schijntje in kunt kopen of kunt laten maken (custom design).

[ Voor 15% gewijzigd door Dannydekr op 09-03-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tio Nordin
  • Niet online
Dannydekr schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:16:
[...]

Ik geloof niet zo in adapters, ik denk dat volledig geïntegreerde bandjes die volledig aansluiten altijd stijlvoller zullen zijn. Ik hoop alleen niet dat Apple moeilijk gaat doen m.b.t. patenten op het systeem m.b.t. bandjes en dat men dus de handel in 3rd-party-bandjes aan banden zal leggen.

Een open markt in bandjes zal de Watch echt enorm populair kunnen maken. Voor iedere gelegenheid een ander bandje :) Probleem voor Apple is dat zij weer de hoofdprijs zullen vragen voor de eigen bandjes terwijl je ze in China voor een schijntje in kunt kopen of kunt laten maken (custom design).
Ik ben persoonlijk ook meer van echte kwaliteit en stijl, maar er zullen genoeg mensen zijn die een half maandsalaris willen neerleggen voor Apple-gear, maar wel willen beknibbelen op een bandje. Ik weet dat, want ik zie het om me heen ook gebeuren met mensen die per se een iPhone of MacBook willen, maar een hoesje of sleeve van 50 euro vinden ze al te duur. Dus ik voorzie dat er zeker een markt is voor adapters en chinese bandjes, mits Apple het inderdaad niet helemaal gepatenteerd heeft ofzo ;)

Maar goed, ik verwacht vanavond dat de Apple Watch geïntroduceerd wordt met een slim verkoopmodel, want op bandjes wordt nu eenmaal flink verdient. Ik denk dat alle klokjes met een standaard (rubber?) bandje worden verkocht in een doosje. Dus je betaalt altijd voor het bandje. Wil je een ander bandje, dan kun je die er los bijkopen. Dan heb je dus 2 bandjes! (En daar betaal je ook voor). Diegenen die bijvoorbeeld een stalen bandje willen betalen dus eigenlijk dubbel. Tenminste zo zou ik het doen. En het verkopen als: Je krijgt altijd gratis een rubber bandje. Deze verkoopmethode heeft alleen maar voordelen. Voor Apple dan. Haha ;)

Verder hoop ik dat Siri een supergrote rol krijgt icm de Apple Watch. En niet alleen voor commando's en dicteren, maar ook als een soort google, shazam en Wolfram Alpha (zoals nu op de iPhone).

Ook hoop ik stiekem nog steeds op aankondiging van een 12inch MacBook Air, maar wel met iets meer poorten dan ik tot nu toe in de mockups heb gezien. Beetje nostalgie misschien: de PowerBook G4 12inch heb ik altijd een heerlijke machine gevonden.

En de Apple-Store is nu down. De spanning stijgt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De kans dat een gouden Watch met een rubberen bandje verkocht wordt is exact nul.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tio Nordin
  • Niet online
CyBeR schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:12:
De kans dat een gouden Watch met een rubberen bandje verkocht wordt is exact nul.
Dat zie je verkeerd, je krijgt dat rubberbandje "gratis" bij een gouden klokje. In mijn geschetste verdienmodel dan ;) Edition-kopers kopen toch wel een extra bandje erbij.

(Trouwens een gouden klok met een wit rubber bandje zoals op de foto op http://www.apple.com/watch/apple-watch-edition/ ziet er niet eens zo verkeerd uit. Vind ik tenminste.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Tio Nordin schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:17:
[...]

Dat zie je verkeerd, je krijgt dat rubberbandje "gratis" bij een gouden klokje. In mijn geschetste verdienmodel dan ;) Edition-kopers kopen toch wel een extra bandje erbij.

(Trouwens een gouden klok met een wit rubber bandje zoals op de foto op http://www.apple.com/watch/apple-watch-edition/ ziet er niet eens zo verkeerd uit. Vind ik tenminste.)
Ik denk niet dat jouw geschetste verdienmodel is wat er gaat gebeuren. Sommige van die bandjes gaan ze inderdaad los verkopen (en die rubberen zeker), maar waarschijnlijk niet allemaal. Ik denk niet dat een gouden model Watch standaard met een rubber bandje te krijgen is. Maar als jij los een rubber bandje wilt kopen en dat met je gouden model wilt gebruiken, moet je vooral doen. Zodoende ook dat plaatje.

Hm, bij nader inzien is dat rubberen bandje ook voorzien van een rose-gold dingseltje dus daar moet ik op terugkomen.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 09-03-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nu al de Apple store down... toe maar. Dan moeten ze vast veel nieuwe shit toevoegen :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Stream url overigens: http://p.events-delivery....hbasfdv/m3u8/atv_mvp.m3u8

Nu nog niks te krijgen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tio Nordin
  • Niet online
CyBeR schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:20:
[...]
Hm, bij nader inzien is dat rubberen bandje ook voorzien van een rose-gold dingseltje dus daar moet ik op terugkomen.
Zij is niet echt lelijk vind ik, maar die zwartrubberen met gouden kast op diezelfde pagina is meer voor heren en die vind ik eigenlijk helemaal niet lelijk. Niet dat ik een gouden ga aanschaffen, want hij gaat bij mij maar een jaartje mee voordat ik m weggeef aan mijn kinderen/kleinkinderen.
Afwachten, ik ben echt heel benieuwd naar de verkooptactiek. Straks maar live kijken op tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou omdat jij het zegt dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Verwacht ook nog iemand een nieuwe Thunderbolt display? Ik wel, de adapters voor de displays voor om de rMBP er aan te koppelen worden niet meer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tio Nordin
  • Niet online
Studiocitroen schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:55:
Verwacht ook nog iemand een nieuwe Thunderbolt display? Ik wel, de adapters voor de displays voor om de rMBP er aan te koppelen worden niet meer verkocht.
Zou inderdaad zomaar kunnen. Apple heeft nu nog geen los 4K scherm. (In de Apple-store hangen er momenteel Panasonic-schermen aan de Mac Pro's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:58:
[...]

Nou omdat jij het zegt dan maar.
Zoals ik al zei moet ik die woorden inslikken :P Maar ik denk niet dat ze alléén met een dergelijk bandje verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Tio Nordin schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:01:
[...]

Zou inderdaad zomaar kunnen. Apple heeft nu nog geen los 4K scherm. (In de Apple-store hangen er momenteel Panasonic-schermen aan de Mac Pro's)
Aha, dan lijkt me een Apple scherm een stuk strakker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:07

Fiber

Beaches are for storming.

En zo moeilijk kan dat toch niet zijn: Een iMac zonder computer er in...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Fiber schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:08:
En zo moeilijk kan dat toch niet zijn: Een iMac zonder computer er in...
idd klein stukje platter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tio Nordin
  • Niet online
Nóg platter dan een iMac? Zou mooi zijn! Overal net zo plat als de zijkant, wow ;)
Maar zal ook wel een flinke prijskaart aan hangen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Tio Nordin schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:33:
[...]

Nóg platter dan een iMac? Zou mooi zijn! Overal net zo plat als de zijkant, wow ;)
Maar zal ook wel een flinke prijskaart aan hangen dan.
Oja. die was al plat ja. Maar in het midden kan die nog wel een stukje platter misschien. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Was het in het verleden niet zo, dat je de live stream op pauze kon zetten, en later weer verder kon laten afspelen.

Dan zit ik net te eten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Splinter Cell schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:09:
Was het in het verleden niet zo, dat je de live stream op pauze kon zetten, en later weer verder kon laten afspelen.

Dan zit ik net te eten. :)
Eten is niet zo erg. Ik zit in de auto, dat is pas lastig volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Jony Ive loopt zelf met een gouden Edition met wit sportbandje rond...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:05
Vanaf 17:30 eerst ff half uurtje voorbeschouwing zien via OMT, vanaf 18:00 livestream via apple tv kijken :D

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Audemars Piguet verkoopt genoeg gouden horloges (dan denk je aan prijsklasse vanaf 30K) op rubber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Jongens, lees verdere posts ook even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Fuck de file. Ik ben er klaar voor. Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/wm0yvm.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 09-03-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 16:18

rammes

koekebakker 1e klas

CyBeR schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:31:
Jongens, lees verdere posts ook even.
of hou even op ofzo ;)

in anders nieuws. OMT is inmiddels live. 8)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:28
Stream is live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

De stream is online :D

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 03:09
Link werkt inmiddels in VLC :) (linksboven media -> netwerkstream openen en dan de URL invullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Laatst online: 18:28
Stream werkt aanzienlijk beter dan vorig jaar! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mprkooij schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:06:
Geen chinees er doorheen dit jaar xD

Update voor apple tv? zo ja, pinpas ligt klaar :P

[ Voor 11% gewijzigd door Fietsbel op 09-03-2015 18:08 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Wow, die HBO gozert doet het allemaal zo spontaan (helemaal niet alsof hij alles vanaf de monitor leest)...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:42

NSG

Je weet niks!

mprkooij schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:06:
Waarschijnlijk heeft nog niet iedereen door dat de Keynote begonnen is, was gewoonlijk toch 19:00 NL tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mis ik wat? 19:00 in de TT, en nu al begonnen?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
De USA is dit weekend al op zomertijd overgegaan, dus het is inderdaad een uur eerder dan "normaal" hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Las Vegas schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:09:
Mis ik wat? 19:00 in de TT, en nu al begonnen?
In Amerika is de zomertijd al ingegaan. Dus gaat de tijd een uur terug. 19:00 = 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:33
Leuk man, die Game of Thrones-spoilers. Maar even op mute gezet en wegkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Duidelijk, dank mannen.

En inderdaad, de GoT stukjes negeer ik maar even.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

14.99 voor HBO now. Lijkt mij wel vrij duur voor slechts 1 kanaal

Prijs verlaging voor apple tv, van 99 naar 69.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

...69 dollars... maar maar maar ik wil een nieuw model!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:23

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:31:
Fuck de file. Ik ben er klaar voor. [afbeelding]
Koning!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Fietsbel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:12:
;(

Jammer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:19
4bit schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:11:
14.99 voor HBO now. Lijkt mij wel vrij duur voor slechts 1 kanaal

Prijs verlaging voor apple tv, van 99 naar 69.
Valt wel mee want is voor alle content ever en hun hele back catalog films van Warner Bros (moederbedrijf).

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:51
ik had ook liever een nieuw model gezien. Helemaal omdat deze niet te jailbreaken valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
Fietsbel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:12:
Nieuw model binnenkort voor $199?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Hopelijk komen ze nog met een, but there's one more thing ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

99% tevredenheid? de 1% was zeker van de mensen waar de telefoon van is gebogen :+

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:09

PBP

torp schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:13:
[...]

Nieuw model binnenkort voor $199?
Voorraad opmaken en bij WWDC nieuwe Apple TV aankondigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

PBP schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:14:
[...]

Voorraad opmaken en bij WWDC nieuwe Apple TV aankondigen :P
Dat is inderdaad erg aannemelijk!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:28
Apple Pay gaat zo gigantisch worden nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:11
De VLC stream werkt goed! :)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jomaikke
  • Registratie: Augustus 2012
Ik zit nu op het station via wifi... en de stream is perfect! Ik kan me de vorige keer nog herinneren, zelfs thuis was dat een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 16:56
SidewalkSuper schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:15:
In de VS misschien. Hier hebben we al NFC bankpasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Werkt goed idd, verrassend :)
Doe ff skip skip skip naar de watch Timmie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Ik vind dat Tim het ook best aardig doet vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
SidewalkSuper schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:15:
Contactloos betalen gaat gigantisch worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Safaci schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:17:
[...]

In de VS misschien. Hier hebben we al NFC bankpasjes.
Gelukkig maar dat het compatible is :) Apple Pay heeft wel het voordeel van bevestiging met Touch ID, dus stiekem afschrijven met een mobiele terminal, waar veel mensen bang voor zijn, is er niet bij. En natuurlijk het voordeel dat je niet voor elke aanbieder een aparte kaart bij je hoeft te hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 09-03-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 16:18

rammes

koekebakker 1e klas

torp schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:18:
Ik vind dat Tim het ook best aardig doet vandaag.
dat komt omdat hij heeft uitgeslapen ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Herko_ter_Horst schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:18:
[...]

Gelukkig maar dat het compatible is :) Apple Pay heeft wel het voordeel van bevestiging met Touch ID (en het voordeel dat je niet voor elke aanbieder een aparte kaart bij je hoeft te hebben).
Apple Pay is EMV, en dat is een 20 jaar oude standaard. Het betalen met Apple Pay zelf is niet nieuw, het nieuwe aan Apple Pay is het onboardingsproces van je betaalkaart (wat heel simpel, snel, veilig en eenvoudig gaat), dat is al meer dan vijf jaar de bottleneck geweest voor het succes van betalen met je telefoon via nfc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 16:56
Herko_ter_Horst schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:18:
[...]

Gelukkig maar dat het compatible is :) Apple Pay heeft wel het voordeel van bevestiging met Touch ID, dus stiekem afschrijven met een mobiele terminal, waar veel mensen bang voor zijn, is er niet bij. En natuurlijk het voordeel dat je niet voor elke aanbieder een aparte kaart bij je hoeft te hebben.
Klopt! Ik hoop daarom ook Apple Pay binnenkort hier te kunnem gebruiken. I (L) contactloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Toch wel verrassende ontwikkelingen, Research Kit... _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Val bijna in slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Fiber schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:23:
Allemaal een set-up voor Apple Watch, want hoeveel beter kan je die research allemaal doen met een device dat aan je vast zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Gelukkig voor jou is er binnenkort een slaapziekte app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
torp schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:25:
[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Toch netjes, ook de manier waarop ze direct privacy head on aanhalen en er niet omheen draaien.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Laatst online: 11-04 20:45
Fiber schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:23:
Joepie nog iets dat ik nooit zal gebruiken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

torp schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:25:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.brainfreeze.be/wp-content/uploads/2013/03/kelso-burn.jpg

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
k995 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:26:
[...]

Totdat je ziek wordt en je arts je gaat vragen om het te gebruiken.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
[...]

Is ook niet voor jou, maar voor app makers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wel leuk hoor, maar 30 min is lang genoeg voor een intro.. Afkappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[...]

Waarom moet alles altijd om jou draaien...? Er zijn meer mensen in de wereld, ook mensen die medisch onderzoek doen, en dit maakt dat weer een stukje eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Damned in de auto via Vodafone 4G ging totaal niet.
Zo te zien heb ik niets gemist. Behalve het "wij van WC eend....." Praatje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Researchkit open source.

I'll do what I can, but expect very little.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In dit topic is vanaf nu tot dinsdag 10 maart 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.

Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.~~~[/html]