Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld in de macbook Air. Apple was altijd toonaangevend maar word in dit segment nu ruimschoots door de concurrentie ingehaald.CoiLive schreef op zondag 08 maart 2015 @ 02:07:
Ik hoop echt op een nieuwe macbook air of een mooie upgrade voor de macbook 13 retina. Ik ben toe aan een vervanging voor mijn 3 jaar oude air. Minimaal retina of full HD, 8 GB ram heb ik nodig en toch wel minimaal een 254GB SSD en daarvoor wil ik dan in geen enkele configuratie meer moeten betalen. Ik ben wel bereid meer neer te leggen voor de 512 of eventueel 12/16GB ram.
De behuizing van de Air mag van mij ook wel een upgrade krijgen, want vooral het scherm ziet er niet uit (dikke aluminium randen). Dan komt er sowieso een nieuwe hier binnen!
De Dell XPS is eigenlijk wat ik van de nieuwe Macbook Air / Pro had verwacht. Als de nieuwe Air niet beter / kleiner dan is dat wel een teleurstelling. Het lijkt me overigens sterk dat Apple deze niet aankondigd aan en nog langer achter de feiten blijft aanlopen.
(Zou ook een leuke vervanger van mijn huidige Apple zijn
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919