Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, hoeft niet op ultra of high. Medium volstaat prima zolang hij maar soepel loopt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
450 euro, als het echt aangeraden is om 50 meer is dat goed maar 500 is wel mijn top.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een GeForce GTX 750 Ti Gaming liggen, maar deze mag ik nog binnen 2 weken terug sturen en geld terug vragen.
Ik heb nog een oude pc staan waar ik dingen uit zou kunnen halen.
Alleen heb ik geen idee wat er in zit.
Volgens mij voeding van 400 w. Grote gekoelde kast. Cpu die sws moet worden vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het goed werkt vind ik het prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
zoveel verstand heb ik er niet van dus geen idee.
Voornamelijk gamen, hoeft niet op ultra of high. Medium volstaat prima zolang hij maar soepel loopt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
450 euro, als het echt aangeraden is om 50 meer is dat goed maar 500 is wel mijn top.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een GeForce GTX 750 Ti Gaming liggen, maar deze mag ik nog binnen 2 weken terug sturen en geld terug vragen.
Ik heb nog een oude pc staan waar ik dingen uit zou kunnen halen.
Alleen heb ik geen idee wat er in zit.
Volgens mij voeding van 400 w. Grote gekoelde kast. Cpu die sws moet worden vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het goed werkt vind ik het prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
zoveel verstand heb ik er niet van dus geen idee.
[ Voor 94% gewijzigd door PietFace op 01-03-2015 21:29 ]