Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Wearables][Event] Mobile World Congress: Nieuws & Discussie

Pagina: 1
Acties:
  • 1.015 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18-11 15:10
Welkom om in het grote 'Mobile World Congress: Nieuws & Discussie'-topic :).

Dit topic
In dit topic kan gediscussieerd worden over alle wearables die aangekondigd worden op het MWC. Nieuws, meningen, ervaringen en discussies zijn allemaal welkom. Het mag hierbij van specifieke producten tot industrie-brede trends gaan.

Het Mobile World Congress (MWC)
Het Mobile World Congress, vanaf nu afgekort tot MWC, is een mobiele telefonie beurs die jaarlijks in Barcelona gehouden wordt. Er worden (product)aankondigingen gedaan door vele bedrijven, en er in een enorme tentoonstelling waar de laatste elektronica wordt tentoongesteld. Ook wordt door de bestuursleden van grote bedrijven in de mobiele industrie vergaderd.

Mobile World Congress: WebsiteEvent hubs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balance
Work in progress

Aangekondigde wearables

LG
LG Watch Urbane LTE (links) & LG Watch Urbane (rechts)

Coverage: Anandtech, Engadget, CNET, Gizmodo

Huawei
Huawei TalkBand B2

Coverage: CNET, Hardware.info, Mashable

Huawei Watch

Coverage: Engadget, The Verge, Hardware.info

Acer
Acer Liquid Leap+

Coverage: Engadget, Android Central, CNET

HTC
HTC Grip

Coverage: The Verge, Engadget, Hardware.info

Pebble
Pebble Time Steel

Coverage: Kickstarter, Cnet, The Verge, TechCrunch, Engadget

Work in progress

Balance wijzigde deze reactie 03-03-2015 14:46 (144%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20-11 14:34
Leuk topic!

Huawai heeft opzich een leuk klokje, maar redt het qua design niet met de G watch R of de Moto360.
Had gehoopt op een GWR2 met betere specs en nagenoeg hetzelfde uiterlijk :)

De Urban vind ik even te "klassiek" qua uiterlijk en jammer dat hij niet op Android Wear draait. Heeft dat ook gevolgen voor de app-store en keuzes?

wijze woorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 30-05 18:53
@Valandil

De LG Urbane werkt wel op Android Wear. De LG Urbane LTE niet.

Harold++

hjoels wijzigde deze reactie 01-03-2015 19:08 (81%)
Reden: Tekst aangepast

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tenhagen12500
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 14-11 14:31
Die huawei watch kwam echt zonder aankondiging voor mij, wat ziet hij er geweldig uit op de renders. Randdikte tussen G watch en 360 in, en een klassiek moderne look. Echt heel geslaagd imo. Als hij niet tegenvalt volgens de reviews, ga ik deze waarschijnlijk wel halen. Tegen die tijd zit ik in Engeland, waar hij hopelijk wel direct leverbaar wordt. Please laat deze smartwatch goed ontvangen worden

• Hajo94
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 18-11 21:01
Ik zit te twijfelen tussen de LG G watch urbane en de Huawei watch. Waarschijnlijk is de Urbane eerder op de markt dan de Huawei watch (zou pas in de zomer komen). Wat vinden jullie hier? Urbane of Huawei? En welke lijkt het meest op een 'klassiek' horloge, iets wat ik namelijk erg graag wil.

• Valandil
Persoonlijk zou ik dan voor de Urbane LTE gaan, maar als alleen je moet kiezen tussen de urban of Huawai , dan zou ik voor de Huawai gaan qua design.

wijze woorden

• Jedi Geub
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik wil graag de Huawei voor de looks! Ik snap alleen niet waarom men geen GPS in die horloges stopt...

Ik loop vaak hard en ik golf regelmatig. Dan zou GPS in het device super handig zijn en hoef ik niet meer mijn mobiel uit de tas te halen of om mijn arm te binden.

PSN: Jedi_Geub [Link] https://tweakers.net/aanbod/1212935/apple-watch-series-2-(nylon-bandje-42mm)-zilver-(grijs).html [/link]

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20-11 11:35

Falastine

Think about my signature...

Die Huawei gaat em voor mij in iedergeval zeker worden. Nu nog effe uitvogelen hoe en waar ik hem haal.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Jedi Geub
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Komt gewoon uit in engeland, duitsland, frankrijk enz enz.

Gewoon te halen via amazon dus zonder gedoe.

PSN: Jedi_Geub [Link] https://tweakers.net/aanbod/1212935/apple-watch-series-2-(nylon-bandje-42mm)-zilver-(grijs).html [/link]

• Hajo94
Zal vast makkelijk te halen zijn. Ben alleen nog even benieuwd naar de 'grote' van de Huawei watch, hopelijk niet té klein voor mijn pols!

• tenhagen12500
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 14-11 14:31
Hij schijnt een diameter te hebben die te vergelijken is met een normaal/bovengemiddeld mannenhorloge (42mm).

Edit: Hier is hij te zien op foto's naast de 360 (http://www.androidauthori...-watch-first-look-591819/)

tenhagen12500 wijzigde deze reactie 03-03-2015 12:19 (35%)

• Balance
Zojuist de startpost geupdate met de Pebble Time Steel, die ook op MWC aangekondigd is. Ik ga er z.s.m. spec lijstjes bij zetten :).

Zelf vind ik de Huawei Watch en de LG Watch Urbane LTE de meest potentiële smartwatches. De Huawei vanwege het schitterende scherm, dunne scherm randen en mooie design, en de LG omdat hij ook volledig autonoom kan functioneren (zonder smartphone) gecombineerd met een redelijk design. Daardoor kan je bijvoorbeeld tijdens het sporten je telefoon thuis laten en toch je route, hartslag en muziek bij je hebben.

• Limit-NL
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15-11 19:54
De collega's van NuTech hebben inmiddels zowel de Huawei Watch als de LG Watch Urbane aan de pols gehad. Met die foto's onder elkaar (volgens mij ook dezelfde pols) krijg je een goed idee hoe deze twee nieuwe smartwatches zich tot elkaar verhouden.

Die Huawei Watch is echt een beauty, tot dusver de enige smartwatch die ik serieus zou overwegen! <3

• Valandil
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit!
Alleen jammer van de kleine batterij. Mijns inzien toch wel een klein zorgpuntje.

wijze woorden

• Hajo94
Wat overigens ook gaaf is van de Huawei watch is dat ie herkent wanneer je aan het fietsen, rennen, lopen of rijden bent. Je kan dus een erg gedetaileerd verslag krijgen van je dag en niet alleen je aantal stappen. In Nederland is dit natuurlijk interessant omdat er veel gefietst wordt en veel watches daar geen rekening mee houden.

• Balance
Het is jammer dat de Huawei Watch pas in de zomer op de markt komt, dat is nog minimaal 4 maanden wachten. Nu hebben ze (naar mijn mening) de mooiste en beste smartwatch, of dat over 4+ maanden nog zo is vraag ik me af. Er lijkt een opvolger van de Moto 360 aan te komen, en ook Samsung zal niet stil zitten. De Asus ZenWatch is binnenkort verkrijgbaar, en verder verwacht ik nog wel iets van HTC en van Sony. Ook de Apple Watch komt er natuurlijk aan, dus de concurentie zal in de komende maanden flink toenemen (wat natuurlijk wel erg leuk voor ons is! :)).

Wat me ook opvalt is dat er maar Snapdragon 400 processors in die smartwachtes wordt gestopt. Ondanks dat Qualcomm erg mooie en energie zuinige processoren met een uitgebreide feature set hebben voelt het als enorme overkill, aangezien hij in veel mid-end smartphones zit. Het zou gaaf zijn als Qualcomm (of iemand anders) eens een enorm energiezuinige SoC maakte met wel alle features maar niet zo overdreven veel processor en GPU power. Of zelfs een geheel integreert systeem, zoals de Apple S1.

Balance wijzigde deze reactie 07-03-2015 10:50 (10%)

• Hajo94
Prijzen van Huawei weatch naar alle waarschijnlijkheid: 350 euro voor zilver en zwart, 400 euro voor gouden variant. Dat zijn behoorlijke prijzen, die ik er denk ik niet voor over ga/kan hebben. Zeker omdat zo'n horloge na 1-2 jaar alweer oud is....wel jammer wat vindt het een gaaf ding!

http://www.androidauthority.com/huawei-watch-price-593927/

• ocn
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20-11 10:34
quote:
Hajo94 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:26:
Prijzen van Huawei weatch naar alle waarschijnlijkheid: 350 euro voor zilver en zwart, 400 euro voor gouden variant. Dat zijn behoorlijke prijzen, die ik er denk ik niet voor over ga/kan hebben. Zeker omdat zo'n horloge na 1-2 jaar alweer oud is....wel jammer wat vindt het een gaaf ding!

http://www.androidauthority.com/huawei-watch-price-593927/
De Moto 360 blijft op deze wijze eenzaam aan de top ondanks dat hij niet 100% rond is :-)

• roelkreuger
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 29-10-2015
Iemand enig idee of de LG Watch Urbane LTE ook te bestellen zal zijn via Amazon? Ik ben namelijk op zoek naar een mooi design smartwatch met GPS, NFC en luidspreker erin.
Over 2 maanden zit ik in Dubai, wellicht kan ik em daar kopen :-)

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Het MWC is inmiddels voorbij, dus dit topic gaat dicht. Verdere discussie kan in individuele topics, in dit forum of in Telecomproviders voor winkels/prijzen/levertijden.

RoD wijzigde deze reactie 16-03-2015 21:47 (51%)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True