Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Naar aanleiding van het nieuws dat Ikea meubilair met qi oplaadstations ingebouwd gaat verkopen, ben ik gaan zoeken naar mogelijkheden voor mij om daar gebruik van te kunnen maken.
Ik kwam daardoor erachter dat mijn S3 Neo geen Qi ondersteunt native en dat de opties die er voor een reguliere S3 bestaan, niet werken op een S3 Neo.

Mijn vraag die hieruit onstaan is: Is het uberhaupt mogelijk om Qi te gebruiken op een S3 Neo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkhenkjes
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01-2020
beste obversarix,
uit zichzelf heeft de s3 neo inderdaad geen wireless charging, maar er is wel een oplossing. een "wireless charger receiver module". dat is een soort klein lapje dat je in de micro usb poort kan doen en dan achter je telefoon kan vouwen (dan moet je er wel een hoesje omheen doen volgens mij, want anders heb je een uitstekend lapje aan de achterkant van je telefoon). dit betekent echter wel dat je met het lapje erin de micro usb poort niet meer kan gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://gadgets4geeks.com.au/WebRoot/Master/Shops/gadgets4geeks/Products/M3-X02/micro-usb-qi-receiver-card-02.jpg