Goedemiddag allen,
Ik heb een goede 2 jaar geleden een pc aangeschaft met te goedkope onderdelen waardoor ik soms nogal wat issues heb met mijn pc.
Daarom heb ik besloten nu maar eens wat goede informatie in te winnen qua upgrades.
Op het moment ziet mijn systeem er zo uit:
Summary
CPU
Intel Core i7 3770 @ 3.40GHz
Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
16,0GB Dual-Channel DDR3 @ 798MHz (10-10-10-27)
Motherboard
ASUSTeK COMPUTER INC. P8H61-M PRO (LGA1155)
Graphics
2048MB ATI AMD Radeon R7 200 Series (ASUStek Computer Inc)
Storage
2794GB Hitachi HDS723030BLE640 ATA Device (SATA)
Sowieso zou ik gaan voor een nieuwe harde schijf + SSD en nieuw RAM.
Aangezien ik in het verleden toch wat vastlopers heb gehad en letterlijk alles heb getest ga ik er vanuit dat het toch door de onderdelen komt.
Daarom zou ik graag willen weten wat jullie aanraden als ik een nieuw MoBo met processor aanschaf samen met nieuw RAM.
Als het mijn issues oplost wil ik echt maximaal €750 uitgeven.
(voeding is al vervangen, zit een flinke fan in en de case is groot genoeg; Corsair Carbide 300R)
Mochten er toch dingen zijn die jullie nodig hebben voor een goed advies hoor ik dit natuurlijk graag
Alvast bedankt voor het lezen en de adviezen!!
Ik heb een goede 2 jaar geleden een pc aangeschaft met te goedkope onderdelen waardoor ik soms nogal wat issues heb met mijn pc.
Daarom heb ik besloten nu maar eens wat goede informatie in te winnen qua upgrades.
Op het moment ziet mijn systeem er zo uit:
Summary
CPU
Intel Core i7 3770 @ 3.40GHz
Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
16,0GB Dual-Channel DDR3 @ 798MHz (10-10-10-27)
Motherboard
ASUSTeK COMPUTER INC. P8H61-M PRO (LGA1155)
Graphics
2048MB ATI AMD Radeon R7 200 Series (ASUStek Computer Inc)
Storage
2794GB Hitachi HDS723030BLE640 ATA Device (SATA)
Sowieso zou ik gaan voor een nieuwe harde schijf + SSD en nieuw RAM.
Aangezien ik in het verleden toch wat vastlopers heb gehad en letterlijk alles heb getest ga ik er vanuit dat het toch door de onderdelen komt.
Daarom zou ik graag willen weten wat jullie aanraden als ik een nieuw MoBo met processor aanschaf samen met nieuw RAM.
Als het mijn issues oplost wil ik echt maximaal €750 uitgeven.
(voeding is al vervangen, zit een flinke fan in en de case is groot genoeg; Corsair Carbide 300R)
Mochten er toch dingen zijn die jullie nodig hebben voor een goed advies hoor ik dit natuurlijk graag
Alvast bedankt voor het lezen en de adviezen!!