Beste Tweakers,
Ik was voorheen een actieve gamer. Nu game ik nog wel, maar minder actief
(moeder van jonge kids, dus weinig tijd). Mijn huidige systeem heb ik gekocht in oktober 2010, samengesteld op basis van de destijds samengestelde BBG. Graag zou ik mijn systeem wat willen upgraden naar de huidige standaarden om de games van nu te kunnen spelen. Dit hoeft zeker geen high end te zijn, eerder basis game systeem. Ik heb zelf bijzonder weinig verstand van hardware, dus iedere hulp is welkom!
Mijn videokaart ratelt heel erg (ook na schoonmaken) en geeft wel eens foutmeldingen. Op het moment speel ik 'veel' Dragon Age Inquisition en soms crasht de pc tijdens het gamen (strepen in beeld en kan niks meer, soms bsod). Ook wordt mijn pc heel erg warm en staat flink te blazen. Ik ben aan het bekijken wat nu wijsheid is. Kan ik met een paar simpele upgrades weer een hele tijd vooruit?
Wat is je budget?
Het maximale budget ligt rond de €400,- (maar komt niet heel nauw)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Ik gebruik het nu om wat casual te gamen. Meer zal het niet worden. Ik wil wel weer even vooruit kunnen. Ik hoef niet het beste van het beste, maar wil in ieder geval wel een nieuwe videokaart (hij ratelt, en wat ik heb gelezen op internet is dat geen goed teken).
Ik was voorheen een actieve gamer. Nu game ik nog wel, maar minder actief
Mijn videokaart ratelt heel erg (ook na schoonmaken) en geeft wel eens foutmeldingen. Op het moment speel ik 'veel' Dragon Age Inquisition en soms crasht de pc tijdens het gamen (strepen in beeld en kan niks meer, soms bsod). Ook wordt mijn pc heel erg warm en staat flink te blazen. Ik ben aan het bekijken wat nu wijsheid is. Kan ik met een paar simpele upgrades weer een hele tijd vooruit?
Wat is je budget?
Het maximale budget ligt rond de €400,- (maar komt niet heel nauw)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Ik gebruik het nu om wat casual te gamen. Meer zal het niet worden. Ik wil wel weer even vooruit kunnen. Ik hoef niet het beste van het beste, maar wil in ieder geval wel een nieuwe videokaart (hij ratelt, en wat ik heb gelezen op internet is dat geen goed teken).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock 870 Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire Vapor-X HD5850 1GB GDDR5 PCI-E | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Iiyama ProLite X2377HDS-B1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 72,60 | € 72,60 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | GeIL GV34GB1333C9DC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 78,15 | € 78,15 |
| 1 | Crucial RealSSD C300 2.5" 64GB | € 157,05 | € 157,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 307,80 | |