Troll/garbage reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Hallo daar :w

Ik kwam net een stel reviews tegen die echt nergens op slaan :( (in mijn ogen :X).
De eerste door Artwolf: alles op 1 ster, geen onderbouwing.
De tweede door senna2301: alles behalve 3 punten op 1 ster, dus ook het eindoordeel, geen onderbouwing.

Deze twee reviews halen het gemiddelde voor dit product naar 3 sterren, wat op zich niet bar slecht is maar ook niet in overeenstemming met de andere 3 (serieuzere) reviews. Reden voor deze trolls lijkt mij de belachelijk hoge prijs ten tijde van die reviews (€1200+ 8)7), maar intussen valt dat reuze mee (momenteel €706 :)).

Dit zie ik wel vaker trouwens. Uitgebreide reviews zijn te beoordelen, maar alle andere soorten niet. :/ Wat is hier de reden voor als ik vragen mag? :? Het geeft de (regelmatig gebruikte) mogelijkheid tot troll-reviews. :'(

Groente,
MasterPrutser

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Er is een reden waarom dit soort simpele reviews niet meer kunnen. ;) Ook simpele reviews vereisen nu een (korte) tekstuele beoordeling. Ik ga deze reviews dan ook niet aanpakken, zonder de (nu vereiste) samenvatting kan ik niet zien of het een serieuze review is of niet.
Aan dit soort reviews is ook weinig te beoordelen, dus het is logisch dat je ze niet kunt beoordelen.

Overigens hoort dit in PW thuis, dus Tweakers Moddereter Forum => Pricewatch

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
:F

Beetje jammer dit. :-(

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De andere reviews zijn ook niet meer dan 'plemp er maar 5 sterren tegenaan'
Ik zie het verschil niet in een 'allemaal 1 ster' review en een 'allemaal 5 sterren review'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:55
MasterPrutser schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:33:

Uitgebreide reviews zijn te beoordelen, maar alle andere soorten niet. :/ Wat is hier de reden voor als ik vragen mag? :?
Een uitgebreide review kan je op inhoud beoordelen, maar hoe moet je een review die enkel uit sterren bestaat beoordelen? Dat loopt toch alleen maar uit op 'ik ben het niet eens met jouw review, dus ik geef jouw review 1 ster'.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
Nog één, deze keer geen troll maar een vergissing (denk ik):
reviews: NZXT Kraken X61
Review door SB[NL] 1 januari 2015