SSD Upgrade macbook pro mid 2010

Pagina: 1
Acties:

• Togan
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-03-2025
Hi, ik ben op zoek naar een geschikte SSD voor mijn macbook pro mid 2010?

Mijn macbook begint behoorlijk traag te worden en hierdoor wil ik graag mijn macbook upgraden met een nieuwe SSD. Momenteel heb ik nog een harddisk dus het verschil zal significant zijn. Dat hoop ik tenminste. Aangezien ik mijn oude harddisk wel houd hoeft de SSD niet per se bijzonder veel schrijfruimte te hebben. Maar ook hier geldt, als het kan dan neem ik het liefst zoveel mogelijk ruimte :) . Ik behoud mijn oude HDD door middel van een optibay te plaatsen op de plek van de diskreader.

€80-110 ?

Zoals in de omschrijving staat heb ik een macbook pro uit mid 2010
Momenteel twijfel ik voornamelijk tussen de Samsung EVO en de Crucial MX 100. Welke is beter geschikt voor een laptop en werken ze allebei met OSX? In ieder geval bedankt!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:10
Beide kan en is geen probleem, echter heb ik de voorkeur op Samsung maar een Crucial kan ook prima.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:09

Thomg

Aww yiss

pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
Voor lager verbruik en betere performance.

pricewatch: Crucial BX100 250GB
De oplossing die wat gezonder is voor de portemonnee.

• Togan
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-03-2025
Bedankt voor de reacties! Het is de Crucial geworden. Met de besparing koop ik weer extra RAM.

• Er1Ck
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05-2021
Hoi Togan,

heeft het zijn vruchten afgeworpen? mijn vriendin heeft ook een mbp mid 2010 en ik zit er ook aan te denken een ego 850 in te gooien. Ding is zeker met yosimite niet meer vooruit te branden.

groetjes erik

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:10
Uiteraard doen :), elke Macbook vanaf 2008 met een SSD kan er alleen maar beter van worden !
Pagina: 1