Hallo allemaal,
Ik heb onlangs een nieuwe videokaart aangeschaft de Sapphire R9 280x.
Ik heb toen vervolgens wat problemen gehad doordat mijn voeding niet voldeed, dat is nu opgelost.
Maar nu zit ik met het volgende wanneer ik BF 4 speel krijg ik na een tijdje een crash van Directx.
Ook wanneer ik BF 4 naar Mantle zet krijg ik een crash.
Ik heb al veel gekeken naar dit probleem, en zag dat er veel topics over zijn. Nou heb ik zo ongeveer alles geprobeerd wat ik kon vinden maar niks lijkt te helpen.
Ik heb gister ARMA 3 eens even geinstalleerd om te kijken wat die zou doen, daar crash de Directx ook op een gegeven moment.
Al mijn drivers zijn up-to-date. Dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij. Zit het probleem in de videokaart zelf of is het toch iets software technisch?
Graag hoor ik jullie mening.
Mijn specs in mijn pc zijn;
Mobo: Gigabyte G1.Sniper B5
Interngeheugen: Samsung SSD 256GB
PSU: COOLERMASTER G550M 550WATT MODULAIRE VOEDING
GPU: Sapphire R9 280x
CPU: Intel Core i5 4690K Boxed
Werkgeheugen: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU 8GB totaal
Ik heb onlangs een nieuwe videokaart aangeschaft de Sapphire R9 280x.
Ik heb toen vervolgens wat problemen gehad doordat mijn voeding niet voldeed, dat is nu opgelost.
Maar nu zit ik met het volgende wanneer ik BF 4 speel krijg ik na een tijdje een crash van Directx.
Ook wanneer ik BF 4 naar Mantle zet krijg ik een crash.
Ik heb al veel gekeken naar dit probleem, en zag dat er veel topics over zijn. Nou heb ik zo ongeveer alles geprobeerd wat ik kon vinden maar niks lijkt te helpen.
Ik heb gister ARMA 3 eens even geinstalleerd om te kijken wat die zou doen, daar crash de Directx ook op een gegeven moment.
Al mijn drivers zijn up-to-date. Dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij. Zit het probleem in de videokaart zelf of is het toch iets software technisch?
Graag hoor ik jullie mening.
Mijn specs in mijn pc zijn;
Mobo: Gigabyte G1.Sniper B5
Interngeheugen: Samsung SSD 256GB
PSU: COOLERMASTER G550M 550WATT MODULAIRE VOEDING
GPU: Sapphire R9 280x
CPU: Intel Core i5 4690K Boxed
Werkgeheugen: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU 8GB totaal
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2015 11:47 ]