Razer Naga beweegt niet goed meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclu
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-04-2023
Hallo Tweakers,

Mijn Razer Naga Molten wilt niet meer correct functioneren. Ik heb dit eerder gehad maar het is toen weggegaan door een paar keer in en uit te pluggen maar dit keer niet.

Ik kan mijn muis horizontaal (bijna) niet meer bewegen. Verticaal reageert voor de helft van de tijd. Linker- en rechtermuisknop werken nog gewoon goed.

Ik heb verschillende usb-ingangen geprobeerd, zowel 3.0 als 2.0 . Op mijn laptop heb ik exact hetzelfde probleem (W8, pc is W7). Heb razer synapse opnieuw geinstalleerd, de muis verwijderd via apparaatbeheer en opnieuw geinstalleerd, niks werkt.

De muis is ondertussen al 3 jaar oud. Laatst wel m'n pc helemaal opnieuw geinstalleerd, dus ik kan eventueel software missen, maar gisteren deed de muis het nog gewoon goed.

Heeft ie het loodje gelegd of kan ik hier wat tegen doen?

Groeten,
Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Lijkt me weinig met je USB poorten of PC te maken te hebben. Waarschijnlijk iets met de controller of sensor in de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:49

D4NG3R

kiwi

:)

Als je de boel uitgesloten hebt door meerdere systemen te testen, kan je redelijkerwijs aannemen dat de muis zelf kaduuk is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclu
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-04-2023
Valt die controller/sensor zelf nog op te schonen/maken? Anders koop ik gewoon een nieuwe muis :)

[ Voor 7% gewijzigd door Exclu op 01-03-2015 02:03 ]