|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Bel de RDW? Die kunnen het zo zeggen.
En sowieso, als je daar een kentekencheck op het voertuig uitvoert en jouw vrijwaring komt niet meerovereen met de laatst ten naam gestelde datum, dan vermoed ik dat het spul gewoon wegkan
En sowieso, als je daar een kentekencheck op het voertuig uitvoert en jouw vrijwaring komt niet meerovereen met de laatst ten naam gestelde datum, dan vermoed ik dat het spul gewoon wegkan
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik zou zeggen net zo lang als de belasting wil dat je de administratie bewaard
Het is wat dat betreft een bewijs dat je niet meer belastingplichtig ben voor dat voertuig.
Ik kreeg afgelopen week het vrijwaringsbewijs per e-mail toegestuurd door het rdw. Digitaal bewaren lijkt me dus niet echt een probleem?
Jij vertrouwt blind (op) de Belastingsdienst?
Ik zou het gewoon lekker inscannen en bewaren, doe ik in ieder geval wel. Better safe than sorry wat mij betreft.
Ik zou het gewoon lekker inscannen en bewaren, doe ik in ieder geval wel. Better safe than sorry wat mij betreft.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Per email...max schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:29:
Jij vertrouwt blind (op) de Belastingsdienst?
Maar een vrijwaringsbewijs vanaf RDW zelf is een beetje vreemd, die hoor je te krijgen op de plek waar je afstand van de wagen hebt gedaan/is overgeschreven. Dat doet of de garage/sloop zelf of je kan dat regelen op het postkantoor... maar een auto achterlaten als zijnde niet meer mijn eigendom zonder dat ik een vrijwaringsbewijs in handen heb... ik zou jouw advies willen herhalen
Vrijwaringsbewijs vanaf RDW krijg je bijv bij melding van sloop van een voertuig dat niet verplicht bij een RDW-certified sloper gesloopt moet worden (zoals een motor) laat slopen. Als je kenteken + bewijzen opstuurt krijg je vrijwaringsbewijs toegestuurd, tegenwoordig in digitaal formaat
Oslik blyat! Oslik!
Een uitzonderingssituatie... het is geen normale aanvraag en dat werd er niet bijgezegddion_b schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:00:
Vrijwaringsbewijs vanaf RDW krijg je bijv bij melding van sloop van een voertuig dat niet verplicht bij een RDW-certified sloper gesloopt moet worden (zoals een motor) laat slopen. Als je kenteken + bewijzen opstuurt krijg je vrijwaringsbewijs toegestuurd, tegenwoordig in digitaal formaat
Dat mag dus tegenwoordig anders blijkbaar, het mag ook digitaal afgehandeld worden in een normale situatie en als jij dan een kopie wil dan krijg je die idd opgestuurd van het RDW. Was ik nog niet van op de hoogte... is volgens mij ook vrij nieuw, weer wat geleerd
[ Voor 20% gewijzigd door MicGlou op 02-03-2015 17:12 ]
Pagina: 1