Asus V8200

Pagina: 1
Acties:

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:26
heb een vraagje, is het moeilijk om op deze kaart articsilver aan te brengen, of zijn er mensen die dat reeds hebben gedaan? Zag op een site dat de de koeler er af kan schroeven, is dat id mogenlijk??

• Convoy
nog 6 uur, en ik heb m in huis, jiepie

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ja dat is heel simpel, de pinnetjes aan de onderkant voorzichtig inknijpen en eruithalen, ik heb het ook gedaan, onder de ramsinks zit nog niet eens koelpasta, dus doen, het scheelde bij mij 4 a 5 graden dat hij koeler werd.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Vraag me alleen af wat het nut is om die 4-5 graden lager te halen? als je de v8200 niet overclocked is ie voorlopig nog snel genoeg, doe je het wel haal je makkelijk 220/500 zonder pasta en met werkbare temp.

• Convoy
wat is die temp dan??

Verwijderd

Het lijkt me slimmer om er gewoon wel artic silver onder aan te brengen. Waarom? Nou het is simpel om te doen (zoals je kan lezen in de voorgaande reacties, en het is ook makkelijk als je em in de toekoms nog eens iets verder wil overklokken.

Ik zou het zelf wel doen, maar als ik geen artic silver meer had liggen en het nog moest bestellen, en dan speciaal hiervoor, dan zou ik er dus nog wel ff 3x over nadenken, gewoon omdat het mij de "investering" niet waard lijkt :P

Verwijderd

Wat zijn bij jouw de temperaturen. Gisteren kwam ik op 250/540 zonder artifacts met een temp. van 65/45, net iets hoger dan wat hij standaard bij mij draait. Heb verder nog geen pasta vervangen of iets dergelijks

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Die van mij wordt 52 core/ 45mem ongeveer en dat bij 220/500, ik zal es kijken of hij nog verder wil.

Niet op voorraad.

• Convoy
die van mij is dus nu 54 core en 38 mem, en dat bij 220/500. Ga straks ff proberen wat articsilver er tussen te smeren, kijken hoeveel dat scheelt

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb op dit moment een waardeloze kast koeling, dus ik denk dat het nog wel cooler kan, de koeling op de Asus is een van de beste, in de meeste revieuws zit hij na de Hercules.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Nou bij mij draait ie anders niet meer :(
en had hem net 2 dagen.
Vandaag maar een nieuwe ophalen
Pagina: 1