Toon posts:

Joystick configuratie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik ben bezig met een oud Konami spel Knightmare,vroeger op MSX maar nu een remake voor de PC.
Het spel doet het prima maar de besturing over het speelveld (naar links,rechts,boven,onder) is alleen te doen met een klein knopje (hat switch) bovenop de joystick(microsoft sidewinder precision pro). Hier kan ik niet mee werken,ik wil de besturing graag regelen met de stick zelf (axes) die je met de rechterhand vast hebt. De knoppenconfiguratie is niet in het spel zelf regelbaar en ook niet in de joystick-eigenschappen.
De vraag is nu: weet iemand een joystick configuratie-programma waarmee de funties van de hat switch overgezet kunnen worden naar de stick zelf. Ik heb al verschillende software geprobeerd maar daar kon je alleen knoppen mee wijzigen.

Groetjes Richard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :Y)

Ik neem aan dat die sidewinder op USB is? Zat daar geen software bij?
Welk OS gebruik je? Ik lees wat dingen over win 7 compatibiliteit.

Bedenk me trouwens ineens: kan goed zijn dat windows dat ding in zijn device manager ziet als twee verschillende joysticks. Check dat even, en check in geval van even dat je de goede geselecteerd hebt. Desnoods een van de twee in pparaatbeheer uitschakelen als de game zoiets niet ziet.

Ps. Groeten doen we hier niet op GoT. Dat snappen we zo ook wel. Anders doet iedereen elkaar permanent de groeten en das wat veel van het goede :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Probeer Xpadder eens.

---RAWE CEEK!!!---