Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Valentijn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-04 16:38
Bij mijn buren is recent ingebroken. Naast de verzameling KLM huisjes was ook de Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 meegenomen. Deze werd later door de politie terug gebracht, inclusief gebroken scherm.

Enfin, ik mocht hem hebben. Als tweaker neem ik deze graag in ontvangst. Het scherm is grotendeels gebarsten, maar verder functioneel. Het viel me op dat er een NIGHTLY versie van CM op stond, dus ik besloot te kijken welke recovery er op stond. (ik kreeg in de eerste instantie een foutmelding die met SEandroid te maken had. Efin eenmaal in de recovery begon het scherm (backlight te flikkeren) De batterij was ook flink leeg, dus ik besloot hem uit te zetten. omdat ik in de (voor mij onbekende) TWRP geen uit knop kon vinden, haalde ik de usb kabel eruit, waardoor hij gelijk uitging.

En toen startte het probleem. wanneer ik de kabel erin steek, krijg ik enkel het samsung logo en het typenummer apparaat te zien. Hier blijft hij oneindig lang in zitten, krijg geen boot scherm te zien. Wanneer ik de kabel weer verwijder is hij a la minute uit. Je zou dus zeggen dat het iets met de accu is, maar dan zou hij toch moeten booten wanneer aangesloten?

Omdat de dief me al had geholpen de behuizing enigzins te vervormen heb ik de achterkant losgemaakt, alle hardware ziet er prima in orde uit, niks zit los oid.

Wat nu?

Keep it cool