Ga tot de luiaard, gij mier! Zie haar wegen en wordt wijs.
helaas heb ik het zelfde
had al een tijdje dat hij wel eens traag was (flash issue
) maar met een factory flash ging het vaak dan een maandje of 1 a 2 weer goed...
helaas, hing hij gisteren vast... via de powerknop een reset gegeven...
kreeg het google scherm, ging laden, alles werkte... en toen hing ie vast in chrome..
weer reset gegeven en toen ging hij niet meer verder dan het google bootloader scherm...
Nu gaat het apparaat ook niet meer aan (zoals de topic starter...)
iemand nog een idee om het wederom werkende te krijgen????
had al een tijdje dat hij wel eens traag was (flash issue
helaas, hing hij gisteren vast... via de powerknop een reset gegeven...
kreeg het google scherm, ging laden, alles werkte... en toen hing ie vast in chrome..
weer reset gegeven en toen ging hij niet meer verder dan het google bootloader scherm...
Nu gaat het apparaat ook niet meer aan (zoals de topic starter...)
iemand nog een idee om het wederom werkende te krijgen????
Klinkt allemaal verdacht veel als:
nieuws: Gebruikers Nexus 7 maken melding van kapotte tablet na Lollipop-update
(echt) Langdurig vasthouden van de power button wil soms nog wel eens werken...
En, zeker weten dat de accu niet verrot is (na zoveel jaar)?
las al ergens inderdaag 20-60seconden de knop vast houden...ehtweak schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:34:
Klinkt allemaal verdacht veel als:
![]()
rond een uur of 0200 in de nacht toen t ding opeens de wekker liet afgaan (stond niet op deze tijd ingepland..)
had ik even andere zaken om aan te denken ;-) lag te slapen
Anoniem: 668198
Wij hebben ook een Nexus tablet gehad. Diverse keren wilde hij niet opstarten. Nexus heeft veel problemen met hun tablet. Dit kun je ook terug vinden op google. Wij willen zelf geen nexus meer (nu 2 gehad). Maar dat is ook een persoonlijke ervaring.
We hebben goede ervaring met apple iphone gehad. De allereerste iphone hebben we nu (na +- 6 jaar) weggedaan omdat we whatsapp erop wilde hebben. Ook de batterij nog nooit vervangen of andere rare dingen. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je volgens mij ook geluk moet hebben met al die apparatuur.
Ik hoop dat je toch nog veel plezier zult hebben van je Nexus. In elk geval langer dan dat wij er plezier van hebben gehad (1,5 jaar)
We hebben goede ervaring met apple iphone gehad. De allereerste iphone hebben we nu (na +- 6 jaar) weggedaan omdat we whatsapp erop wilde hebben. Ook de batterij nog nooit vervangen of andere rare dingen. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je volgens mij ook geluk moet hebben met al die apparatuur.
Ik hoop dat je toch nog veel plezier zult hebben van je Nexus. In elk geval langer dan dat wij er plezier van hebben gehad (1,5 jaar)