Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Clevo P771ZM toetsenbord werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Chrisiesmit93
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 20:45
Hallo,
ik heb onlangs eindelijk mijn Clevo P771ZM in ontvangst mogen nemen, alleen heb ik er nu 1 probleem mee.

Het alfabetische deel van het toetsenbord werkt niet, de rest van alle toetsen werkt prima, maar de letters werken dus niet :'(

Ik heb al gezocht naar software of soort sneltoetsen, maar heb nog niets gevonden wat het probleem oplost.

Vanmorgen toen ik de laptop aanzette werkte het toetsenbord normaal (voor de 1x keer), echter na een reboot was het feest alweer voorbij en kan ie nog steeds geen "letters" typen...

Foto van het toetsenbord (Ik heb de normale US/NL versie)

Weet iemand van jullie misschien een oplossing hiervoor?

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Als ik dit zo lees is er gewoon iets mis met je toetsenbord (aansluiting). Als het een nieuwe laptop is, zou ik de leverancier benaderen.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

• Chrisiesmit93
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 20:45
Ik krijg van de week een nieuw toetsenbord, hopen dat het probleem dan is opgelost! :)