Goede morgen, ben sinds gister avond 10 uur bezig met me nieuwe klote pc. Maar tot heden krijg ik geen beeld. Hoop dat jullie me nog wat advies kunnen geven. Me monitor heeft 3 aansluitingen ( vga,dvi,hdmi) heb zowel dvi als hdmi geprobeert op 2 monitoren en op 3 videokaarten maar zonder resultaat. Me videokaart heeft geen vga aansluiting, en me mobo heeft ook geen onboard aansluiting. Heb me videokaart in alle 3 slots gehad maar ook dit zonder resultaat. Pc start wel op dus denk dat daar het probleem niet zit. Maar kom dus nu ook niet in de bios omdat ik geen beeld heb.
Grote kans dat het niet hebben van beeld een gevolg is van je probleem, en helemaal niet de oorzaak. Probeer eens een andere voeding, kijk of je alles goed aangesloten hebt, start eens zo minimaal mogelijk op etc.
En post je specs ook eens als je er nog niet uitkomt.
Het juiste bezittelijk voornaamwoord is 'mijn', niet 'me'
En post je specs ook eens als je er nog niet uitkomt.
Het juiste bezittelijk voornaamwoord is 'mijn', niet 'me'
Ja, zeg, daar wordt ik ook doodziek van, van dat ge-me dit en me dat.
Heb je al je voedingskabels goed aangesloten? Dat is de meest voorkomende oorzaak.
En verder, inderdaad, probeer eens zo minimalistisch op te starten, alleen processor, één stripje geheugen en de grafische kaart.
Heb je al je voedingskabels goed aangesloten? Dat is de meest voorkomende oorzaak.
En verder, inderdaad, probeer eens zo minimalistisch op te starten, alleen processor, één stripje geheugen en de grafische kaart.
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Heb bovenstaande geprobeert maar ook zonder resultaat. Als ik mijn pc aanzet beginnen wel alle fans te draaien. Ook branden de ledjes. Maar hoor het bekende piep geluidje niet.ElCondor schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:18:
Ja, zeg, daar wordt ik ook doodziek van, van dat ge-me dit en me dat.
Heb je meerdere geheugen strips? Met ééntje en daarna de ander geprobeerd? Als dat allemaal niet werkt, dan kan het van alles zijn. De monitor tijdens boot ook laten zoeken naar een geldig signaal?
Het bekende piepgeluidje kan natuurlijk omdat er tegenwoordig geen PC speakers meer aangesloten zijn. Heb je een koptelefoon op de sounduitgang aangesloten? BIOS reset geprobeerd?
Het bekende piepgeluidje kan natuurlijk omdat er tegenwoordig geen PC speakers meer aangesloten zijn. Heb je een koptelefoon op de sounduitgang aangesloten? BIOS reset geprobeerd?
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Ik wens je veel succes met dit probleem. Bij mij waren er wel twee beeps en bleek uiteindelijk iets met het moederbord te zijn. Heb je misschien ook vrienden waarbij je bijvoorbeeld de grafische kaart kan testen? Of eventueel zelfs de processor?
Stay cool
. Ik heb ook last gehad van opstartproblemen, maar als ie het weer doet is het allemaal meer dan waard!
Stay cool
Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter
Was dat ook met verschillende kabels of heb je een DVI-HDMI adapter gebruikt?Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 07:10:
~ Me monitor heeft 3 aansluitingen ( vga,dvi,hdmi) heb zowel dvi als hdmi geprobeert op 2 monitoren en op 3 videokaarten maar zonder resultaat.
Als je een adapter hebt gebruikt probeer dan ook even een andere kabel.
Zou lullig zijn als je een hoop moeite doet en het blijkt aan een simpel kabeltje te liggen.
Mijn speeltje
Pagina: 1