Ik zoek een?
Ik denk dat mijn 3 jaar oud systeem nog wel even mee kan tot DDR4 mainstream is geworden (ken er niet veel van!) maar ik zoek dus een -denk ik- GPU om games (WoW, Guild Wars 2, Need for Speed, GTA V, CS:GO, enz) op 1080p tegen een stabiele 60fps te spelen op High en als het kan Ultra.
Wat is je budget?
Maximum 200€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een Sapphire Radeon HD6870 en heb hier geen last mee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: Intel Core i5-2500K (niet overclocked wegens stock cooler en geen zin/ervaring om te kutten met andere heatsink er op te krijgen).
RAM: Corsair 2 x 4GB DDR3 1333
GPU: Sapphire Radeon HD6870
Mobo: Gigabyte P67A-D3-B3 (rev 2.0)
SSD: Corsair Force 3 120GB SSD
HDD: Western Digital 500GB Black HDD
PSU: OCZ ModXstream Pro 500W
Had ook nog een vraag of ik niet moet opletten of ik wel genoeg aansluitingen heb op mijn PSU om de kaart extra stroom te leveren?
Ik denk dat mijn 3 jaar oud systeem nog wel even mee kan tot DDR4 mainstream is geworden (ken er niet veel van!) maar ik zoek dus een -denk ik- GPU om games (WoW, Guild Wars 2, Need for Speed, GTA V, CS:GO, enz) op 1080p tegen een stabiele 60fps te spelen op High en als het kan Ultra.
Wat is je budget?
Maximum 200€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een Sapphire Radeon HD6870 en heb hier geen last mee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: Intel Core i5-2500K (niet overclocked wegens stock cooler en geen zin/ervaring om te kutten met andere heatsink er op te krijgen).
RAM: Corsair 2 x 4GB DDR3 1333
GPU: Sapphire Radeon HD6870
Mobo: Gigabyte P67A-D3-B3 (rev 2.0)
SSD: Corsair Force 3 120GB SSD
HDD: Western Digital 500GB Black HDD
PSU: OCZ ModXstream Pro 500W
Had ook nog een vraag of ik niet moet opletten of ik wel genoeg aansluitingen heb op mijn PSU om de kaart extra stroom te leveren?