Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo Logica

Pagina: 1
Acties:
  • 955 views

• albatrosX1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 16:25
Ziggo:

- Abonnement MET KORTING 1 jaar : 6*30+6*44,95 + 99 voor tv ontvanger : 548 Euro

- Abbonement ZONDER KORTING 1 jaar: 12*44,95 met gratis tv ontvanger : 539 Euro

Nou kan je zeggen dat de ontvanger niet inclusief is maar het heet wel een ALLES in een.
Word misselijk van bedrijven die consumenten op allerlei manieren proberen te misleiden. Waarom bestaan geen eerlijke en transparante bedrijven :(

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:38
Alles-in-1 want telefonie, tv en internet?

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:39
albatrosX1 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:26:
Word misselijk van bedrijven die consumenten op allerlei manieren proberen te misleiden. Waarom bestaan geen eerlijke en transparante bedrijven :(
Hoezo misleiding? Dit is in mijn ogen juist supereerlijk. Korting heeft een prijs. In dit geval betaal je met korting 6x 14,95 minder maar krijg je geen ontvanger t.w.v. 99. De klant kan zelf kiezen: wil ik een gratis ontvanger of wil ik dit terug in de vorm van een tijdelijk gereduceerde abonnementsprijs.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:21
Of je gaat voor optie 3:

- Abonnement MET KORTING 1 jaar : 6*30+6*44,95 : €449,70

En hoezo is dit niet transparant of niet eerlijk? Je kan toch zien wat je uiteindelijke kosten zijn, er zitten geen verborgen kosten die achteraf pas naar voren komen.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-11 21:55
Op de site staat zelf staat gewoon wat je besparing is, dus hoezo misleiding?

[ Voor 10% gewijzigd door O88088 op 27-02-2015 22:39 ]

• albatrosX1
GioStyle schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:34:
Of je gaat voor optie 3:

- Abonnement MET KORTING 1 jaar : 6*30+6*44,95 : €449,70 + 99 voor ontvanger ...

En hoezo is dit niet transparant of niet eerlijk? Je kan toch zien wat je uiteindelijke kosten zijn, er zitten geen verborgen kosten die achteraf pas naar voren komen.
snap niet dat jullie dit normaal vinden...blijkbaar is dit normaalste zaak tegenwoordig.

hoe kan iets duurder zijn met korting ? Ik verkoop ook niet een auto zonder motor blok en noem het 'korting'. Bij een alles in een pakket hoort alles in te zitten zodat je ook daadwerkelijk gebruik kan maken van het dienst. Heb niets aan digitale tv zonder ontvanger....

[ Voor 17% gewijzigd door albatrosX1 op 27-02-2015 22:43 ]

• O88088
Het is de bedoeling dat je 1 ding kiest, dus of korting of die interactieve ontvanger. Wil je allebei dan is het logisch dat het duurder wordt.

• albatrosX1
Ronald8 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:41:
Het is de bedoeling dat je 1 ding kiest, dus of korting of die interactieve ontvanger. Wil je allebei dan is het logisch dat het duurder wordt.
goh je meent het :F

• O88088
Je begrijpt het verkeerd. Je hebt geen interactieve ontvanger nodig. Bij elk abonnement krijg je een gewone standaard digitale ontvanger. Dan kun je alleen niet pauzeren en dat soort dingen maar je kunt wel gewoon TV kijken.

• albatrosX1
Ronald8 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:46:
Je begrijpt het verkeerd. Je hebt geen interactieve ontvanger nodig. Bij elk abonnement krijg je een gewone standaard digitale ontvanger. Dan kun je alleen niet pauzeren en dat soort dingen maar je kunt wel gewoon TV kijken.
nee toch... :/

Je hebt een Digitale ontvanger nodig wil je de tv kijken zonder kom je niet ver. Naast de ontvanger is ook een recorder die nog duurder is.

[ Voor 15% gewijzigd door albatrosX1 op 27-02-2015 22:57 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:21
albatrosX1 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:38:
[...]

snap niet dat jullie dit normaal vinden...blijkbaar is dit normaalste zaak tegenwoordig.

hoe kan iets duurder zijn met korting ? Ik verkoop ook niet een auto zonder motor blok en noem het 'korting'. Bij een alles in een pakket hoort alles in te zitten zodat je ook daadwerkelijk gebruik kan maken van het dienst. Heb niets aan digitale tv zonder ontvanger....
Ik vind het niet zo fijn als mensen mijn posts gaan veranderen.

Daarnaast worden de standaardzenders gewoon ongecodeerd doorgegeven, dus beweren dat je niet zonder ontvanger digitale tv kan kijken is fout.

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:39
albatrosX1 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:48:
[...]

Je hebt een Digitale ontvanger nodig wil je de tv kijken zonder kom je niet ver. Naast de ontvanger is ook een recorder die nog duurder is.
Er zijn genoeg klanten die al een DVB-C ontvanger hebben (bijv. van een eerder abonnement/door verhuizing), een CI+-module hebben of tv willen kijken via de pc (bijv. met DVBLink). Ziggo komt tegemoet aan de wensen van deze klanten door een voordeelkeuze te geven, duidelijk en helder onder elkaar uiteengezet op de site. De klant maakt een keuze en hiermee is het klaar.

Wat ik niet snap is dat je je hieraan kunt storen. Je kunt toch kiezen voor korting of een ontvanger? En omdat je een ontvanger nodig hebt, kies je voor dit voordeelpakket. Je kiest in dat geval voor een welkomstcadeau en niet voor een korting op je abonnementsprijs.

Daarbij zit er een verschil tussen de afgebeelde prijs van de ontvanger en het absolute kortingsbedrag op de abonnementsprijs omdat de werkelijke waarde van de interactieve ontvanger waarschijnlijk onder de 99 euro ligt.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Verwijderd

Wij kijken Ziggo zonder ontvanger, via een CI+ module. Ik ken onder de directe buren en familie elders in de stad eigenlijk niemand die voor zo'n ontvanger heeft gekozen. Het is dus wel degelijk een mooie korting, tenzij je per se zo'n ontvanger wilt hebben.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 09:59

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 12:47:
Wij kijken Ziggo zonder ontvanger, via een CI+ module. Ik ken onder de directe buren en familie elders in de stad eigenlijk niemand die voor zo'n ontvanger heeft gekozen. Het is dus wel degelijk een mooie korting, tenzij je per se zo'n ontvanger wilt hebben.
Dit topic heeft weinig zin.
Het is voor de meeste mensen gelukkig volkomen logisch dat je 2 opties hebt:
Steek een korting in je zak, of neem een HD recorder.

Ik krijg hier wel het idee dat de TS denkt dat de rest van de wereld het mis heeft en niet hij..... Met een topic gaan we dat niet veranderen.

Ziggo is duidelijk en transparant. (Ik wou dat ze eens wat meer zouden doen voor bestaande trouwe klanten, maar dat is een universeel probleem bij heel veel bedrijven waar je abonnementen afneemt.)

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-11 09:03
Nou kan je zeggen dat de ontvanger niet inclusief is maar het heet wel een ALLES in een
Alles in een slaat op het feit dat het tv, internet en bellen betreft, een triple play pakket dus.
Niet meer, niet minder.
Ziggo is duidelijk en transparant. (Ik wou dat ze eens wat meer zouden doen voor bestaande trouwe klanten, maar dat is een universeel probleem bij heel veel bedrijven waar je abonnementen afneemt.)
Gewoon bellen en zeggen dat je je abbonement met een jaarcontract en actie wil afsluiten, was voor mij geen enkel probleem. Ook voor mijn ouders als trouwe Ziggo klant (nog uit de @Home tijd) was het geen probleem om van de actie voor nieuwe klanten gebruik te maken :)

[ Voor 51% gewijzigd door andy88 op 28-02-2015 17:29 ]

• Fazer013
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:22
Toevallig vandaag gebeld met Ziggo over aanpassen van mijn internet (upgraden naar sneller abo) en de actie flyers.
-een nieuwe klant krijgt 6 maanden korting met een 1 jaarcontract
-een bestaande klant krijgt 6 maanden korting met een 2 jaarcontract

Niet zo'n zin om me 2 jaar vast te leggen ivm glasvezel ontwikkelingen. Hoe lang moesten jullie verlengen als bestaande klant om in aanmerking van de acties te komen?

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:25

P_Tingen

omdat het KAN

Ik heb net gisteren met Ziggo gebeld om een Interactieve HD recorder te krijgen. Dat is helaas niet gelukt, maar wel een voor €49 als ik nog 12 maanden abonnee bleef. Geen probleem, kwaliteit is dikke prima.

... en gaat over tot de orde van de dag

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-11 05:28
https://www.ziggo.nl/alles-in-1 als je hier kijkt zie je dat je keuzes hebt, je kan gaan voor een ontvanger, een interactieve recorder (jouw voorbeeld) of korting de eerste 6 maanden. Zonder ontvanger kun je nog wel ongecodeerde zenders ontvangen of analoge tv. Ontvangers kun je ook 2e hands krijgen. Ze verplichten je niks dus als je denkt dat je genaaid wordt zou ik een andere aanbieder kiezen :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Je hebt keuzes, en die kun je zelf maken. T is niet dat je iets opgedrongen krijgt.

En als je dergelijke dingen gaat afvragen... dan kunnen we ook een topic maken over 'gratis telefoons'.

Behalve echt klagen over Ziggo is er weinig te discusseren in dit topic, wat niet in het algemene Ziggo topic zou passen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.