Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Laptop Batterij testen, hulpprogramma's?

Pagina: 1
Acties:

• Jan Alleman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-11 19:50
Hallo,

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht en ik wil graag de batterij testen. Ik vroeg me af of daar hulpprogramma's voor zijn. En daarbij bedoel ik eigenlijk zoiets als android heeft. Dat je kunt zien wat je wanneer gebruikt hebt en hoelang de batterij mee is gegaan, ik hoef niet zo zeer te zien hoe lang de batterij van te voren mee gaat. Dat zie je namelijk al in Windows zelf. Dus als de batterij op 10% zit wil ik zien hoe lang hij is mee gegaan en wat ik vooral gebruikt heb.

Hopelijk zijn hier programma's voor en anders moet ik met een stopwatch ernaast gaan browsen en video's kijken ;)

Bedankt,

Exoticly.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:08
Ik heb PassMark's BatteryMon wel eens gebruikt. De laatste tijd had ik BatteryCare, maar dat geeft niet zoveel extra informatie.

Windows geeft zelf via powercfg ook detailinformatie. Maar dat is wel erg omslachtig.
Guided Help: Get a detailed Power Efficiency Diagnostics Report for your computer in Windows 7

• Jan Alleman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-11 19:50
jeroen3 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:54:
Ik heb PassMark's BatteryMon wel eens gebruikt. De laatste tijd had ik BatteryCare, maar dat geeft niet zoveel extra informatie.

Windows geeft zelf via powercfg ook detailinformatie. Maar dat is wel erg omslachtig.
Guided Help: Get a detailed Power Efficiency Diagnostics Report for your computer in Windows 7
Oke dat is een begin, maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar een tool die de screen on time meet.

• ykp
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2024

ykp

Exoticly schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:44:
[...]

Oke dat is een begin, maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar een tool die de screen on time meet.
Misschien batteryinfoview?