opgelicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
Modbreak:Snip

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-10 08:32
Zijn taalgebruik is alleen al heel erg vervelend lezen, verder lijkt het me inderdaad zaak voor hem toch wel iets meer te reageren qua betaling, maar zonder geld zal ik ook geen product op sturen.

Ookal geef jij een stukje tekst aan waar je eventueel uit zal kunnen halen dat er betaald is, kan dit natuurlijk net zo makkelijk vervalst worden als het zeggen dat het niet binnen gekomen is.

Is het niet zodat je een betaling hoe dan ook terug kan draaien binnen een paar dagen als je aangeeft dat het niet gelukt is ? Natuurlijk zal dit gevalideerd moeten worden bij de ontvanger en zal j.w.k. ook wel iets van gegeven aan moeten leveren.

Zijn reacties zijn alles behalve netjes en onderbouwd, maar ik kan hem niet volledig ongelijk geven dat hij niet staat te springen meteen het pakketje op te sturen.

Iets rustigere communicatie en beter checken van beide kanten had heel wat kunnen ver komen denk ik, des al niet te min. Opgelicht is niet vind ik een lastige.

Benieuwd wat tweakers en de politie hier van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de TS verwijderd, gezien daar allerlei persoonsgegevens in worden genoemd. Dat is niet zomaar de bedoeling. Je mag nog even de diverse voorwaarden lezen en het dan nog eens proberen :)

De feedback is in ieder geval verwijderd.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 17:25 ]

Dit topic is gesloten.