Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar degelijke router voor gaming e.d.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het kort en bondig houden. Op dit moment ben ik klant bij UPC en op zich heb ik daar helemaal geen klachten op het kastje na wat ik heb. De beruchte Horizon box, kortom dat ding gaat in samenwerking met UPC de deur uit wat betreft de internet oplossing.

Het is voor mij heel lang geleden dat ik heb moeten zoeken naar een mooie degelijke router die zeg maar "up for the job" is. Vandaar dat ik om jullie hulp vraag.

Wat gaat er gebeuren? Groene kabel -> Modem -> Router.
Budget? Maakt geen donder uit al is €100 max toch wel een beetje de max. Ga geen klauwen met geld uitgeven.

Verbinding: 200mbit down, 20mbit up. Draad! Zit wel een splitter tussen maar deze levert geen problemen op en kan de taak zeer zeker aan. Deze verbinding wordt ook daadwerkelijk gehaald (was wel anders vroeger toen ik bij ziggo zat bijvoorbeeld, dat moment dat ik nu dus eigenlijk daar weer ben lol)

Ik gooi de test er wel even bij als bevestiging.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4175367559.png

Reden dat deze wisseling wordt gedaan is een regelmaat van storingen sinds een bepaalde tijd. Dader lijkt de horizon box te zijn en de klantenservice van UPC is zo vriendelijk om mij hierin tegemoet te komen. Ook zij zijn bereid een router te leveren maar kunnen niet zo zeggen wat dat zou zijn. Wel zei deze persoon dat wat ik nu krijg aan modem een standaard ding zal zijn, eerst om te testen als het werkt bietst deze persoon een betere voor mij. Aldus hem dan natuurlijk, persoon in kwestie zou ook een flinke gamer zijn.

Verder kleine opmerkingen, tsja gamer, twitch is een leuk iets voor ook zelf te streamen dus jullie raden het wel. Alles wordt gebruikt, moet wel zeggen. Amateur als het echt op het diepe technische aspect komt.

Mochten er verdere vragen zijn ik hoor het graag!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 14:59 ]