Smartphones: pixeldichtheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2023
Ik zou graag willen voorstellen om in de Pricewatch de pixeldichtheid in ppi toe te voegen, zie bijvoorbeeld gsminfo.nl onder 'Beeldscherm'.

Dit zou een welkome toevoeging zijn voor het uitzoeken van een telefoon met een goed scherm.

Bedankt alvast voor het overwegen.

Groetjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Die vraag hebben we ook wel eens gekregen voor monitoren en laptops en toen was het antwoord Nee. Helaas moet ik ook nu Nee zeggen, simpelweg omdat wij die informatie niet eenvoudig kunnen vinden. We zullen zelf moeten rekenen (of op sites van derde partijen kijken) en dat kan niet met de informatie die wij hebben. Ik vind het een erg leuke specificatie en kan ook vrij nuttig zijn, maar het gaat 'm om praktische redenen niet worden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom is het niet mogelijk achter de scherm om deze spec te laten berekenen door de resolutie te delen door de schermgrootte, als virtuele spec dus? (regex op ^([0-9]+)x([0-9]+) voor de schermresolutie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Omdat we in de virtuele specs niet op die manier met regex kunnen werken. En dan nog moet je de schermhoogte en/of -breedte weten. Ook dat is te berekenen, maar ook weer niet met virtuele specs (in een formule die ik had gevonden, zat oa een worteldeling in en daar bestaat geen functie voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2023
Ok, jammer. Bedankt in ieder geval voor het overwegen.